eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Budowa trasy N-S obwodnicy Rudy Śląskiej - odcinek realizacyjny od Drogowej Trasy Średnicowej do ul. Magazynowej - Inwestor Zastępczy



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Budowa trasy N-S obwodnicy Rudy Śląskiej - odcinek realizacyjny od Drogowej Trasy Średnicowej do ul. Magazynowej - Inwestor Zastępczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa trasy N-S obwodnicy Rudy Śląskiej - odcinek realizacyjny od Drogowej Trasy Średnicowej do ul. Magazynowej - Inwestor Zastępczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7721f120-efdc-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216516

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028630/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Budowa trasy N-S obwodnicy Rudy Śląskiej - odcinek realizacyjny od Drogowej Trasy Średnicowej do ul. Magazyniowej - Inwestor Zastępczy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,127862,729b1af12424f5bc08855251d1e5a6fe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma przetargowa: https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,127862,729b1af12424f5bc08855251d1e5a6fe.html
Poczta e-mail: zamowienia@ruda-sl.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
- wyłącznie poprzez Platformę przetargową.

2. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html

3. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.

4. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

5. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00.

6. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.

7. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 57), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.

Pozostałe postanowienia zgodne z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta Ruda Śląska z siedzibą władz w Urzędzie Miasta Ruda Śląska, pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:
• pod adresem poczty elektronicznej: iod@ruda-sl.pl;
• w postaci papierowej na adres siedziby Administratora;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa PZP” w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP;
• firma PZP24.pl Sp. z o.o. oraz Logintrade S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 57D. lok. B/J, z którą administrator zawarł umowę na obsługę Platformy Przetargowej, na której prowadzone są postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
• podmiot uprawniony do obsługi doręczeń (Poczta Polska S.A.);
• podmioty, z którymi administrator zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych w Urzędzie Miasta systemów informatycznych;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane, a następnie w celach archiwalnych przechowywane będą przez 5 lat, chyba, że przepisy szczególne będą stanowić inaczej;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
- posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem, iż skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AP.271.29.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: "Budowa trasy N-S obwodnicy Rudy Śląskiej – odcinek realizacyjny od Drogowej Trasy Średnicowej do ul. Magazynowej – Inwestor Zastępczy".

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 28

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt społeczny - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Inspektora ds. Materiałowych

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty innowacyjne

4.3.5.) Nazwa kryterium: innowacyjność - wykorzystanie drona do fotografowania, nagrywania i prezentacji wykonywanych robót

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty innowacyjne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego, lub Inżyniera Kontraktu (tj. zarządzającego, pełniącego nadzór nad robotami w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) na kontrakcie polegającym na budowie lub przebudowie lub remoncie, co najmniej 1 obiektu drogowego (minimum klasy Z) o wartości min. 20 000 000,00 PLN brutto.
Zamawiający wymaga aby realizacja inwestycji/kontraktu, o którym mowa powyżej została zakończona (tj. oddana do użytku).

2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) min. 10 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie doświadczenie, kwalifikacje zawodowe, wykształcenie dla pełniących funkcji, jakie mu zostaną powierzone przy realizacji zamówienia, tj.:

a) Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu (Inżynier Rezydent/Koordynator Projektu Inwestycyjnego)
Wymagana liczba osób – 1
Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
- posiada minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu kontraktem/kontraktami jako Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu lub Inżynier Rezydent lub Inżynier Kontraktu lub Dyrektor Kontraktu lub Koordynator Projektu Inwestycyjnego lub w kierowaniu budową jako kierownik budowy, (w wykazie osób w pozycji doświadczenie należy podać łączny okres doświadczenia w przedmiocie jak wyżej),
- w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert zarządzała kontraktami jako Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu lub Inżynier Rezydent lub Inżynier Kontraktu lub Dyrektor Kontraktu lub Koordynator Projektu Inwestycyjnego lub kierowała budową (jako kierownik budowy) na co najmniej dwóch (2) kontraktach polegających na budowie lub przebudowie dróg, które zostały zakończone, rozliczone i oddane do użytkowania, a wartość każdego z kontraktów/inwestycji wynosiła co najmniej 10 000 000,00 PLN brutto (w wykazie osób w pozycji doświadczenie należy wstawić nazwę oraz wartość kontraktu).

