eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Przebudowa budynku Przedszkola nr 2 na pom. SP nr 6 - I etap w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 6 przy ul. Staroprzygodzkiej 112 i 112a w Ostrowie Wielkopolskim"



Og³oszenie z dnia 2024-02-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Przedszkola nr 2 na pom. SP nr 6 – I etap w ramach zadania pn.: ”Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 6 przy ul. Staroprzygodzkiej 112 i 112a w Ostrowie Wielkopolskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: al. Powstañców Wielkopolskich 18

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://umostrow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Przedszkola nr 2 na pom. SP nr 6 – I etap w ramach zadania pn.: ”Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 6 przy ul. Staroprzygodzkiej 112 i 112a w Ostrowie Wielkopolskim”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d5299086-d16f-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00215252

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00041191/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 6 przy ul. Staroprzygodzkiej 112 i 112a w Ostrowie Wielkopolskim"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5299086-d16f-11ee-a3b5-e25d731b0da9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu:
1) poczty elektronicznej, e-mail zamawiaj±cego: zp@umostrow.pl (z wyj±tkiem z³o¿enia oferty, któr± nale¿y z³o¿yæ tylko i wy³±cznie za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia w zak³adce Oferty/wnioski zgodnie z pkt 11.9 SWZ),
2) platformy e-Zamówienia za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” (FORMULARZE DO KOMUNIKACJI, które umo¿liwiaj± do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci)
3) ePUAPu, dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrytki zamawiaj±cego:
/MiastoOstrowWielkopolski/skrytka (wype³niaj±c formularz do komunikacji w miejscu „wpisz dane odbiorcy” nale¿y wpisaæ: Gmina
Miejska Ostrów Wielkopolski), z wyj±tkiem z³o¿enia oferty, któr± nale¿y z³o¿yæ tylko i wy³±cznie za po¶rednictwem platformy e-
Zamówienia w zak³adce Oferty/wnioski zgodnie z pkt 11.9 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Przedmiotowe postêpowanie mo¿na wyszukaæ na stronie g³ównej Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z FORMULARZY DO KOMUNIKACJI w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z FORMULARZY DO KOMUNIKACJI s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem FORMULARZY DO KOMUNIKACJI wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
7. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. Tym samym wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje stosowanie siê do wytycznych w ww. dokumencie.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
10. Za datê przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê: datê ich wp³ywu na skrzynkê odbiorcz± e-mail zamawiaj±cego, przekazania na platformê e-Zamówienia lub przekazanie na ePUAP (w zale¿no¶ci od sposobu komunikowania siê).
11. Je¿eli dokumenty sk³adane w postêpowaniu wymagaj± podpisu, podpisuje siê je w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (elektronicznym).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Przedszkola nr 2 na pom. SP nr 6 – I etap w ramach zadania pn.: ”Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 6 przy ul. Staroprzygodzkiej 112 i 112a w Ostrowie Wielkopolskim”.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z wykonaniem przebudowy budynku przedszkola na pomieszczenia szkolne. Zakres zak³ada wykonanie zespo³u wêz³ów sanitarnych damskich / mêskich na parterze i piêtrze budynku oraz wymianê instalacji elektrycznej w starej czê¶ci budynku. W ramach zadania bêd± wykonywane: roboty budowlane, w tym: roboty rozbiórkowe, murowe, monta¿owe, wykoñczeniowe, roboty odtworzeniowe, wykonanie instalacji sanitarnej i elektrycznej w ww. zakresie, wymiana instalacji elektrycznej w starej czê¶ci budynku.
2. Przedmiot zamówienia opisuj± nastêpuj±ce dokumenty:
1) Opis przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 9,
2) Zakres etapu I – za³±cznik nr 10.
3) Projekt architektura w tym: projekt budowlany – zagospodarowanie terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny – za³±cznik nr 11,
4) Projekt konstrukcja - za³±cznik nr 12,
5) Projekt bran¿a sanitarna - za³±cznik nr 13,
6) Projekt bran¿a elektryczna - za³±cznik nr 14,
7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – bran¿a budowlana - za³±cznik nr 15,
8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – bran¿a sanitarna - za³±cznik nr 16,
9) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – bran¿a elektryczna - za³±cznik nr 17,
10) Przedmiar robót _bran¿a budowlana - za³±cznik nr 18,
11) Przedmiar robót _bran¿a sanitarna - za³±cznik nr 19,
12) Przedmiar robót _bran¿a elektryczna - za³±cznik nr 20,
13) Przedmiar robót _bran¿a elektryczna_budynek stara czê¶æ szko³y - za³±cznik nr 21.
UWAGA!
Przedmiary robót maj± wy³±cznie charakter pomocniczy. Maj±c na uwadze, ¿e w niniejszym postêpowaniu przyjêto cenê rycza³tow± za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertê jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, projektów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz zakresu etapu I – stanowi±cych za³±czniki do SWZ.

3. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
3.1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót bêdzie ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³.
3.2. Wykonawca bêdzie odpowiedzialny za wady przedmiotu umowy z tytu³u rêkojmi w okresie 3 lat, licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.
3.3. Wykonawca udzieli zamawiaj±cemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 5 lat licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.
3.4. Zamawiaj±cy wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione by³y osoby wykonuj±ce:
1) prace budowlane polegaj±ce na wykonaniu robót rozbiórkowych, robót monta¿owych i wykoñczeniowych
2) prace elektryczne w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych polegaj±ce na wykonaniu instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej wraz z osprzêtem.
3) prace sanitarne w zakresie instalacji wodoci±gowych i kanalizacyjnych, grzewczych i wentylacyjnych polegaj±ce na wykonaniu instalacji wodoci±gowej, kanalizacyjnej, grzewczej i wentylacyjnej wraz z osprzêtem.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: W ramach zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych przewiduje siê udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, wykonanie robót:
1) budowlanych polegaj±cych na wykonaniu robót rozbiórkowych, robót monta¿owych i wykoñczeniowych,
2) elektrycznych polegaj±cych na wykonaniu instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej wraz z osprzêtem, instalacji fotowoltaicznej
3) sanitarnych polegaj±cych na instalacji wodoci±gowej, kanalizacyjnej, grzewczej klimatyzacyjnej i wentylacyjnej wraz z osprzêtem, gazowej
³±cznie do 400 % warto¶ci zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u
w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
(zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie)
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
(zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
(zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie)
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Warunek ten bêdzie spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ budowê, przebudowê lub rozbudowê minimum dwóch budynków u¿yteczno¶ci publicznej pozostaj±cych w trakcie realizacji robót w u¿ytkowaniu, których warto¶æ wykonanych robót to minimum 900.000 z³ brutto ka¿dy.
UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek okre¶lony w pkt 6 ppkt 4 lit. a musi byæ spe³niony w ca³o¶ci przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Natomiast w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich, warunek ten musi byæ spe³niony w ca³o¶ci wy³±cznie przez jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby. W obu przypadkach podmioty te musz± wykonaæ roboty bêd±ce przedmiotem niniejszego postêpowania.
b) Warunek ten bêdzie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w trakcie realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ osobami posiadaj±cymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, które zgodnie z przepisami pozwol± na zrealizowanie przedmiotowego zadania w specjalno¶ci:
- konstrukcyjno-budowlanej,
­- instalacyjnej w bran¿y elektrycznej,
­- instalacyjnej w bran¿y sanitarnej.
Zamawiaj±cy uznaje za w³a¶ciwe uprawnienia, które s± wydane na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023 poz. 334).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z za³±cznikiem nr 6 (na spe³nienie warunku o którym mowa w pkt 6 ppkt 4 lit. a SWZ),
Uwaga: Wype³niaj±c tabelê nale¿y zaznaczyæ poprzez podkre¶lenie, czy wymieniona robota jest do¶wiadczeniem w³asnym, czy do¶wiadczeniem innego podmiotu. Zaznaczenie zwrotu „innego podmiotu” oznacza, ¿e wykonawca spe³niaj±c warunek udzia³u w postêpowaniu korzysta z do¶wiadczenia innych podmiotów. W tym przypadku nale¿y ju¿ do oferty do³±czyæ dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. SWZ.
2) o¶wiadczenia na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy – zgodnie z za³±cznikiem nr 7 (na spe³nienie warunku, o którym mowa w pkt 6 ppkt 4 lit. b SWZ ),
Uwaga: Wype³niaj±c o¶wiadczenie, w tabeli nale¿y zaznaczyæ poprzez podkre¶lenie zwrotu „polegamy” lub „nie polegamy” sposób dysponowania osobami posiadaj±cymi wskazane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz sposób dysponowania osobami posiadaj±cymi uprawnienia do projektowania. Zaznaczenie zwrotu „polegamy” oznacza, ¿e wykonawca spe³niaj±c warunek udzia³u w postêpowaniu polega na osobach innych podmiotów. W tym przypadku nale¿y ju¿ do oferty do³±czyæ dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca wnosi wadium w wysoko¶ci
8.600,00 z³ (s³ownie: osiem tysiêcy sze¶æset z³otych 00/100)

