eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Opracowanie programów funkcjonalno - użytkowych ( ..) inwestycyjnych p.n. ,, Budowa drogi w m. Jastrzębia,, ,, Poszerzenie jezdni drogi gminnej 100725D,, ,, Budowa chodnika w m. Stara Góra,,



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie programów funkcjonalno – użytkowych ( ..) inwestycyjnych p.n.
,, Budowa drogi w m. Jastrzębia,,
,, Poszerzenie jezdni drogi gminnej 100725D,,
,, Budowa chodnika w m. Stara Góra,,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 655443641

1.5.8.) Numer faksu: 655432658

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomieszcz@gora.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gora.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie programów funkcjonalno – użytkowych ( ..) inwestycyjnych p.n.
,, Budowa drogi w m. Jastrzębia,,
,, Poszerzenie jezdni drogi gminnej 100725D,,
,, Budowa chodnika w m. Stara Góra,,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26ea6676-cc6d-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216263

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023632/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.36 Opracowanie proframów funkcjonalno - użytkowych wraz z obliczeniem planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych w ramach drogowych zadań inwestycyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147728/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.43.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie pfu w zakresie opisanym s SWZ dotyczy
Zamiar inwestycyjny polega na przebudowie drogi o długości ok.280,00 m. o nawierzchni z trylinki. Jest to odcinek drogi A-A’ który łączy się z istniejącą drogą Gminną o nawierzchni asfaltowej oraz z drogą wojewódzką nr 323 o nawierzchni asfaltowej oraz budowie odcinka drogi B-B’ o długości 200,00 m. o nawierzchni z kostki betonowej połączone z sobą na wysokości istniejącej zabudowy pałacowo-parkowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie pfu w zakresie opisanym w SWZ dotyczy
Zamiar inwestycyjny polega na poszerzeniu nawierzchni drogi w celu uzyskania jezdni z betonu asfaltowego o szerokości
5,5 m, oraz pobocza z betonu asfaltowego o szerokości do 1,5 m (szerokość pobocza w zależności od warunków terenowych, jeśli jest możliwość to 1,5 m), wraz z wykonaniem nowej nawierzchni jezdni. Wydzielenie pasa jezdni i pobocza poprzez oznakowanie poziome. Poszerzenie na odcinku ok 2 500 m, początek odcinka w m. Góra, ul. Dworcowa, dz. nr ewid. 218, na wysokości budynku nr 48 należącego do spółki "CUKRO-TRANS”, do skrzyżowania z drogą powiatową w m. Kruszyniec. Poszerzenie poprzez dolanie betonu asfaltowego po obu stronach istniejącej nawierzchni bez zarurowania istniejących rowów. Odwodnienie powierzchniowe, poprzez spadki do przydrożnego rowu. Usunięcie kolizji z napowietrzną linią telekomunikacyjną, budowa kanału technologicznego. Zadanie częściowo zlokalizowane na terenie obszaru Natura 2000. W ramach poszerzenia konieczna będzie przebudowa przepustu rzeki Śląski Rów oraz rowu melioracyjnego we Włodkowie oraz uzyskanie decyzji wodnoprawnej. Może wystąpić konieczność wycinki drzew poza obszarem Natura 2000.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 51000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie pfu w zakresie opisanym w SWZ dotyczy
Zamiar inwestycyjny polega na budowie jednostronnego chodnika o nawierzchni z kostki betonowej typu starobruk w kolorze szarym wraz ze zjazdami do granicy pasa drogowego na działkach nr 284/1, 284/2, 284/3 obręb Stara Góra, strefa ochrony konserwatorskiej „A” w cz. działki, „B” w części działki, „OW” w części działki i „K” o dł. ok. 652,0 m. Projektowany chodnik ma przebiegać po prawej stronie od skrzyżowania do ostatnich zabudowań i usytuowany przy istniejącym krawężniku drogowym i na poboczu trawiastym pasa drogowego. Należy również w opracowaniu uwzględnić odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z chodnika do istniejącej kanalizacji deszczowej.
Wykonawca PFU winien uzgodnić opracowanie z DSDiK we Wrocławiu w związku z projektowanym przebiegiem obwodnicy Góry oraz bezwzględnie musi przeprowadzić wizję lokalną w terenie, załączyć w PFU wszelkie informacje, pomiary, badania, uzgodnienia, wytyczne i decyzje, które pozwolą na jednoznaczne opisanie zakresu robót do zaprojektowania i wykonania przedmiotowego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TITAN Leszno sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971095822

7.3.3) Ulica: Karola Kurpińskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Rydzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 64-130

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.