eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › II. Zwiększenie wzrostu ochrony różnorodności biologicznej oraz zwiększenie wykorzystania potencjału przyrodniczego Gminy Nowa Sól poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Lubięcin



Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
II. Zwiększenie wzrostu ochrony różnorodności biologicznej oraz zwiększenie wykorzystania potencjału przyrodniczego Gminy Nowa Sól poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Lubięcin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971237799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 3A

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 387 20 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminanowasol.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

II. Zwiększenie wzrostu ochrony różnorodności biologicznej oraz zwiększenie wykorzystania potencjału przyrodniczego Gminy Nowa Sól poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Lubięcin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d91bbe17-d21a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036739/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Zagospodarowanie terenu wraz z obiektami towarzyszącymi i infrastrukturą techniczną w Lubięcinie, Gmina Nowa Sól

1.1.8 Zaprojektowanie i budowa ciągu pieszo-rowerowego w m. Lubięcin, Gmina Nowa Sól

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162355

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.08.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1269493,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: Zagospodarowanie terenu wraz z obiektami towarzyszącymi i infrastrukturą techniczną w Lubięcinie, Gmina Nowa Sól
a) Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja terenu poprzez budowę miejsc rekreacyjnych, miejsc edukacyjnych oraz budowę elementów małej architektury. Teren inwestycji obejmuje następujące działki o nr ewid. 373/12, 502/1, 502/5, 501/1.
b) Zakres zadania obejmuje:
- rozbiórkę pozostałości ogrodzenia betonowo – metalowego,
- budowę / montaż takich elementów jak: alejki parkowe, schody terenowe, drewniana pergola parkowa, elementy małej architektury (miejsca postojowe na rowery ze stojakami, ławki z oparciem, kosze na odpady, tablice informacyjne),
- utworzenie edukacyjnej ścieżki przyrodniczej poprzez lokalizację dodatkowej krótkiej alejki, wzdłuż której obustronnie zlokalizowane zostaną tablice dydaktyczno-przyrodnicze oraz stworzenie półokrągłego placyku z lunetą obserwacyjną umożliwiającą obserwowanie przyrody łącznie z terenem jeziora, teren ścieżki ma pełnić charakter przestrzeni edukacyjnej,
- przystosowanie wschodniego zbocza wzniesienia do funkcji traktu przyrodniczego,
- nasadzenia rodzimych odmian roślinności, drzew, krzewów, łąk kwietnych,
- oświetlenie terenowe wzdłuż alejek i pergoli,
- zabiegi pielęgnacyjne w obrębie istniejącego zbiorowiska roślinnego.
c) Wykonawca na etapie realizacji robót zobowiązany jest do zapewnienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, kierowników robót w specjalności: elektrycznej i drogowej bez ograniczeń a także zapewnić nadzór archeologiczny nad robotami ziemnymi prowadzonymi na działce nr ewid. 502/5.
d) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przeprowadził badania archeologiczne zgodnie z Decyzją nr 230/2020 z dnia 30.03.2020r. udzielającą pozwolenia na budowę – jeśli zaistnieje potrzeba wykonania takich badań.
e) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania stosownego pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją oraz przeprowadzenia prac w okresie pozalęgowym.
f) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9A do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz dokumentacją projektową.
g) Do zadań Wykonawcy należy również ustawienie tablicy promocyjnej w miejscu realizacji zadania z wizualizacją zadania (w momencie rozpoczęcia robót budowlanych, o wymiarze 200x300 cm) oraz tablicy pamiątkowej po zakończeniu inwestycji (rozmiar 80x120 cm). Treść oraz wygląd tablic należy przed zakupem ustalić z Zamawiającym.

UWAGA: Zamawiający rezygnuje z budowy toru saneczkowego, który jest objęty opracowaniem projektowym natomiast zaprojektowany plac zabaw został zamieniony na ścieżkę edukacyjną z punktem obserwacyjnym – lunetą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 879432,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: Zaprojektowanie i budowa ciągu pieszo-rowerowego w m. Lubięcin, Gmina Nowa Sól.
a) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa ciągu pieszo-rowerowego wewnętrznego. Teren inwestycji obejmuje następujące działki o nr ewid. 373/12, 391, 501/1.
b) Zakres zadania obejmuje:
- opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ciągu pieszo-rowerowego wraz z sięgaczami,
- rozbiórkę istniejącej konstrukcji jezdni z płyt betonowych,
- zdjęcie warstwy humusu,
- wycinkę drzew kolidujących z inwestycją,
- roboty ziemne, korytowanie, wykonanie konstrukcji i nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego, poboczy, ścieku oraz zjazdu.
c) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący załącznik nr 9B do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz PFU.
d) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania stosownego pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją oraz przeprowadzenia prac w okresie pozalęgowym.
e) Do zadań Wykonawcy należy również ustawienie tablicy promocyjnej w miejscu realizacji zadania z wizualizacją zadania (w momencie rozpoczęcia robót budowlanych, o wymiarze 200x300 cm) oraz tablicy pamiątkowej po zakończeniu inwestycji (rozmiar 80x120 cm). Treść oraz wygląd tablic należy przed zakupem ustalić z Zamawiającym.

UWAGA:
1) Zamawiający dopuszcza wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego z kostki granitowej o wymiarach 20x20 cm,
2) Zamawiający informuje, że zamówienie nie obejmuje remontu / wymiany ogrodzenia na cmentarzu w m. Lubięcin opisanego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym,
3) Zamawiający wymaga zapewnienia obsługi geodezyjnej – jeśli będzie potrzebna,
4) Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

4.5.5.) Wartość części: 390060,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1897890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1991007,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1897890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAXUS - Małgorzata Guran

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730298442

7.3.3) Ulica: Ochla - Zielonogórska

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 66-006

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1897890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1006868,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1006868,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1006868,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAGNER FACTORY Jerzy Wagner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730605915

7.3.4) Miejscowość: Ługi

7.3.5) Kod pocztowy: 67-106

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace projektowe


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1006868,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.