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Je¿eli ofertê sk³adaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia:
1) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, zgodnie z art. 58 ust. 2 Pzp,
2) ka¿dy z wykonawców sk³ada oddzielnie za³±cznik nr 2 do SWZ, tj. aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
3) podpisany przez pe³nomocnika za³±cznik nr 3 do SWZ, tj. informacjê o powierzeniu lub niepowierzeniu podwykonawcy czê¶ci zamówienia. Niez³o¿enie przedmiotowego za³±cznika wraz z ofert± bêdzie uznane przez zamawiaj±cego, ¿e wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie nie powierz± podwykonawcom wykonania ¿adnej czê¶ci zamówienia.
4) podpisany przez pe³nomocnika za³±cznik nr 5 do SWZ, z którego bêdzie wynikaæ, które roboty budowlane/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
UWAGA!
Je¿eli wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielnie zamówienia polegaj± na zasobach innego podmiotu, oprócz dokumentów wymienionych wy¿ej, sk³adaj± równie¿ dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. ppkt 3 i 5 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± aneksu w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i mog± zostaæ dokonane, o ile nie stoj± w sprzeczno¶ci z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mog±:
1) dotyczyæ przed³u¿enia terminu, o którym mowa w § 2 w przypadku:
a) konieczno¶ci wykonania zamówieñ/robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbêdne dla prawid³owego wykonania oraz zakoñczenia przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami wystêpuj±cymi w zwi±zku z przed³u¿eniem tego terminu,
b) konieczno¶ci wykonania robót nieprzewidzianych w dokumentacji,
c) zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczno¶æ dostosowania dokumentacji projektowej lub robót do zmienionych przepisów, które to zmiany nast±pi³y w trakcie realizacji zamówienia,
d) zmian w zakresie projektowym, dokonanych na wniosek wykonawcy lub zamawiaj±cego,
e) pisemnego ¿±dania wstrzymania robót skierowanego do wykonawcy przez zamawiaj±cego, lub wydania zakazu prowadzenia robót przez organ administracji publicznej o ile ¿±danie lub wydanie zakazów nie nast±pi³o z przyczyn, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
f) zmiany terminu bêd±cego nastêpstwem dzia³ania organów administracji, tj. przekroczenia terminów okre¶lonych prawnie na wydanie przez organy administracji decyzji, zezwoleñ czy odmowy ich wydania na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej,
g) konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
h) wyst±pienia si³y wy¿szej (np.: wojna, strajk itd.),
i) zawarcia oraz zmian umowy o dofinansowanie ze ¶rodków zewnêtrznych.
2) dotyczyæ zmian parametrów technicznych realizowanego przedmiotu umowy w przypadku:
a) poprawy parametrów technicznych, jako¶ci, sprawno¶ci, wydajno¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót,
b) aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny b±d¼ zmiany obowi±zuj±cych przepisów,
c) pojawienia siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
3) byæ zwi±zane ze zmian± przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego, je¶li wp³ywa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony ¶wiadczeñ wynikaj±cych z umowy,
4) byæ zwi±zane z zawarciem oraz zmianami umowy o dofinansowanie ze ¶rodków zewnêtrznych.
5) byæ zwi±zane ze zmian± uchwa³y bud¿etowej i wieloletniej prognozy finansowej,
6) byæ zwi±zane ze zmian± kluczowego personelu zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-08 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-08 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-06

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.