Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00142835/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Rozwój i modernizacja dróg na terenie Gminy Grójec.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grójec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 47
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 048 664 30 91 wew. 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.kowalska@grojecmiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Rozwój i modernizacja dróg na terenie Gminy Grójec.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25ff8a44-c9f4-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021356/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozwój i modernizacja dróg na terenie Gminy Grójec w ramach otrzymanego dofinansowania z Rządowego Programu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142835/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.21.2021.KOI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacja inwestycji polegającej na:
1) Przebudowie ul. Metalowej w Słomczynie dł. 1100 mb,
2) Przebudowie ul. Wojska Polskiego w Lesznowoli,
3) Remoncie drogi w miejscowości Załącze 1350 mb dz. nr ew. 111, 25,
4) Remoncie drogi w Grudzkowoli 550 mb dz. nr 69/2,
5) Remoncie ul. Stokrotki w Krobowie 1500 mb,
6) Przebudowie ul. Słonecznej w Lesznowoli 1300 mb,
7) Przebudowie drogi w Grudzkowoli 540 mb – dz. 130,
8) Przebudowie drogi Falęcin –Miedzechów – 990 mb dz. nr ew. 168,
9) Przebudowie drogi w Gościeńczycach 500 mb dz. nr ew. 249,
10) Przebudowie drogi w Słomczynie -200 mb dz. 332/1,
11) Przebudowie drogi w Worowie 420 mb dz. nr ew. 215/2, 216/1,
12) Przebudowie drogi w Pabierowicach,
13) Remoncie drogi w Pabierowicach,
14) Budowie drogi nr 27 (800 mb) w Częstoniewie Kolonia,
15) Rozbiórce starego i budowie nowego mostu nad rzeką Kraską wraz z dojazdami w ciągu drogi gminnej nr 161704W w miejscowości Żyrówek.
Szczegółowa (pełna) dokumentacja projektowo-techniczna dotycząca zakresu robót znajduje się pod linkiem: https://bip.grojecmiasto.pl/wiadomosci/15540/wiadomosc/624060/rozwoj_i_modernizacja_drog_na_terenie_gminy_grojec
2. Zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje:
a) okres poprzedzający realizację budowy lub remontu,
b) okres realizacji budowy lub remontu,
c) okres związany z odbiorem obiektu lub robót,
d) okres gwarancji i rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132843,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132843,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOBAU INWESTYCJE Mariusz Dzierzgowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451561124
7.3.3) Ulica: Ponarska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-890
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOBAU INWESTYCJE MARIUSZ DZIERZGOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GEOBAU INWESTYCJE MARIUSZ DZIERZGOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132843,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Remont oczyszczalni ścieków w Oddziale Zewnętrznym w Stawiszynie Aresztu Śledczego w Grójcu.
- Remont budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Jurkach
- Remont dróg gminnych - wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego na terenie Gminy Grójec
- Odnowa oznakowania poziomego w Grójcu w 2024 r. - drogi gminne oraz powiatowe na terenie miasta Grójec.
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskic
- Kulturalno-turystyczny zamek Rabsztyn w Gminie Olkusz
- Pełnienie funkcji insp. nadz. inwestorskiego dla inwestycji pn.Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Lublinieckim wraz z zakupem niskoemisyjnego taboru transportowego na potrzeby SP ZOZ w Lublińcu
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Strzelnie".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi realizacją zadań inwestycyjnych realizowanych przez Zarząd Dróg Miejskich: Część 1 - Budowa ronda na skrzyżowaniu (...)
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie - zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.