eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszanowo › Dostawa peletu na potrzeby Gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2024-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa peletu na potrzeby Gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasto Lubawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Mszanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminanml.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ce2a277-9fd6-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa peletu na potrzeby Gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ce2a277-9fd6-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216335

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566471

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RD.271.1.22.20223

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203455,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia części I obejmuje:
Dostawa peletu do świetlicy wiejskiej w Mszanowie

2. Dostawa i rozładunek peletu w budynku świetlicy wiejskiej w Mszanowie ul. Podleśna 2, 13-300 Mszanowo - 15 ton – jednorazowa dostawa w workach 15 kilogramowych. Adres dostawy: budynek świetlicy wiejskiej, ul Podleśna 2, 13-300 Mszanowo,
4.3.2.
a) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pelet:
- I gatunek,
- klasa właściwości A1,
b) o parametrach nie gorszych niż:
- kaloryczność (wartość opałowa ) na poziomie Qir – powyżej 16 500 kJ/kg.
- wilgotność w granicach Wtr do 9 %.
- zawartość popiołu w granicach do 1 %.
- średnica 6 mm
3.
a) Pelet drzewny nie może być wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo- organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki. Pelet nie będzie zawierał zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz pleśni, grzybów, liści, igliwia. Ponadto pelet będzie wytworzony z biomasy – drewno i odpady powstałe w wyniku obróbki drewna (wióry, trociny, zrębki, pył drzewny).
b) Zamówienie obejmuje dostawę i rozładunek w miejsce wskazane przez Zamawiającego, należy więc w składanej ofercie uwzględnić wszystkie występujące w trakcie realizacji dostawy koszty w tym m.in. koszt transportu, rozładunku, itp.
c) Wykonawca winien okazać się certyfikacją oferowanego peletu - Certyfikat DINplus lub Certyfikat Enplus
d) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pustych worków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 21341,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia części II obejmuje:
Dostawa peletu do Szkoły Podstawowej im. Ks. K. Wróblewskiego w Gwiździnach

2. Dostawa i rozładunek do Szkoły Podstawowej im. Ks. K. Wróblewskiego miejscowości Gwiździny – 40 ton dostawa i rozładunek do zasobnika pieca w Gwiździnach na żądanie Zamawiającego w szacowanych ilościach 2 tony co 2 tygodnie w workach typu BIG BAG lub za pomocą wdmuchiwania cysterną. Szacowane 20 dostaw. Adres dostawy: Szkoła Podstawowa im. Ks. K. Wróblewskiego w Gwiździnach, Gwiździny 58, 13-300 Gwiździny,
3.
a) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pelet:
- I gatunek,
- klasa właściwości A1,
b) o parametrach nie gorszych niż:
- kaloryczność (wartość opałowa ) na poziomie Qir – powyżej 16 500 kJ/kg.
- wilgotność w granicach Wtr do 9 %.
- zawartość popiołu w granicach do 1 %.
- średnica 6 mm
4.
a) Pelet drzewny nie może być wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo- organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki. Pelet nie będzie zawierał zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz pleśni, grzybów, liści, igliwia. Ponadto pelet będzie wytworzony z biomasy – drewno i odpady powstałe w wyniku obróbki drewna (wióry, trociny, zrębki, pył drzewny).
b) Zamówienie obejmuje dostawę i rozładunek w miejsce wskazane przez Zamawiającego, należy więc w składanej ofercie uwzględnić wszystkie występujące w trakcie realizacji dostawy koszty w tym m.in. koszt transportu, rozładunku, itp.
c) Wykonawca winien okazać się certyfikacją oferowanego peletu - Certyfikat DINplus lub Certyfikat Enplus
d) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pustych worków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia części III obejmuje:
Dostawa peletu do Szkoły Podstawowej w Skarlinie
2.
Dostawa i rozładunek do Szkoły Podstawowej w Skarlinie w ilości 30 ton - 3 dostawy po 10 ton w workach 15 kilogramowych. Szacowane 3 dostawy. Adres dostawy: Szkoła Podstawowa w Skarlinie, Skarlin 72, 13-300 Skarlin,
3.
a) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pelet:
- I gatunek,
- klasa właściwości A1,
b) o parametrach nie gorszych niż:
- kaloryczność (wartość opałowa ) na poziomie Qir – powyżej 16 500 kJ/kg.
- wilgotność w granicach Wtr do 9 %.
- zawartość popiołu w granicach do 1 %.
- średnica 6 mm
4.
a) Pelet drzewny nie może być wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo- organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki. Pelet nie będzie zawierał zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz pleśni, grzybów, liści, igliwia. Ponadto pelet będzie wytworzony z biomasy – drewno i odpady powstałe w wyniku obróbki drewna (wióry, trociny, zrębki, pył drzewny).
b) Zamówienie obejmuje dostawę i rozładunek w miejsce wskazane przez Zamawiającego, należy więc w składanej ofercie uwzględnić wszystkie występujące w trakcie realizacji dostawy koszty w tym m.in. koszt transportu, rozładunku, itp.
c) Wykonawca winien okazać się certyfikacją oferowanego peletu - Certyfikat DINplus lub Certyfikat Enplus
d) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pustych worków

