eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętoszów › Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Saperska 2

1.4.2.) Miejscowość: Świętoszów

1.4.3.) Kod pocztowy: 59-726

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216236

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00210206

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Zamawiający na podstawie art. 106 ustawy Pzp żąda od Wykonawcy dołączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających zgodność zaoferowanego produktu z wymaganiami Zamawiającego określonymi w OPZ
i formularzu cenowym:
Zamawiający na podstawie art. 106 ustawy Pzp żąda dołączenia do oferty:
1) Zaświadczenia i raporty z testów wydajności, przeprowadzone wg norm ISO/IEC 19752, 19798, 24711, 24712, Zaświadczenia i raporty powinny być wystawione dla każdego oferowanego produktu oddzielnie przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów będących przedmiotem zamówienia.
2) karty Charakterystyki Bezpieczeństwa Produktu (Material Safty Data Sheet) na potwierdzenie dołączy Deklarację Zgodności Producenta.
3) certyfikaty bezpieczeństwa elektrycznego CE,
4) certyfikaty ISO 9001, potwierdzające prawidłową organizację zakładu wytwórczego producenta oraz prawidłowy obieg dokumentacji
5) certyfikaty ISO 14001, potwierdzające proekologiczny system działania producenta
6) oświadczenie producenta, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset, jak również że użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji.

Po zmianie:
Zamawiający na podstawie art. 106 ustawy Pzp żąda od Wykonawcy dołączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających zgodność zaoferowanego produktu z wymaganiami Zamawiającego określonymi w OPZ
i formularzu cenowym:

Zamawiający na podstawie art. 106 ustawy Pzp żąda dołączenia do oferty:
a) raporty z testów wydajności, przeprowadzone wg norm ISO/IEC 19752, 19798, 24711, 24712, Zaświadczenia i raporty powinny być wystawione dla każdego oferowanego produktu oddzielnie przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów będących przedmiotem zamówienia. W celu uniknięcia niejasności, Zamawiający wymaga wskazania w danym dokumencie, której pozycji wykazu materiałów stanowiących przedmiot zamówienia (zał. nr 6 do SWZ Formularz cenowy ) dotyczy dany dokument.
b) aktualny certyfikat potwierdzający wykonanie badań tonerów i tuszy (wg norm ISO/IEC 19752, 19798, 24711, 24712) dla każdego z produktów równoważnych przedstawionych w ofercie, certyfikat powinien zostać wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów będących przedmiotem zamówienia.
c) karty Charakterystyki substancji/mieszaniny (Material Safty Data Sheet) dla każdego zaoferowanego produktu
d) certyfikaty bezpieczeństwa elektrycznego CE dla każdego zaoferowanego produktu
e) karty specyfikacji technicznej dla każdego zaoferowanego produktu
f) zgodę producenta tzw. materiałów oryginalnych, do stosowania w jego urządzeniach materiałów równoważnych
g) oświadczenie producenta, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset, jak również że użycie tego produktu do serwisowanych w ramach gwarancji urządzeń nie spowoduje uszkodzenia naruszającego warunki gwarancji.
h) aktualny na dzień składania ofert certyfikat ISO 9001:2015 w zakresie dostaw materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących, certyfikaty ISO 14001, potwierdzające proekologiczny system działania,

Na wszystkich dokumentach: raportach, certyfikatach, kartach wymienionych powinien zostać wskazany ten sam producent materiałów równoważnych.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-29 08:00

Po zmianie:
2024-03-07 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-29 08:30

Po zmianie:
2024-03-07 08:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-29

Po zmianie:
2024-04-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.