eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choroszcz › BUDOWA KUCHNI CENTRALNEJ



Ogłoszenie z dnia 2021-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA KUCHNI CENTRALNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050580458

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. im. dr Zygmunta Brodowicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857191091 wew. 404

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@sppchoroszcz.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppchoroszcz.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA KUCHNI CENTRALNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83dddc2f-f36a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00215308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013646/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa z rozbudową budynku Nr 48 na potrzeby kuchni centralnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00133793/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP 3820-20/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7202491,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku szpitalnego nr 48 wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby centralnej kuchni szpitalnej i restauracji w Samodzielnym Publicznym Psychiatrycznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod.- kan. - deszcz. wraz z budową kolektorów słonecznych, c.o., went. - mech., elektrycznymi wraz z instalacją fotowoltaiczną oraz zagospodarowaniem terenu (w tym: dojścia i dojazdy, budowa schodów zewnętrznych i pochylni, 2 miejsca postojowe dla niepełnosprawnych oraz przebudowa rampy) oraz instalacjami zewnętrznymi: budowa linii zasilającej modernizowany budynek (WLZ), demontaż istniejących kabli elektroenergetycznych zasilających oświetlenie zewnętrzne i modernizowany budynek, przebudowa istniejącego zasilania i oświetlenia zewnętrznego, budowa instalacji zewnętrznej i przyłącza kanalizacji sanitarnej, budowa instalacji zewnętrznej i przyłącza kan. deszcz., budowa przyłącza wodociągowego, demontaż istniejących przyłączy wodociągowego i kanalizacji sanitarnej.
Planowana inwestycja będzie realizowana na działce nr 101/26 wpisanej do rejestru zabytków, na której działalność prowadzi SPP ZOZ w Choroszczy.
Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. - Wykonawca będzie realizował roboty budowlane w oparciu o Decyzję o pozwoleniu na budowę nr 1091 z dnia 18. 06. 2020 r.
Wykonawca w ramach zawartej umowy na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę. Wykonawca przeprowadzi szkolenia wytypowanych przedstawicieli Zamawiającego i Użytkowników z obsługi, zasad eksploatacji i podstawowej konserwacji bieżącej wszystkich urządzeń, systemów i instalacji specjalistycznych montowanych na obiekcie w terminie wyprzedzającym zgłoszenie gotowości Wykonawcy do odbioru. Wykonawca przeprowadzi w obecności Inspektorów Nadzoru Zamawiającego próby funkcjonalne działania urządzeń, systemów oraz instalacji na obiekcie, z których sporządzi protokoły, które będą stanowiły załączniki do dokumentacji powykonawczej. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac związanych z obsługą serwisową zainstalowanych systemów w okresie gwarancji i zapewni wykonywanie napraw na zgłoszenie telefoniczne lub drogą elektroniczną w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8846670,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10945579,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8846670,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRIN BUDOWNICTWO Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662120558

7.3.3) Ulica: ul. Przędzalniana 6L

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-688

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) roboty branży budowlanej – Wykonawca na etapie przetargu nieznany
2) roboty branży drogowej - Wykonawca na etapie przetargu nieznany
3) roboty branży sanitarnej – Wykonawca - THERATHERM Spółka cywilna Karol Jabłoński, Daniel Szczytko ul. Ciesielska 2 lok. 31 A 15-542 Białystok
4) roboty branży elektrycznej – MAX-ELEKTRYK Jerzy Skutnik ul. Szosa Knyszyńska 28 Fasty, 15-694 Białystok

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8846670,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.