Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00129840/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00138443/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00146259/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi żywienia na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rypinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910858394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 2
1.5.2.) Miejscowość: Rypin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 54 23 08 723
1.5.8.) Numer faksu: 54 23 08 729
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.kwiatkowska@spzozrypin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozrypin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http:// platformazakupowa.pl/pn/spzozrypin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi żywienia na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rypinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4dbc813-bf22-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011851/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa żywienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129840
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP -2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług żywienia zgodnie z opisem świadczenia usługi (zał. nr 3, 3a,3b, do SWZ) oraz formularzem cenowym , załączonym do SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
2. Wykonywanie zamówienia obejmuje codzienne dostawy posiłków w dietach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w szacunkowej ilości dziennej dla ok. +/- 110 pacjentów Szpitala (śniadanie (w tym II śniadanie, kanapki na zabieg zaćmy ) obiad - 2 daniowy, kolacja (w tym podwieczorek)).
3. Zamawiający bezwzględnie wymaga od Wykonawcy dysponowania:
3.1. zakładem przygotowującym posiłki (kuchnią) w odległości od siedziby Zamawiającego zapewniającej dowóz ciepłych posiłków oraz ;
3.2. samochodowym środkiem transportu, przystosowanym do przewozu żywności w systemie cateringowym oraz własny wózek transportowy, który może być przechowywany u Zamawiającego oraz myty i dezynfekowany przez Wykonawcę u Zamawiającego lub zabierany przez Wykonawcę oraz myty i dezynfekowany przez Wykonawcę w pomieszczeniach własnych Wykonawcy.
Zakład (kuchnia) oraz środek transportu Wykonawcy muszą spełniać wszelkie wymagania sanitarne określone przez właściwe przepisy oraz zalecenia, wytyczne organów kontrolnych do spraw bezpieczeństwa żywności i żywienia. Pracownicy Wykonawcy pracujący w styczności z żywnością powinni posiadać aktualną książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych, tj. posiadać aktualne orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby zgodnie z art. 59 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2022r. poz. 2132). Zamawiający ma prawo skontrolować ważność aktualnego orzeczenia lekarskiego. Pracownicy Wykonawcy transportujący posiłki i/lub odpady pokonsumpcyjne powinni posiadać kartę samochodu do wglądu dla Zamawiającego z zapisami procesu mycia i dezynfekcji samochodu oraz mycia i dezynfekcji wózka transportowego. Pracownicy Wykonawcy transportujący posiłki i /lub odpady pokonsumpcyjne powinni być schludnie ubrani, zadbani, czyści, muszą mieć na sobie czysty fartuch i jednorazowe rękawiczki, które zapewnia Wykonawca we własnym zakresie. Zamawiający ma prawo do kontroli kuchni oraz środka transportu .
4. Szczegółowy opis sposobu realizacji usługi ww. zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3, 3a,3b oraz wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ, Obowiązkiem Wykonawcy jest zapoznanie się z treścią SWZ, jej załącznikami oraz uzyskanie wszelkich informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty.
6. Przedmiot niniejszego zamówienia został zakwalifikowany do kategorii "usługi hotelowe i restauracyjne" określonej w załączniku nr XIV usług o których mowa w art. 74 Dyrektywy parlamentu europejskiego i Rady nr 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE. W myśl zapisów dyrektywy zamówienie niniejsze zalicza się do zamówień społecznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 718670,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 751720,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 718670,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa ,,OL-MARO,, Rober Langowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571157526
7.3.3) Ulica: Warszawska 15
7.3.4) Miejscowość: Skępe
7.3.5) Kod pocztowy: 87-630
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "OL-MARO" ROBERT LANGOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "OL-MARO" ROBERT LANGOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 718670,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Zagospodarowanie ogrodu przy Domu Dziecka oraz ogrodu przy budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rypinie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2211C Brzuze - Nadróż polegająca na budowie drogi dla pieszych w miejscowości Żałe
- Dostawa nowego ambulansu typu B dla SP ZOZ w Rypinie
- Poprawa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej w Rypinie
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół nr 1 w Rypinie wraz z infrastrukturą
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego oraz Oddziału Rehabilitacji Pulmonologicznej w Krzyżewie - powtórka
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Usługa cateringu dla uczestników projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.