eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › "Modernizacja drogi na działkach nr 696, 1025, 665/10, 666/6 i 686/5 w Uhowie"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja drogi na działkach nr 696, 1025, 665/10, 666/6 i 686/5 w Uhowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łapy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 24

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857152251

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.lapy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/612223

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja drogi na działkach nr 696, 1025, 665/10, 666/6 i 686/5 w Uhowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-156b822a-d536-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161089/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

ZWiK Sp. z o.o. został powołany celem wykonania zadań powierzonych jej przez gminę Łapy, dysponuje odpowiednim
sprzętem do wykonania
usługi na rzecz gminy Łapy, odpowiednią kadrą i zasoby materiałowe niezbędne do zapewnienia należytego wykonania
przedmiotu zamówienia. Spółka utrzymuje się z zadań powierzonych jej przez gminę. Utrzymuje się
dzięki dochodom otrzymywanym z tytułu świadczenia usług użyteczności publicznej na rzecz gminy Łapy. Gmina Łapy jest
właścicielem udziałów w spółce, sprawuje nad nią prawną kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi
jednostkami polegająca na dominującym
wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania jej sprawami. Prognozuje się, że ponad 90%
działalności spółki dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego, czyli Gminę Łapy. Spełnione
zostały przesłanki, o których mowa w art..214 ust.1 pkt 11 pzp

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.7021.1.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi na działkach nr 696, 1025, 665/10, 666/6 i 686/5 w Uhowie, w zakresie:
1. nawiezienie kruszywa drogowego
2. rozplantowanie kruszywa drogowego
3. zawałowanie kruszywa drogowego
4. mechaniczne profilowanie drogi

Prace drogowe obejmują drogę gminną w m. Uhowo, gminy Łapy. Mechaniczne profilowanie dróg powinno być wykonywane równiarką drogową bądź koparką. Utwardzenie ww. gruntów drogi polega na nawiezieniu rozplantowanie oraz zawałowanie odpowiedniego materiału m.in. kruszywa łamanego, tłucznia bądź żwiru. Dobór materiału powinien być wcześniej ustalony z Zamawiającym oraz koszt usługi powinien być przedstawiony w kosztorysie ofertowym.
Wszystkie usługi muszą być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz aktualnie obowiązującymi przepisami, normami oraz ustaleniami warunków umowy.
Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszelkie działania przy zapewnieniu
bezpieczeństwa użytkownikom dróg i zgodne z obowiązującymi przepisami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłąd Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420208299

7.3.3) Ulica: Płonkowska 44

7.3.4) Miejscowość: Łapy

7.3.5) Kod pocztowy: 18-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.