eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Zadanie nr 1 Świadczenie usług dozoru mienia na terenie zarządzanym przez Zamawiającego przy ul. Kawaleryjskiej 19/23 w Białymstoku. Zadanie nr 2 Monitorowanie budynków (pustostanów).



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zadanie nr 1 Świadczenie usług dozoru mienia na terenie zarządzanym przez Zamawiającego przy ul. Kawaleryjskiej 19/23 w Białymstoku.
Zadanie nr 2 Monitorowanie budynków (pustostanów).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie nr 1 Świadczenie usług dozoru mienia na terenie zarządzanym przez Zamawiającego przy ul. Kawaleryjskiej 19/23 w Białymstoku.
Zadanie nr 2 Monitorowanie budynków (pustostanów).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13851a5e-c14f-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015095/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Zabezpieczenie techniczne polegające na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność wykonawcy (2022 rok).

1.3.24 Świadczenie usług dozoru mienia za pomocą systemu wizyjnego monitoringu i ochrony fizycznej - Targowiska Miejskiego przy ul. Kawaleryjskiej 19/23 w Białymstoku na 2022 rok.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131555/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TR.263.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54560,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W zakres usługi wchodzą następujące elementy:
1) świadczenie usługi biernego dozoru i ochrony mienia (monitoring sygnałów z systemów alarmowych) z budynku administracyjnego, jednopiętrowego przy ul. Kawaleryjskiej 19/23, oraz monitorowaniu obrazu z kamer zamontowanych na terenie prowadzonego przez Zlecającego Targowiska Miejskiego przy ul. Kawaleryjskiej 19/23 w Białymstoku,
2) wsparcie mobilnej grupy interwencyjnej.
Ilekroć w niniejszym OPZ użyto określeń: usługi biernego dozoru, monitoring sygnałów z systemów alarmowych lub monitorowanie budynku - oznacza to stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, zgodnie z art. 3 Ustawy z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).
2. Usługa biernego dozoru i ochrony mienia obejmuje:
1) monitoring sygnałów alarmowych realizowany w sposób ciągły, całodobowo w dni powszednie oraz ustawowo wolne od pracy i święta,
2) monitoring sygnałów z systemów wizyjnych realizowany w sposób ciągły, każdego dnia tygodnia w godz. 17.00-5.00 (tj. w czasie zamknięcia Targowiska), całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy, soboty i niedziele są dniami pracy targowiska,
3) stały dozór sygnałów przesyłanych za pomocą urządzeń sygnalizacyjnych (instalacja alarmowa, itp.), gromadzonych i przetwarzanych w systemie alarmowym Zamawiającego oraz interwencje grup ochrony na sygnały z systemu alarmowego tj. sygnał włamania, usterka systemu,
4) zapobieganie i przeciwdziałanie kradzieżom, rozbojom, kradzieżom z włamaniem, dewastacji mienia oraz innym zakłóceniom ładu i porządku na terenie ochranianego obiektu.
5) udostępnienie Zamawiającemu na czas trwania umowy nadajnika GSM (w cenie oferty) w celu umożliwienia transmisji sygnału,
6) Usługa realizowana z wykorzystaniem kamer ( obecnie są to 23 kamery IP Dahua DH – IPC – HFW 2320RP – ZS kamera IP 3 Mpx 2.7 – 12 mm) oraz rejestratora (obecnie urządzenie model IP Dahua NVR 5432 – 4KS2), zainstalowanych na obiekcie przez Zamawiającego i stanowiących jego własność. Obraz z kamer będzie przekazywany do miejsca wskazanego przez Wykonawcę – centrum operacyjnego Wykonawcy, gdzie będzie pełniony stały dozór przez osoby działające w imieniu Wykonawcy.
3. Wsparcie mobilnej grupy interwencyjnej:
1) gotowość do podjęcia interwencji na każdy odebrany sygnał alarmowy z zainstalowanego w budynku przy ul. Kawaleryjskiej 19/23 systemu alarmowego (instalacja alarmowa, itp.) oraz z systemu monitoringu wizyjnego na obiekcie.
2) w cenie oferty:
a) nieograniczona liczba interwencji uzasadnionych,
b) dwie, nieuzasadnione i nieodwołane telefonicznie interwencje w miesiącu,
c) bezpłatna konserwacja, eksploatacja i naprawa elementów wchodzących w skład systemu alarmowego budynku oraz systemu wizyjnego na terenie targowiska.
3) wymagany czas podjęcia interwencji w godz. 17.00-5.00 – maksymalnie do 10 minut;
3.1. Wykonawca będzie niezwłocznie powiadamiał wyznaczonego w umowie przedstawiciela Zamawiającego oraz organy ścigania o czynach przestępczych (np. włamanie, podpalenie) zaistniałych w obiekcie Zamawiającego oraz będzie zabezpieczał miejsca ich popełnienia do czasu przybycia służb mundurowych.
3.2. Po otrzymaniu sygnału alarmowego Wykonawca jest zobowiązany:
1) podjąć zdecydowane działania zmierzające do ochrony porządku, osób i mienia,
2) sprawdzić przyczynę alarmu,
3) zatrzymać sprawcę, jeżeli jest to możliwe, do czasu przybycia policji,
4) podjąć niezbędne czynności celem zabezpieczenia miejsca zdarzenia oraz ewentualnych śladów zdarzenia,
5) ustalić personalia ewentualnych świadków,
6) w razie zauważenia pożaru lub innego zagrożenia wywołanego czynnikiem ludzkim lub niezwiązanym z działalnością człowieka – niezwłocznie wzywać odpowiednie służby ratownicze,
7) niezwłocznie informować Zamawiającego o wszelkich zauważonych zagrożeniach, wtargnięciach i podjętych działaniach,
8) informować Zamawiającego, najpóźniej w najbliższym dniu roboczym, o stwierdzonej konieczności modyfikacji systemu dozoru w celu poprawy jego działania, jak również o wszelkich zauważonych usterkach lub wadach sprzętu należącego do Zamawiającego służącego do realizacji usługi.
3.3. Wykonawca musi dysponować mobilną min. dwuosobową załogą interwencyjną, wyposażoną w niezbędne środki przymusu bezpośredniego (pałka, paralizator, gaz obezwładniający), której zadaniem jest skuteczna interwencja, ujęcie sprawcy / sprawców i przekazanie ich Policji. Mobilna grupa interwencyjna będzie gotowa do interwencji w dniach i godzinach realizacji usługi przez Wykonawcę. Osoby realizujące usługę w ramach grupy interwencyjnej powinny być przeszkolone z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, BHP oraz w zakresie prowadzenia ewentualnej akcji gaśniczej do chwili przyjazdu Straży Pożarnej w razie zaistnienia pożaru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4.1 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 29120,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie (kosztach) usługi jest montaż elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stanowiących własność wykonawcy, sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia oraz eksploatacja, konserwacja i naprawa w miejscach ich zainstalowania oraz bezpośrednia ochrona fizyczna polegająca na stałym dozorze sygnałów przesłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach alarmowych z możliwością przestawania systemów do innych budynków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4.2 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 25440,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17662,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55300,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17662,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarhead Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422691271

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 43 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-062

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17662,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20590,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28634,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20590,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarhead Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422691271

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 43 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-062

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20590,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.