b) Inspektor Nadzoru Robót Drogowych
Wymagana liczba osób – 1
Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- posiada minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych lub w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, robót drogowych, polegających na budowie lub przebudowie dróg lub remoncie dróg (w wykazie osób w pozycji doświadczenie należy podać łączny okres doświadczenia w przedmiocie jak wyżej),
- w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego, na co najmniej dwóch (2) kontraktach obejmujących budowę lub przebudowę lub remont dróg, o wartości brutto robót branży drogowej, realizowanej w ramach każdego z kontraktów, co najmniej 10 000 000,00 PLN brutto każda; Zamawiający wymaga, aby każdy z tych kontraktów został zakończony, rozliczony i oddany do użytkowania (w wykazie osób w pozycji doświadczenie należy wstawić nazwę oraz wartość robót w branży drogowej).

c) Inspektor Nadzoru Robót Mostowych
Wymagana liczba osób – 1
Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- posiada minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych lub pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, robót mostowych polegających na budowie lub przebudowie obiektów mostowych (w wykazie osób w pozycji doświadczenie należy podać łączny okres doświadczenia w przedmiocie jak wyżej);
- w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego, na co najmniej dwóch (2) kontraktach obejmujących budowę lub przebudowę obiektów mostowych, o wartości brutto robót branży mostowej, realizowanej w ramach każdego z kontraktów, co najmniej 3 000 000,00 PLN brutto każda; Zamawiający wymaga, aby każdy z tych kontraktów został zakończony, rozliczony i oddany do użytkowania (w wykazie osób w pozycji doświadczenie należy wstawić nazwę oraz wartość robót branży mostowej).

d) Inspektor Nadzoru Robót Wodociągowych, Kanalizacyjnych, Ciepłowniczych i Gazowych
Wymagana liczba osób – minimum 1
Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- posiada minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych lub w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, robót polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci instalacji gazowych lub wodociągowych lub kanalizacyjnych) (w wykazie osób w pozycji doświadczenie należy podać łączny okres doświadczenia w przedmiocie jak wyżej),
- w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego, na co najmniej dwóch (2) kontraktach obejmujących budowę lub przebudowę lub remont sieci lub instalacji gazowych lub wodociągowych lub kanalizacyjnych, o wartości brutto robót branży sanitarnej, realizowanej w ramach każdego z kontraktów, co najmniej 1 500 000,00 PLN brutto; Zamawiający wymaga, aby każdy z kontraktów został zakończony, rozliczony i oddany do użytkowania (w wykazie osób w pozycji doświadczenie należy wstawić nazwę oraz wartość robót branży sanitarnej).

e) Inspektor Nadzoru Robót Elektrycznych, Elektroenergetycznych
Liczba osób – min. 1
Wymagana liczba osób – minimum 1
Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- posiada minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych lub w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, robót obejmujących budowę lub przebudowę lub remont sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (w wykazie osób w pozycji doświadczenie należy podać łączny okres doświadczenia w przedmiocie jak wyżej),
- w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego, na co najmniej dwóch (2) kontraktach obejmujących budowę lub przebudowę lub remont sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o wartość brutto robót branży elektrycznej, realizowanej w ramach każdego z kontraktów, co najmniej 1 000 000,00 PLN brutto; Zamawiający wymaga, aby każdy z tych kontraktów został zakończony, rozliczony i oddany do użytkowania (w wykazie osób w pozycji doświadczenie należy wstawić nazwę oraz wartość robót branży elektrycznej);


f) Inspektor Nadzoru Robót Telekomunikacyjnych (Teletechnicznych)
Wymagana liczba osób – 1
Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
- posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej (telekomunikacyjnej) bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie tj.: kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego, dla robót telekomunikacyjnych (w wykazie osób w pozycji doświadczenie należy podać łączny okres doświadczenia w przedmiocie jak wyżej).


g) Ekspert ds. Geotechnicznych
Wymagana liczba osób – 1
Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
- wykształcenie wyższe geologiczne lub geotechniczne,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu badań geotechnicznych gruntów do celów budowlanych na etapie projektowania lub realizacji inwestycji (w wykazie osób w pozycji doświadczenie należy podać łączny okres doświadczenia w przedmiocie jak wyżej).


h) Specjalista ds. Prac Geodezyjnych
Wymagana liczba osób – 1
Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
- uprawnienia w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji (zgodnie z art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne),
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu obmiaru robót oraz wytyczaniu robót inżynieryjnych (w wykazie osób w pozycji doświadczenie należy podać łączny okres doświadczenia w przedmiocie jak wyżej).



