Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00567715/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
- 2024/BZP 00021246/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa lub rozbudowa 21 dróg na terenie miasta Ząbki w ramach zadania inwestycyjnego „Poprawa stanu dróg publicznych na terenie Miasta Ząbki - Polski Ład”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Ząbki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zabki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, przebudowa lub rozbudowa 21 dróg na terenie miasta Ząbki w ramach zadania inwestycyjnego „Poprawa stanu dróg publicznych na terenie Miasta Ząbki - Polski Ład”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dcbd121-9ff4-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044414/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Poprawa stanu dróg publicznych na terenie Miasta Ząbki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567715
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.42.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przebudowa, rozbudowa 12 dróg gminnych na terenie miasta Ząbki: ulica Konstantego I. Gałczyńskiego
ulica Kazimierza Przerwy-Tetmajera
ulica Wita Stwosza
ulica Leopolda Lisa-Kuli
ulica Bolesława Prusa
ulica Ignacego Paderewskiego
ulica Cypriana Kamila Norwida
ulica Parkowa odc. Niepodległości – Wesoła
ulica Marii Konopnickiej
ulica Modrzewiowa
ulica Nowa na odc. od Chłopickiego do ul. Jana Pawła II
2. Szczegółowy zakres prac obejmuje:
opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, rozbudowy, przebudowy wraz z jego uzgodnieniem;
obsługę geodezyjną dla całego zadania inwestycyjnego;
roboty rozbiórkowe wraz z wywiezieniem gruzu z rozbiórki;
budowę odcinków kanalizacji deszczowej (studnie betonowe, kanał deszczowy, przykanaliki, drenaż francuski);
budowę kanału technologicznego sieci teletechnicznej i studni teletechnicznych;
montaż krawężników, ścieków prefabrykowanych i oporników betonowych, na ławach betonowych;
montaż obrzeży betonowych trawnikowych;
wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni: podbudowy z piasku stabilizowanego cementem, warstwy z kruszywa łamanego – kliniec, miał, stabilizowanych mechanicznie i ręcznie;
wykonanie warstw nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych asfaltowych;
wykonanie warstw nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
wykonanie warstw ścieralnych nawierzchni: zjazdów, chodników, na podsypce cementowo-piaskowej z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm;
regulację pionową elementów uzbrojenia podziemnego (studzienki kanalizacyjne
i teletechniczne, zasuwy, zawory, hydranty podziemne);
montaż oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu lub odtworzenie stałej organizacji ruchu;
wykonanie trawników dywanowych z rozrzuceniem mieszanki torfu i ziemi urodzajnej;
końcową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą obiektów.
Szczegółowy opis zamówienia oraz wymagania w odniesieniu do sposobu wykonania i odbioru robót określone są w:
specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 4 do SWZ
dokumentacji projektowej – załącznik nr 5 do SWZ dla części 1 zamówienia,
przedmiarach robót – załącznik nr 7 do SWZ dla części 1 zamówienia. Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przedmiary robót pełnią jedynie rolę pomocniczą.
W terminie do 3 dni od wyznaczonego terminu zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zestawienie cen jednostkowych (podanych w zł brutto) do kalkulacji robót danej drogi objętej zakresem części 1 zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 2 dla części 1 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 9729246,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Budowa, przebudowa 9 dróg gminnych na terenie miasta Ząbki: ulica ks. Konstantego Budkiewicza
ulica Zieleniecka
ulica Wilcza
ulica Gwiaździsta
ulica Stefczyka
ulica Kuleszy
ulica Żabia
ulica Skowronka odc. Bociania – Zycha
ulica Skowronka odc. Zycha – granica miasta
2. Szczegółowy zakres prac obejmuje:
opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, rozbudowy, przebudowy wraz z jego uzgodnieniem;
obsługę geodezyjną dla całego zadania inwestycyjnego;
roboty rozbiórkowe wraz z wywiezieniem gruzu z rozbiórki;
budowę odcinków kanalizacji deszczowej (studnie betonowe, kanał deszczowy, przykanaliki, drenaż francuski);
budowę kanału technologicznego sieci teletechnicznej i studni teletechnicznych;
montaż krawężników, ścieków prefabrykowanych i oporników betonowych, na ławach betonowych;
montaż obrzeży betonowych trawnikowych;
wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni: podbudowy z piasku stabilizowanego cementem, warstwy z kruszywa łamanego – kliniec, miał, stabilizowanych mechanicznie i ręcznie;
wykonanie warstw nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych asfaltowych;
wykonanie warstw nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
wykonanie warstw ścieralnych nawierzchni: zjazdów, chodników, na podsypce cementowo-piaskowej z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm;
regulację pionową elementów uzbrojenia podziemnego (studzienki kanalizacyjne
i teletechniczne, zasuwy, zawory, hydranty podziemne);
montaż oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu lub odtworzenie stałej organizacji ruchu;
wykonanie trawników dywanowych z rozrzuceniem mieszanki torfu i ziemi urodzajnej;
końcową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą obiektów.
Szczegółowy opis zamówienia oraz wymagania w odniesieniu do sposobu wykonania i odbioru robót określone są w:
specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 4 do SWZ dla części 2 zamówienia,
dokumentacji projektowej – załącznik nr 6 do SWZ dla części 2 zamówienia,
przedmiarach robót – załącznik nr 8 do SWZ dla części 2 zamówienia. Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przedmiary robót pełnią jedynie rolę pomocniczą.
W terminie do 3 dni od wyznaczonego terminu zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zestawienie cen jednostkowych (podanych w zł brutto) do kalkulacji robót danej drogi objętej zakresem części 2 zamówienia, zgodnie z załącznikiem załącznikiem nr 3 do SWZ dla części 2 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 10296151,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10760795,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13471003,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10760795,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agbud Group Piotr Skłodowski spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251538677
7.3.3) Ulica: Aleja Lipowa 35A
7.3.4) Miejscowość: Karpin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-252
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Branża sanitarna
2) Branża teletechniczna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGBUD GROUP PIOTR SKŁODOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AGBUD GROUP PIOTR SKŁODOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10760795,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9924332,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14268000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9924332,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agbud Group Piotr Skłodowski spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251538677
7.3.3) Ulica: Aleja Lipowa 35A
7.3.4) Miejscowość: Karpin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-252
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Branża sanitarna
2) Branża teletechniczna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGBUD GROUP PIOTR SKŁODOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AGBUD GROUP PIOTR SKŁODOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9924332,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1282K Piotrowice - Sokołowice w m. Siedliska i w m. Przemyków oraz drogi powiatowej nr 1273K w m. Pławowice
- Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Studzianki
- Remont drogi gminnej nr 112459E od skrzyżowania z drogą powiatową nr P3914E w Górach Mokrych do miejscowości Mojżeszów
- Remont drogi gminnej nr 112471E gr. pow. piotrkowskiego - Józefów Stary - Reczków - gr. woj. świętokrzyskiego
- "Modernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej" "Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.