eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Modernizacja i adaptacja pomieszczeń magazynowych na pralnię



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i adaptacja pomieszczeń magazynowych na pralnię

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Spłecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000560408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 20

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-402

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 872 30 28

1.5.8.) Numer faksu: 74 872 30 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dps.nowaruda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dps.nowaruda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność w ramach opieki DPS

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i adaptacja pomieszczeń magazynowych na pralnię

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5e50c80-d4e9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215909

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037216/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja i adaptacja pomieszczeń magazynowaych na pralnię

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159636/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i adaptacja pomieszczeń magazynowych na potrzeby pralni przy ulicy Parkowej 20 w Nowej Rudzie.

Istniejące budynki domu pomocy społecznej w Nowej Rudzie to zespół budynków przeznaczonych do opieki socjalnej nad mieszkańcami powiatu kłodzkiego. Projekt obejmuje obiekt administracyjno-gospodarczy bez konieczności zmiany kubatury obiektu oraz bez konieczności przebudowy ścian konstrukcyjnych obiektu. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej. Przebudowa zakłada wykonanie ścianek działowych, wydłużenie otworów okiennych, bez konieczności ich poszerzania, wykonanie nowych podejść wodno-kanalizacyjnych, wymianę instalacji elektrycznej, wymianę instalacji oświetlenia.

W pomieszczeniach wykonane będą następujące prace budowlane:
1. demontaż istniejącej instalacji c.o.;
2. zamurowanie istniejących otworów wentylacyjnych (4 szt.);
3. osadzenie drzwi zewnętrznych 90/200 (2 szt.);
4. osadzenie okna 90/130 (1 szt.);
5. demontaż wewnętrznych schodów betonowych;
6. demontaż i zamurowanie istniejącej bramy garażowej;
7. montaż pochylni, schodów i spocznika (konstrukcja lekka);
8. montaż ścian działowych z drzwiami wewnętrznymi (5 szt.);
9. likwidacja szafy ściennej i montaż okna podawczego;
10. przebudowa stolarki okiennej (4 szt.);
11. wymiana instalacji elektrycznej;
12. wykonanie podejść wodno-kanalizacyjnych;
13. montaż urządzeń technologicznych.
Wynajem kontenera (wywóz gruzu) po stronie Wykonawcy.

Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt architektoniczno-budowlany, załącznik nr 7 oraz przedmiar robót załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
Uwagi dodatkowe do wykonania powyższego zakresu:
1. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów oraz normy jakości przywołane w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych do dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się rozwiązania równoważne (w oparciu na produktach innych producentów) pod warunkiem spełniania tych samych właściwości technicznych zgodnie z odpowiednimi zapisami dokumentacji technicznej. Wykonanie i odbiór robót oraz użyte materiały muszą spełniać obowiązujące PN (EN-PN), odpowiednie normy krajów UE lub normy jakości równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU POLAK Piotr Polak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851060294

7.3.3) Ulica: Kasprowicza 54

7.3.4) Miejscowość: Ludwikowice Kł.

7.3.5) Kod pocztowy: 57-450

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

termin realizacji umowy w ciągu 5 miesięcy od zawarcia umowy, nie dłużej niż do 30.11.2022r. Gwarancja na wykonane roboty i użyte materiały 60 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.