eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych ulic i utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta Brodnicy



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych ulic i utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta Brodnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Brodnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118371

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kamionka 23

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umb@brodnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brodnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl ; https://bip.brodnica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych ulic i utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta Brodnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bedec2ab-d753-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021384/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych ulic i utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta Brodnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167451/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR-GK.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 796747,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych ulic i utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta Brodnicy.
2. Zakres zadania obejmuje:
Zadanie nr I: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Brodnicy
Zakres zadania:
Lp. Zakres prac

1 Remont cząstkowy masą asfaltową gr. 4 cm
z obcięciem krawędzi oraz oblaniem
- dodatek za każdy następny cm/grubości

2 Remont cząstkowy masą asfaltową gr. 4 cm
bez obcięcia krawędzi oraz oblaniem
- dodatek za każdy następny cm/grubości
3 Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami grub. do 1,5 cm
4 Remont cząstkowy emulsją asfaltową i grysami
do 4 cm – recykler
- dodatek za każdy następny cm/grubości
5 Remont cząstkowy masą na zimno do 4 cm
- dodatek za każdy następny cm/grubości
a) zadanie 1 do 5 - oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami;
b) zadanie 1 - cięcie piłą mechaniczną nawierzchni po uprzednio wyznaczonej krawędzi; dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu; wbudowanie (z zachowaniem istniejącej niwelety nawierzchni) mieszanki mineralno - asfaltowej z jej zagęszczeniem za pomocą walca; posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego.
c) zadanie 2 jak zadanie 1 lecz bez cięcia piłą mechaniczna nawierzchni i posmarowania asfaltem powierzchni złącza roboczego;
d) zadanie 3 i 4 - wykonanie remontu poprzez powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami wykonanych przy pomocy remontera;
e) zadanie 5 - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni poprzez wbudowanie w wybój mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno w okresie, gdy nie pracują otaczarki i niemożliwe jest wykonanie remontu masami na gorąco; oczyszczenie remontowanej nawierzchni z zanieczyszczeń, osuszenie i wygrzanie remontowanego miejsca, wbudowanie mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno z jej zagęszczeniem płytą wibracyjną z zachowaniem istniejącej niwelety nawierzchni.
Zadanie nr II: Profilowanie i bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta Brodnicy
Zakres zadania:
Lp. Zakres prac
1. Profilowanie dróg gruntowych równiarką samobieżną
2. Nawiezienie i wyrównanie nawierzchni z mechanicznym rozplantowaniem:
- gruby żwir, tłuczeń kamienny,
- kamień z recyklingu (odpadowy),
- kliniec kamienny.

1) Profilowanie - równanie nawierzchni równiarką samobieżną z nadaniem daszkowego przekroju drogi przy pochyleniach poprzecznych 2 : 5%, na łukach spadek jednostronny do wewnątrz łuku, w miarę możliwości utrzymywać spadek podłużny umożliwiający swobodny odpływ wód powierzchniowych, w miejscach największych zagłębień o ile to możliwe wykonywać i utrzymywać w należytym stanie odpływy wód. W trakcie wykonywania w/w czynności w razie odkrycia dużego kamienia usunąć go o ile to możliwe poza drogę tak aby nie stwarzał zagrożenia w ruchu, powiadamiając o tym fakcie Zamawiającego.
2) Nawiezienie materiału kamiennego wyszczególnionego w pkt 2 w tabeli wykonywać zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego tj. w miejsca tworzenia się największych zastoin wodnych, występowania wiosennych przełomów w miejscach narażonych na rozmycia przez spływającą wodę lub inne wskazane i uzgodnione z Zamawiającym.
Wyżej opisane roboty w pkt 2.1 i 2.2 odbywać się będą w granicach administracyjnych miasta na drogach o nawierzchni gruntowej.
Do wszystkich zadań: zadania nr I, zadania nr II - posprzątanie terenu wokół wykonywanych prac. Wymagane jest, aby wykonawca rozpoczął wykonywanie zgłoszonej roboty nie później niż 48 godzin od zgłoszenia. W przypadkach szczególnych termin ten nie może być dłuższy niż 6 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wezwał Wykonawcę – REJBUD s.c. z siedzibą w Brodnicy, pismem w dniu 06.06.2022r. (znak pisma: IR-GK. 271.3.2022 – wysłane drogą elektroniczną), na mocy art. 274 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych [dalej Pzp] (tekst jednolity: Dz.U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.), jako ofertę najwyżej ocenioną co do niniejszego zamówienia, pod rygorem odrzucenia oferty, do złożenia podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń, aktualnych na dzień złożenia, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
W związku z powyższym Zamawiający miał obowiązek wezwać wykonawcę do złożenia. Wezwał do złożenia dokumentów, oświadczeń, do dnia 13 czerwca 2022 roku do godziny 11:00. Dokumenty powinny być przesłane zgodnie z postanowieniami zawartymi w rozdziałach VIII oraz XII SWZ.
Należy stwierdzić, że Wykonawca nie dostarczył żadnych dokumentów do Zamawiającego w określonym terminie.
W związku z tym stwierdzić należy, że złożono dwie oferty, gdzie jedna oferta jako najwyżej oceniona podlegała odrzuceniu. W dniu 14.06.2022r. Zamawiający jednocześnie poinformował wykonawcę uczestniczącego w postępowaniu na mocy art. 253 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp o odrzuceniu oferty na mocy przepisu art. 226 ust. 1 pkt 2) ppkt c) ustawy Pzp oraz zamieścił tą informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Następnie Zamawiający wziął pod uwagę i weryfikację drugą ofertę, która była najwyżej oceniona po pierwszej ofercie odrzuconej. Cena oferty brutto drugiego wykonawcy to 2.172.203,37 zł, przy budżecie, kwocie jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia – 980.000,00 zł brutto, zdecydowanie przewyższała tą kwotę, co wiąże się z tym, że Zamawiający był zmuszony unieważnić postępowanie.

W związku z powyższym, działając na podstawie przepisu art. 255 ustawy Pzp, należy stwierdzić, iż zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w powyższym przepisie. Zamawiający jest zmuszony unieważnić postępowanie.

W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na mocy art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie znalazł środków, aby zwiększyć kwotę, którą może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający musi mieć zabezpieczone środki w chwili zawarcia umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 944943,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2172203,37 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.