eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goniądz › Poprawa jakości powietrza poprzez usprawnienie warunków ruchu drogowego w gminie Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości powietrza poprzez usprawnienie warunków ruchu drogowego w gminie Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GONIĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669789

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 11 Listopada 38

1.5.2.) Miejscowość: Goniądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.um@goniadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umgoniadz.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/c907a404-c32e-4afb-bd01-60c725ab448e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa jakości powietrza poprzez usprawnienie warunków ruchu drogowego w gminie Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d289efa-c627-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028588/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa jakości powietrza poprzez usprawnienie warunków ruchu drogowego w gminie Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FD.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9000000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7317073,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Poprawa jakości powietrza poprzez usprawnienie warunków ruchu drogowego w gminie Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego”. Inwestycja zakłada rozbudowę sieci drogowej na terenie gminy. Istniejąca infrastruktura drogowa jest w złym stanie, co wpływa negatywnie na bezpieczeństwo ruchu drogowego i na cenne przyrodniczo środowisko lokalne. Nowe nawierzchnie dróg pozwolą na spadek poziomu hałasu. Dzięki ograniczeniu ścierania nowych jezdni, możliwe będzie ograniczenie niskiej emisji pyłów i osiągnięcie lepszej jakości powietrza. Nowe nawierzchnie przyczynią się do zmniejszenia uciążliwości lokalnego transportu samochodowego dla użytkowników dróg i otaczającego środowiska.

2. W ramach zamówienia publicznego planowane jest:
a) wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania zezwolenia właściwego organu na rozpoczęcie robót budowlanych zgodnie z art. 29 ust. 3 pkt. 1 lit. d ustawy Prawo Budowlane (zgłoszenie) bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę
w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu
o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa;
b) Wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, Specyfikację Techniczną Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz odpowiednie przepisy prawa;
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowę drogi wewnętrznej położonej w miejscowości Osowiec na działce nr 602 – część nr 1.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy – PFU stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 1070061,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Poprawa jakości powietrza poprzez usprawnienie warunków ruchu drogowego w gminie Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego”. Inwestycja zakłada rozbudowę sieci drogowej na terenie gminy. Istniejąca infrastruktura drogowa jest w złym stanie, co wpływa negatywnie na bezpieczeństwo ruchu drogowego i na cenne przyrodniczo środowisko lokalne. Nowe nawierzchnie dróg pozwolą na spadek poziomu hałasu. Dzięki ograniczeniu ścierania nowych jezdni, możliwe będzie ograniczenie niskiej emisji pyłów i osiągnięcie lepszej jakości powietrza. Nowe nawierzchnie przyczynią się do zmniejszenia uciążliwości lokalnego transportu samochodowego dla użytkowników dróg i otaczającego środowiska.

2. W ramach zamówienia publicznego planowane jest:
a) wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania zezwolenia właściwego organu na rozpoczęcie robót budowlanych zgodnie z art. 29 ust. 3 pkt. 1 lit. d ustawy Prawo Budowlane (zgłoszenie) bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę
w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu
o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa;
b) Wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, Specyfikację Techniczną Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz odpowiednie przepisy prawa;
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowę drogi gminnej nr 103366B w miejscowości Szafranki – część nr 2,

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy – PFU stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 2292405,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Poprawa jakości powietrza poprzez usprawnienie warunków ruchu drogowego w gminie Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego”. Inwestycja zakłada rozbudowę sieci drogowej na terenie gminy. Istniejąca infrastruktura drogowa jest w złym stanie, co wpływa negatywnie na bezpieczeństwo ruchu drogowego i na cenne przyrodniczo środowisko lokalne. Nowe nawierzchnie dróg pozwolą na spadek poziomu hałasu. Dzięki ograniczeniu ścierania nowych jezdni, możliwe będzie ograniczenie niskiej emisji pyłów i osiągnięcie lepszej jakości powietrza. Nowe nawierzchnie przyczynią się do zmniejszenia uciążliwości lokalnego transportu samochodowego dla użytkowników dróg i otaczającego środowiska.

2. W ramach zamówienia publicznego planowane jest:
a) wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania zezwolenia właściwego organu na rozpoczęcie robót budowlanych zgodnie z art. 29 ust. 3 pkt. 1 lit. d ustawy Prawo Budowlane (zgłoszenie) bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę
w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu
o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa;
b) Wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, Specyfikację Techniczną Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz odpowiednie przepisy prawa;
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103361 Goniądz – Białosuknia - część nr 3.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy – PFU stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 2848386,14 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Poprawa jakości powietrza poprzez usprawnienie warunków ruchu drogowego w gminie Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego”. Inwestycja zakłada rozbudowę sieci drogowej na terenie gminy. Istniejąca infrastruktura drogowa jest w złym stanie, co wpływa negatywnie na bezpieczeństwo ruchu drogowego i na cenne przyrodniczo środowisko lokalne. Nowe nawierzchnie dróg pozwolą na spadek poziomu hałasu. Dzięki ograniczeniu ścierania nowych jezdni, możliwe będzie ograniczenie niskiej emisji pyłów i osiągnięcie lepszej jakości powietrza. Nowe nawierzchnie przyczynią się do zmniejszenia uciążliwości lokalnego transportu samochodowego dla użytkowników dróg i otaczającego środowiska.

2. W ramach zamówienia publicznego planowane jest:
a) wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania zezwolenia właściwego organu na rozpoczęcie robót budowlanych zgodnie z art. 29 ust. 3 pkt. 1 lit. d ustawy Prawo Budowlane (zgłoszenie) bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa;
b) Wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz odpowiednie przepisy prawa;
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 103384B od DP nr 1852 – gr. Gminy (Dolistowo) – część nr 4.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy – PFU stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 2120511,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Poprawa jakości powietrza poprzez usprawnienie warunków ruchu drogowego w gminie Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego”. Inwestycja zakłada rozbudowę sieci drogowej na terenie gminy. Istniejąca infrastruktura drogowa jest w złym stanie, co wpływa negatywnie na bezpieczeństwo ruchu drogowego i na cenne przyrodniczo środowisko lokalne. Nowe nawierzchnie dróg pozwolą na spadek poziomu hałasu. Dzięki ograniczeniu ścierania nowych jezdni, możliwe będzie ograniczenie niskiej emisji pyłów i osiągnięcie lepszej jakości powietrza. Nowe nawierzchnie przyczynią się do zmniejszenia uciążliwości lokalnego transportu samochodowego dla użytkowników dróg i otaczającego środowiska.

2. W ramach zamówienia publicznego planowane jest:
a) wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania zezwolenia właściwego organu na rozpoczęcie robót budowlanych zgodnie z art. 29 ust. 3 pkt. 1 lit. d ustawy Prawo Budowlane (zgłoszenie) bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa;
b) Wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz odpowiednie przepisy prawa;
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 5) Remont drogi gminnej nr 103364B na odcinku DW 670 – Krzecze – część nr 5.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy – PFU stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 668635,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 994997,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 994997,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 994997,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „UNIDROG” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964

7.3.3) Ulica: Robotnicza

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-203

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 994997,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2137400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2137400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2137400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „UNIDROG” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964

7.3.3) Ulica: Robotnicza

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-203

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2137400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3224195,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3224195,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3224195,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „UNIDROG” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964

7.3.3) Ulica: Robotnicza

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-203

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3224195,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1980972,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1980972,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1980972,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „UNIDROG” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964

7.3.3) Ulica: Robotnicza

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-203

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1980972,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662434,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662434,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662434,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „UNIDROG” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964

7.3.3) Ulica: Robotnicza

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-203

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662434,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.