Ciąg dalszy w sekcji IX - Pozostałe informacje (informacje dodatkowe).

Pełne brzmienie warunków - w treści SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

3. Mając na uwadze zapewnienie odpowiedniego przebiegu postępowania, w tym właściwe przyznanie punktów w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 3.4.2 lit. b) i c), na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy wraz z ofertą należy złożyć wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż Wykonawca może złożyć wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach pod warunkiem, że odpowiadają zakresowi informacji, których Zamawiający żąda we wspomnianych dokumentach.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – zgodnie z treścią zawartą w formularzu oferty, stanowiącym załącznikiem nr 1 do SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca lub notariusz.

3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”) – o ile dotyczy (odnosi się do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oświadczenie to podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy).
Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej.
Uwaga. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XVI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub 3 ustawy., Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.”).
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ.
2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-26 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej - bezpośredni link do postępowania: https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,127862,729b1af12424f5bc08855251d1e5a6fe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-26 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 129 z późn. zm.). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.

2. Ofertę należy złożyć nie później niż do dnia 26 maja 2023r. do godziny 11:30,00.

3.1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 28 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do dnia zakończenia realizacji inwestycji wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu objętego umową oraz w okresie rękojmi i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane.
3.2. Planowany termin realizacji inwestycji: do 20 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy o roboty budowlane. Do terminu realizacji umowy o roboty budowlane (tj. 20 miesięcy) nie wlicza się okresów zimowych (tj. od 15 grudnia do 15 marca). Zamawiający nie wprowadza zakazu kontynuowania robót w okresach zimowych. Roboty prowadzone w okresach zimowych nie mogą spowodować pogorszenia ich jakości, czy niezgodności z technologią czy warunkami określonymi w STWiORB, normach lub innych przepisach, gdzie wymagane są konkretne warunki atmosferyczne.
3.3. Szczegółowe warunki gwarancji oraz rękojmi zawiera umowa o roboty budowlane.


4. Ciąg dalszy z sekcji 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu:

i) Inspektor ds. Rozliczeń oraz prowadzenia biura Inwestora Zastępczego
Liczba osób - 1
Wymagana liczba osób – 1
Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
- posiada wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
- posiada minimum 3-letnie doświadczenie w rozliczaniu inwestycji drogowych (w wykazie osób w pozycji doświadczenie należy podać łączny okres doświadczenia w przedmiocie jak wyżej);
- w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert rozliczała roboty budowlane lub pełniła funkcję inspektora ds. rozliczeń, na co najmniej dwóch (2) kontraktach obejmujących budowę lub przebudowę dróg lub remont dróg, o wartości brutto robót w ramach każdego z kontraktu co najmniej 15 000 000,00 PLN brutto; Zamawiający wymaga, aby każdy z kontraktów został zakończony, rozliczony i oddany do użytkowania (w wykazie osób w pozycji doświadczenie należy wstawić nazwę oraz wartość kontraktu).

j) Inspektor ds. Materiałowych
Wymagana liczba osób - 1
Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
- wykształcenie wyższe techniczne
- posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie nadzoru nad stosowanymi materiałami przy realizacji robót budowlanych (w wykazie osób w pozycji doświadczenie należy podać łączny okres doświadczenia w przedmiocie jak wyżej);
- w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła nadzór nad stosowanymi materiałami na co najmniej jednej inwestycji/kontraktu polegającym na realizacji robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 PLN brutto, które zostały zakończone, rozliczone i oddane do użytkowania.

Pełne brzmienie warunków - w treści SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.