eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › Budowa, przebudowa lub rozbudowa 21 dróg na terenie miasta Ząbki w ramach zadania inwestycyjnego "Poprawa stanu dróg publicznych na terenie Miasta Ząbki - Polski Ład"



Ogłoszenie z dnia 2024-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa lub rozbudowa 21 dróg na terenie miasta Ząbki w ramach zadania inwestycyjnego „Poprawa stanu dróg publicznych na terenie Miasta Ząbki - Polski Ład”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Ząbki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zabki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, przebudowa lub rozbudowa 21 dróg na terenie miasta Ząbki w ramach zadania inwestycyjnego „Poprawa stanu dróg publicznych na terenie Miasta Ząbki - Polski Ład”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dcbd121-9ff4-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044414/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Poprawa stanu dróg publicznych na terenie Miasta Ząbki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567715

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.42.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przebudowa, rozbudowa 12 dróg gminnych na terenie miasta Ząbki:
 ulica Konstantego I. Gałczyńskiego
 ulica Kazimierza Przerwy-Tetmajera
 ulica Wita Stwosza
 ulica Leopolda Lisa-Kuli
 ulica Bolesława Prusa
 ulica Ignacego Paderewskiego
 ulica Cypriana Kamila Norwida
 ulica Parkowa odc. Niepodległości – Wesoła
 ulica Marii Konopnickiej
 ulica Modrzewiowa
 ulica Nowa na odc. od Chłopickiego do ul. Jana Pawła II

2. Szczegółowy zakres prac obejmuje:
 opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, rozbudowy, przebudowy wraz z jego uzgodnieniem;
 obsługę geodezyjną dla całego zadania inwestycyjnego;
 roboty rozbiórkowe wraz z wywiezieniem gruzu z rozbiórki;
 budowę odcinków kanalizacji deszczowej (studnie betonowe, kanał deszczowy, przykanaliki, drenaż francuski);
 budowę kanału technologicznego sieci teletechnicznej i studni teletechnicznych;
 montaż krawężników, ścieków prefabrykowanych i oporników betonowych, na ławach betonowych;
 montaż obrzeży betonowych trawnikowych;
 wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni: podbudowy z piasku stabilizowanego cementem, warstwy z kruszywa łamanego – kliniec, miał, stabilizowanych mechanicznie i ręcznie;
 wykonanie warstw nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych asfaltowych;
 wykonanie warstw nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
 wykonanie warstw ścieralnych nawierzchni: zjazdów, chodników, na podsypce cementowo-piaskowej z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm;
 regulację pionową elementów uzbrojenia podziemnego (studzienki kanalizacyjne
i teletechniczne, zasuwy, zawory, hydranty podziemne);
 montaż oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu lub odtworzenie stałej organizacji ruchu;
 wykonanie trawników dywanowych z rozrzuceniem mieszanki torfu i ziemi urodzajnej;
 końcową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą obiektów.

Szczegółowy opis zamówienia oraz wymagania w odniesieniu do sposobu wykonania i odbioru robót określone są w:
 specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 4 do SWZ
 dokumentacji projektowej – załącznik nr 5 do SWZ dla części 1 zamówienia,
 przedmiarach robót – załącznik nr 7 do SWZ dla części 1 zamówienia. Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przedmiary robót pełnią jedynie rolę pomocniczą.

W terminie do 3 dni od wyznaczonego terminu zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zestawienie cen jednostkowych (podanych w zł brutto) do kalkulacji robót danej drogi objętej zakresem części 1 zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 2 dla części 1 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233140-2 - Roboty drogowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 9729246,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Budowa, przebudowa 9 dróg gminnych na terenie miasta Ząbki:
 ulica ks. Konstantego Budkiewicza
 ulica Zieleniecka
 ulica Wilcza
 ulica Gwiaździsta
 ulica Stefczyka
 ulica Kuleszy
 ulica Żabia
 ulica Skowronka odc. Bociania – Zycha
 ulica Skowronka odc. Zycha – granica miasta

2. Szczegółowy zakres prac obejmuje:
 opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, rozbudowy, przebudowy wraz z jego uzgodnieniem;
 obsługę geodezyjną dla całego zadania inwestycyjnego;
 roboty rozbiórkowe wraz z wywiezieniem gruzu z rozbiórki;
 budowę odcinków kanalizacji deszczowej (studnie betonowe, kanał deszczowy, przykanaliki, drenaż francuski);
 budowę kanału technologicznego sieci teletechnicznej i studni teletechnicznych;
 montaż krawężników, ścieków prefabrykowanych i oporników betonowych, na ławach betonowych;
 montaż obrzeży betonowych trawnikowych;
 wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni: podbudowy z piasku stabilizowanego cementem, warstwy z kruszywa łamanego – kliniec, miał, stabilizowanych mechanicznie i ręcznie;
 wykonanie warstw nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych asfaltowych;
 wykonanie warstw nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
 wykonanie warstw ścieralnych nawierzchni: zjazdów, chodników, na podsypce cementowo-piaskowej z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm;
 regulację pionową elementów uzbrojenia podziemnego (studzienki kanalizacyjne
i teletechniczne, zasuwy, zawory, hydranty podziemne);
 montaż oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu lub odtworzenie stałej organizacji ruchu;
 wykonanie trawników dywanowych z rozrzuceniem mieszanki torfu i ziemi urodzajnej;
 końcową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą obiektów.

Szczegółowy opis zamówienia oraz wymagania w odniesieniu do sposobu wykonania i odbioru robót określone są w:
 specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 4 do SWZ dla części 2 zamówienia,
 dokumentacji projektowej – załącznik nr 6 do SWZ dla części 2 zamówienia,
 przedmiarach robót – załącznik nr 8 do SWZ dla części 2 zamówienia. Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przedmiary robót pełnią jedynie rolę pomocniczą.

W terminie do 3 dni od wyznaczonego terminu zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zestawienie cen jednostkowych (podanych w zł brutto) do kalkulacji robót danej drogi objętej zakresem części 2 zamówienia, zgodnie z załącznikiem załącznikiem nr 3 do SWZ dla części 2 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233140-2 - Roboty drogowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 10296151,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10760795,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13471003,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10760795,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agbud Group Piotr Skłodowski spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251538677

7.3.3) Ulica: Aleja Lipowa 35A

7.3.4) Miejscowość: Karpin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-252

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Branża sanitarna
2) Branża teletechniczna


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10760795,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9924332,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14268000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9924332,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agbud Group Piotr Skłodowski spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251538677

7.3.3) Ulica: Aleja Lipowa 35A

7.3.4) Miejscowość: Karpin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-252

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Branża sanitarna
2) Branża teletechniczna


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9924332,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.