Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00137557/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00152752/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Gminy Świerklaniec - Nakło Śląskie – dokończenie robót
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIERKLANIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Świerklaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 322847423
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.nolewaka@ugswierklaniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,121522,cbe2f20bde4a6c63cd884e94fb854069.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Gminy Świerklaniec - Nakło Śląskie – dokończenie robót2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdc24f24-c316-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030215/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie Gminy Świerklaniec - Nakło Śląskie – dokończenie robót
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POIS.02.03.00-00-0303/17 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach, oś priorytetowa II „Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137557
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.2.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres robót, który nie został rozpoczęty przez poprzedniego wykonawcę wybranego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (numer sprawy: cz.1 - IZ.271.2.28.2020 i cz.2 - IZ.271.2.2.2021), tj. budowę kanalizacji sanitarnej wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury w zakresie południowej i północnej części Nakła Śląskiego oraz dokończenie robót niewykonanych przez poprzedniego wykonawcę w ramach zawartych umów.
1.1 Części południowa obejmuje:
1.1.1 Budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową odgałęzień do granic przyległych nieruchomości.
1.1.2 Budowę przyłączy sanitarnych do granic przyległych nieruchomości na zabudowanym kanale głównym.
1.1.3 Budowę i przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami do granic przyległych działek oraz odtworzenie odcinków zdegradowanych podczas wykonywania robót budowlanych.
1.1.4 Budowa przyłączy wodociągowych na nowym istniejącym rurociągu do granic przyległych działek.
1.1.5 Przebudowę i remont sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami do wpustów ulicznych oraz odtworzeniem odcinków zdegradowanych podczas wykonywania robót budowlanych.
1.1.6 Budowę i przebudowę sieci elektroenergetycznej wraz z zabudową rur osłonowych na istniejących kablach.
1.1.7 Przebudowę sieci teletechnicznej wraz z zabudową rur osłonowych na istniejących kablach.
1.1.8 Otworzenie nawierzchni drogowych po wykonanych robotach do warstwy tłuczniowej.
1.1.9 Odtworzenie nawierzchni drogowej w warstwie bitumicznej na ul. Dzierżonia, ul. Dworcowej do skrzyżowania z ul. Wieczorka oraz ul. Wieczorka do skrzyżowania z ul. Wolności.
1.1.10 Przedmiar obejmuje zakres odcinków dla kanalizacji sanitarnej:
a) G3-I15
b) O16–R30
c) R5–R5.10
d) R8–S18
e) R10–T15
f) T5–U28
g) U1.1–U1.11
h) przyłącza sanitarne i wodociągowe w ul. Wieczorka, Klonowej, Kwiatowej, Dworcowej, Barbary (po jednej stronie), Wojciecha (na odcinku G23-G16).
i) dla sieci wodociągowej oraz kanalizacji deszczowej zakres do wykonania jest tożsamy z zakresem wypisanych odcinków dla kanalizacji sanitarnej, poza
ul. Tysiąclecia.
1.1.11 Przedmiar oraz kosztorys nie zawiera odcinków (nie będą realizowane w zakresie podstawowym):
a) od ul. Dworcowej do ul. Głównej i Brzozowej(od studni B.10 do studni F.8)
b) na ul. Kościuszki na odcinku K7-L14
1.2 Część północna obejmuje:
1.2.1 Wykonanie przyłączy sanitarnych i wodociągowych na istniejącym kanale sanitarnym oraz sieci wodociągowej na ul. Górnej
1.2.2 Budowa brakującego odcinka kanału głównego kanalizacji sanitarnej od studni A.18 do A.19 na ul. Górnej
1.2.3 Odtworzenie nawierzchni drogowej z kostki betonowej na ul. Górnej.
UWAGA
Przedmiary robót stanowią podstawę do wyceny. Cenę oferty brutto będzie stanowić kwota wyliczona na podstawie wszystkich dołączonych przedmiarów robót budowlanych. Szczegóły dotyczące sposobu obliczenia ceny zawarto w Dziale XIV SWZ
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
2.1 Dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki nr 1 do SWZ (w tym Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy, Organizacja ruchu, przedmiary robót, STWIORB)
2.2 Wzór umowy – stanowiący załączniki nr 9 do SWZ.
3. Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty budowlane winna być na okres nie mniej niż 60 miesięcy (5 lat), licząc od dnia podpisania Protokołu Obioru Końcowego. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15953554,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23946609,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15953554,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZTHU STANISŁAW KRUPIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731009001
7.3.3) Ulica: Wesoła 13
7.3.4) Miejscowość: Wrzosowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-263
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Transportowo-Handlowo-Usługowy Stanisław Krupiński
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Transportowo-Handlowo-Usługowy Stanisław Krupiński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15953554,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŚWIERKLANIEC
więcej: przetargi ŚWIERKLANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- "Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.