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 42682,92 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia części IV obejmuje:
Dostawa peletu do świetlicy wiejskiej w Lekartach
2.
Dostawa i rozładunek do świetlicy wiejskiej w Lekartach jednorazowo w ilości 8 ton w workach 15 kilogramowych. Adres dostawy: budynek świetlicy wiejskiej, Lekarty 17a,
13-300 Lekarty
3.
a) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pelet:
- I gatunek,
- klasa właściwości A1,
b) o parametrach nie gorszych niż:
- kaloryczność (wartość opałowa ) na poziomie Qir – powyżej 16 500 kJ/kg.
- wilgotność w granicach Wtr do 9 %.
- zawartość popiołu w granicach do 1 %.
- średnica 6 mm
4.
a) Pelet drzewny nie może być wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo- organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki. Pelet nie będzie zawierał zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz pleśni, grzybów, liści, igliwia. Ponadto pelet będzie wytworzony z biomasy – drewno i odpady powstałe w wyniku obróbki drewna (wióry, trociny, zrębki, pył drzewny).
b) Zamówienie obejmuje dostawę i rozładunek w miejsce wskazane przez Zamawiającego, należy więc w składanej ofercie uwzględnić wszystkie występujące w trakcie realizacji dostawy koszty w tym m.in. koszt transportu, rozładunku, itp.
c) Wykonawca winien okazać się certyfikacją oferowanego peletu - Certyfikat DINplus lub Certyfikat Enplus
d) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pustych worków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia części V obejmuje:
Dostawa peletu do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jamielniku
2.
Dostawa i rozładunek za pomocą wdmuchiwania cysterną lub w opakowaniach (workach)
15 kg i rozładunek do magazynu w budynku szkoły podstawowej w Jamielniku w ilości
50 ton Szacowane 3 dostawy. Adres dostawy: szkoła podstawowa im. Jana Pawła II w Jamielniku, ul. Szkolna 10, 13-332 Jamielnik,
3.
a) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pelet:
- I gatunek,
- klasa właściwości A1,
b) o parametrach nie gorszych niż:
- kaloryczność (wartość opałowa ) na poziomie Qir – powyżej 16 500 kJ/kg.
- wilgotność w granicach Wtr do 9 %.
- zawartość popiołu w granicach do 1 %.
- średnica 6 mm
4.
a) Pelet drzewny nie może być wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo- organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki. Pelet nie będzie zawierał zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz pleśni, grzybów, liści, igliwia. Ponadto pelet będzie wytworzony z biomasy – drewno i odpady powstałe w wyniku obróbki drewna (wióry, trociny, zrębki, pył drzewny).
b) Zamówienie obejmuje dostawę i rozładunek w miejsce wskazane przez Zamawiającego, należy więc w składanej ofercie uwzględnić wszystkie występujące w trakcie realizacji dostawy koszty w tym m.in. koszt transportu, rozładunku, itp.
c) Wykonawca winien okazać się certyfikacją oferowanego peletu - Certyfikat DINplus lub Certyfikat Enplus
d) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pustych worków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 71138,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19410,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20085,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19410,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DOM 2 MATEUSZ WASILEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8762500975

7.3.3) Ulica: Łyskowskiego 47

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19410,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DOM 2 MATEUSZ WASILEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8762500975

7.3.3) Ulica: Łyskowskiego 47

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DOM 2 MATEUSZ WASILEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8762500975

7.3.3) Ulica: Łyskowskiego 47

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10672,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10712,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10672,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DOM 2 MATEUSZ WASILEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 876500975

7.3.3) Ulica: Łyskowskiego 47

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10672,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DOM MATEUSZ WASILEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8762500975

7.3.3) Ulica: Łyskowskiego 47

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.