Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00136725/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
- 2022/BZP 00149757/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
- 2022/BZP 00165305/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-18
- 2022/BZP 00173632/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Dworcowej w Łęknicy – drogi gminnej nr 101916F – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁĘKNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żurawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Łęknica
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-208
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683624700
1.5.8.) Numer faksu: 683624701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umleknica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umleknica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/leknica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Dworcowej w Łęknicy – drogi gminnej nr 101916F – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dfc25ee-c601-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008517/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa ul. Dworcowej w Łęknicy – drogi gminnej nr 101916F-etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136725/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGN.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ulicy Dworcowej w Łęknicy – drogi gminnej nr 101916F - w formule „zaprojektuj i wybuduj” na odcinku około 1053m, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU) stanowiącym załącznik nr 1 do Rozdziału 4 SWZ oraz Opinią geotechniczną stanowiącą załącznik nr 2 do Rozdziału 4 SWZ, Inwentaryzacją zieleni stanowiącą załącznik nr 3 do Rozdziału 4 SWZ i Warunkami wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 4 do Rozdziału 4 SWZ.
Zamówienie obejmuje oba etapy (Etap 1 i Etap 2) wskazane w pkt 7 IDW. Zamawiający posługuje się w nazwie zamówienia określeniem etap I dla zachowania zgodności z nazwą projektu użytą we wniosku o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Określenie „etap I” obejmuje zakres opisany jako Etap 1 i Etap 2.
2. Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie ze wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w PFU i wynikającymi z obowiązującego prawa, w ramach wynagrodzenia brutto Wykonawca zaprojektuje i wykona w szczególności następujące roboty:
1) rozbiórkę istniejącej i budowę nowoprojektowanej jezdni, z korektą sytuacyjno-wysokościową przebiegu osi i krawędzi;
2) rozbudowę skrzyżowań:
a) ulic Granicznej i Fabrycznej;
b) ulic Granicznej i Polnej;
c) ulic Granicznej, Dworcowej i Wojska Polskiego;
d) ulic Dworcowej, Żurawskiej i Tadeusza Kościuszki;
3) przebudowę lub rozbudowę zjazdów na drogi wewnętrzne;
4) przebudowę lub rozbudowę zjazdów publicznych i zjazdów indywidualnych;
5) przebudowę lub budowę chodników;
6) budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych;
7) przebudowę poboczy;
8) przebudowę lub rozbudowę kanalizacji deszczowej;
9) budowę oświetlenia ulic;
10) przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z rozbudowywanymi ulicami, w tym sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej, elektroenergetycznych, wodociągowych i telekomunikacyjnych;
11) budowę kanału technologicznego;
12) przebudowę ogrodzeń posesji sąsiadujących z pasem drogowym;
13) wycinkę drzew i krzewów;
14) roboty rozbiórkowe;
15) wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca wykona przedmiot umowy na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i uzgodnionej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz uzyskanego przez Wykonawcę odpowiedniego dokumentu/dokumentów formalno-prawnego uprawniającego do wykonania robót budowlanych zgodnie z wykonaną dokumentacją.
4. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wszelkie opinie, uzgodnienia, zgody, pozwolenia i decyzje niezbędne do uzyskanie dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3. oraz do wykonania robót budowlanych, w szczególności:
a) decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (wraz z projektami podziału nieruchomości);
b) alternatywnie do lit. a decyzja o pozwoleniu na budowę, skuteczne zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych;
c) w razie potrzeby decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji;
d) w razie potrzeby pozwolenie wodno-prawne;
e) zatwierdzenie projektów organizacji ruchu (docelowej oraz na czas robót).
5. W celu uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4, Wykonawca opracuje wszelkie niezbędne dokumenty, w szczególności operaty, karty, raporty, projekty podziału nieruchomości i inne niezbędne opracowania, w tym dokumentacje i dokumenty techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w projekcie umowy zawarł postanowienia w zakresie wypłaty wynagrodzenia wykonawcy, które mogłyby spowodować utratę dofinansowania dla przedmiotowej inwestycji, w związku z tym prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia na wskazanych warunkach nie leży w interesie publicznym.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11803805,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12270282,57 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Remont utwardzenia placu na terenie Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Termomodernizacja i przebudowa Hali Sportowej
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.