Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00053985/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytworzonych przez Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na dwie lokalizacje
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/34-99-268,
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl lub bezpośredni link do postępowania https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/144555/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytworzonych przez Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na dwie lokalizacje2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43e23f33-b6c4-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053985
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 573037,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytworzonych przez Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na dwie lokalizacje: ul. Strzelców Bytomskich 11 oraz ul. Władysława Truchana 7.
2. Termin realizacji zamówienia : „24 miesiące od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że 29.02.2024 r. Wykonawca wstawi pojemniki do zbiórki odpadów, a usługa odbioru i wywozu odpadów rozpocznie się nie wcześniej niż 01.03.2024 r. Wskazanie powyższych dat ma na celu zachowanie ciągłości świadczenia usługi odbioru odpadów pomiędzy trwającą umową a nową zawartą w wyniku niniejszego postepowania”.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania zamówienia w pełnej ilości, z tytułu czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
4. Zakres usług Wykonawcy obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie nw. rodzajów odpadów:
a) zmieszane odpady komunalne;
b) odpady komunalne segregowane:
- odpady opakowaniowe ( papier i tektura),
- tworzywa sztuczne ( plastik, opakowania wielomateriałowe),
- bioodpady,
- szkło,
c) stojaki( uchwyty na worki) na odpady segregowane papier oraz plastik 2 komorowe na worki 120 ltr.
d) stojaki (uchwyty na worki) na odpady segregowane papier, plastik i szkło 3 komorowe na worki 120 ltr.
Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie odbioru, transportu i przetwarzania odpadów.
5. Do obowiązków Wykonawcy należy odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w zakresie transportu i gospodarowania odpadami.
6. Prowadzenie działalności zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
7. Ponoszenie odpowiedzialności za transport odpadów od miejsca gromadzenia odpadów wraz z załadunkiem.
8. Wykonawca w ramach umów będących wynikiem niniejszego postępowania wyposaży nieruchomości w dwóch lokalizacjach w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych w podziale na poszczególne frakcje:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
b) papier,
c) tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale,
d) bioodpady,
e) szkło,
f) stojaki na odpady segregowane dwukomorowe ( na worki 120 ltr. ) plastik oraz papier, 58 sztuk,
g) stojaki na odpady segregowane trzykomorowe ( na worki 120 ltr.) papier, plastik i szkło 5 sztuk.
Zamawiający informuje, że do zbierania bioodpadów przewidziane są worki, które Wykonawca dostarczy do jednostki w ilościach wskazanych w SWZ. Wyposażenie wskazanych nieruchomości w pojemniki i worki służące do zbierania odpadów komunalnych.
9. Zapewnienie na czas obowiązywania umowy pojemników o pojemności 1100 ltr:
a) Zamawiający dopuszcza do realizacji przedmiotu zamówienia pojemniki nowe lub używane, w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym, tj. nieuszkodzone, kompletne, czyste, zdezynfekowane, estetyczne, jednolite kolorystycznie (klapa + pojemnik muszą być w jednym kolorze), bez elementów graffiti (niepomalowane).
b) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wymaganą ilość pojemników, z których będzie odbierał odpady od Zamawiającego. Koszty dostarczenia i eksploatacji pojemników Wykonawca winien wkalkulować w cenę oferty.
c) Pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych winny być znormalizowane, szczelne, posiadać zamykane klapy.
10. Zapewnienie na czas obowiązywania umowy stojaków – uchwytów na worki na odpady segregowane :
a) Stojaki na worki 120 ltr. do segregacji papieru ,plastiku oraz szkła, 5 sztuk.
b) Stojaki na worki 120 ltr. do segregacji papieru oraz plastiku 58 sztuk.
11. Do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych nie mogą być stosowane pojemniki w kolorystyce, która jest zarezerwowana do zbierania odpadów segregowanych (zwyczajowo stosuje się pojemniki szare, czarne).
12. Wyposażenie wskazanych jednostek w pojemniki, stojaki i worki winno nastąpić w terminie do 29.02.2024r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469285,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469285,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469285,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNIKI SANITARNEJ ALBA SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6270011376
7.3.3) Ulica: ul. Bytkowska 15,
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-503
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNIKI SANITARNEJ ALBA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNIKI SANITARNEJ ALBA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469285,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie nowej instalacji c.o. w zasobach mieszkaniowych - paczka nr 2
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Chorzowie, ul. Harcerska 2 - I/2024
- Wykonanie robót budowlanych - elektryczne
- Zakup i montaż opraw oświetleniowych typu LED w budynku Inspektoratu ZUS w Katowicach przy ul. gen. J. L. Sowińskiego 2 w Katowicach
- Modernizacja nawierzchni sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Łagiewnickiej 18 w Chorzowie
- Wykonanie robót budowlanych - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Brzostek
- ODBIÓR, TRANSPORT, UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH: ZAKAŹNYCH, SPECJALNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH Z DZIAŁALNOŚCI MEDYCZNEJ I INNYCH ODPADÓW O CHARAKTERZE KOMUNALNYM.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 lub 19 12 10
- Zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.