eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych finansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w ramach projektu pn. "Pilotażowe kompleksy penitencjarne",



Ogłoszenie z dnia 2022-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych
finansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014–2021
w ramach projektu pn. „Pilotażowe kompleksy penitencjarne”,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Wyższa Wymiaru Sprawiedliwości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381510697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swws.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swws.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swws

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych
finansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014–2021
w ramach projektu pn. „Pilotażowe kompleksy penitencjarne”,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8910578-b659-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00062734/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Materiały eksploatacyjne na potrzeby WSKiP (Moduł 2)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184670/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/NMF/zp/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 73110,27 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53104,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Materiały biurowe
Lp. Nazwa asortymentu Jedn. miary Ilość
1. Niszczarka szt. 6
2. Bindownica elektryczna szt. 5
3. Gilotyna szt. 6
4. Kalkulator szt. 12
5. Laminator szt. 6
6. Tablica korkowa szt. 5
7. Zestaw na biurko metalowy szt. 10
8. Pojemnik na długopisy okrągły szt. 1
9. Organizer na biurko szt. 10
10. Dziurkacz szt. 8
11. Dziurkacz szt. 1
12. Zszywacz nożycowy szt. 10
13. Zszywacz szt. 5
14. Podstawka pod monitor szt. 22
15. Tablica magnetyczna do pisania szt. 10
16. Tablica magnetyczna szt. 1
17. Tablica korkowa szt. 1
18. Oklejarka szt. 3
19. Pinezki do tablic korkowych op. 4
20. Marker sucho ścieralny zestaw 2
21. Gąbka magnetyczna szt. 1
22. Płyn czyszczący do tablic szt. 1
23. Papier ekologiczny op. 5
24. Papier ozdobny biały op. 2
25. Papier ozdobny kremowy op. 2
26. Zszywacz biurowy szt. 2
27. Zszywki op. 4
28. Zszywki op. 4
29. Zszywki op. 4
30. Zszywki op. 4
31. Klipy biurowe 15 mm op. 15
32. Klipy biurowe 25 mm op. 15
33. Klipy biurowe 32 mm op. 15
34. Klipy biurowe 41 mm op. 15
35. Taśma dwustronna szt. 20
36. Pojemnik ze spinaczami szt. 10
37. Linijka szt. 5
38. Przedłużacz szt. 2
39. Klej szt. 4
40. Deska z klipem szt. 5
41. Pojemnik na czasopisma szt. 8
42. Etykiety adresowe op. 3
43. Koperta op. 2
44. Segregator plastikowy szt. 10
45. Segregator 50mm szt. 10
46. Segregator A4 75mm szt. 15
47. Nożyczki dla leworęcznych szt. 2
48. Nożyczki biurowe szt. 1
49. Papier ksero A3 ryza 10
50. Karteczki samoprzylepne op. 20
51. Długopisy żelowe czarne szt. 50
52. Długopisy żelowe niebieskie szt. 50
53. Długopisy żelowe zielone szt. 50
54. Długopisy żelowe czerwone szt. 50
55. Długopis kulkowy niebieski automatyczny szt. 10
56. Długopis kulkowy czerwony automatyczny szt. 10
57. Korektor w pisaku szt. 5
58. Blok szkolny A5 szt. 5
59. Taśma biurowa z podajnikiem szt. 3
60. Pianka do plastiku i ekranu szt. 1
61. Komplet cienkopisów kpl. 2
62. Olej do niszczarek szt. 1
63. Teczka z gumką op. 1
64. Folia do laminowania A4 op. 3
65. Skoroszyt A4 foliowy szt. 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22815000-6 - Notatniki

22851000-0 - Skoroszyty

30192121-5 - Długopisy kulkowe

30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

30197100-7 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie

30197630-1 - Papier do drukowania

30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby

4.5.5.) Wartość części: 34349,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II. Materiały eksploatacyjne
Lp. Nazwa asortymentu Jedn. miary ilość
1. Toner do kserokopiarki typu Lexmark CX820 czarny wydajność min.33 000 str. szt. 2
2. Toner do kserokopiarki typu Lexmark CX820 cyjan wydajność min. 22 000 str. szt. 2
3. Toner do kserokopiarki typu Lexmark CX820 magenta wydajność min. 22 000 str. szt. 2
4. Toner do kserokopiarki typu Lexmark CX820 żółty wydajność min. 22 000 str. szt. 2
5. Toner do urządzenia Xerox WorkCentre 6515/DN (black) wydajność min. 2 500 str. szt. 2
6. Toner do urządzenia Xerox WorkCentre 6515/DN (mageta) wydajność min. 1 000 str. szt. 2
7. Toner do urządzenia Xerox WorkCentre 6515/DN (cyan) wydajność min. 1 000 str. szt. 2
8. Toner do urządzenia Xerox WorkCentre 6515/DN (yellow) wydajność min. 1 000 str. szt. 2
9. Toner do urządzenia Konica Minolta bizhub c227 (black) wydajność min. 24 000 str. szt. 2
10. Toner do urządzenia Konica Minolta bizhub c227 (mageta) wydajność min. 21 000 str. szt. 2
11. Toner do urządzenia Konica Minolta bizhub c227 (cyan) wydajność min.21000 str. szt. 2
12. Toner do urządzenia Konica Minolta bizhub c227 (yellow) wydajność min. 21 000 str. szt. 2
13. Toner do drukarki Lexmark mx410de wydajność min. 10 000 str. szt. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125120-8 - Toner do fotokopiarek

4.5.5.) Wartość części: 18755 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52406,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52406,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52406,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Platforma Biurowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1131451531

7.3.3) Ulica: Rogalskiego 10/90

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-982

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52406,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20703,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20703,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20703,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMAX 9

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391573151

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 2

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-418

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20703,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.