eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekoszów › "Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Piekoszowie"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Piekoszowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piekoszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010599

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 66A

1.5.2.) Miejscowość: Piekoszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-065

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piekoszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7b8d142-b755-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Piekoszowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7b8d142-b755-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214721

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076370/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Poprawa efektywności energetycznej budynku ZPO w Piekoszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane jest z projektu RPSW.03.03.00-26-0057/20 pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Piekoszowie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114843

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRO.271.2.4.2023.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4835564,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres:
1) Przebudowę systemu grzewczego
Przedmiotem zamówienia jest budowa zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazowej n/c LPG wraz z technologią kotłowni gazowej. Przedsięwzięcie polegać będzie na budowie zewnętrznych kotłów gazowych na płycie fundamentowej zasilanych z trzech podziemnych zbiorników gazu płynnego o poj. 6,4 dm3 każdy, na płycie fundamentowej na potrzeby zmiany sposobu zasilania z paliwa stałego na C.O. paliwo gazowe i C.W.U w ZPO Piekoszów.
Instalację gazową zaprojektowano na potrzeby zasilania kaskady dwóch kotłów kondensacyjnych modułowych zewnętrznych, każdy o mocy 440kW, zlokalizowanych na płycie fundamentowej zabezpieczonych boksem z zadaszeniem. Długość przyłącza gazowego do skrzynki gazowej PE Ø 63 x 5,8mm – 58 m
2) Instalację OZE
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej składającej się z modułów fotowoltaicznych o mocy 330Wp w ilości 90szt. Moduły będą zlokalizowane na dachu szkoły na konstrukcjach systemowych skierowane na stronę południową pod kątem 30st. do pow. dachu.
Energię będzie przekazywana do inwertera fotowoltaicznego i tam przekształcana na energię
prądu przemiennego. Wyjście zmiennopądowe inwertera będzie podłączone do instalacji elektrycznej szkoły. Energia wytwarzana w instalacji fotowoltaicznej będzie wykorzystywana na potrzeby szkoły a jej nadmiar będzie przekazywany do sieci elektroenergetycznej
3) Wymianę oświetlenia na energooszczędne LED
W całym obiekcie zaprojektowano wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne typu LED o łącznej ilości 1123 kpl. oraz wymianę łączników oświetleniowych w ilości 392 szt.
W większości przypadków dobrano oprawy zastępujące istniejące źródła w stosunku 1 do 1 jednak dopuszczalna jest zmiana ilości punktów świetlnych ze względu na konieczność spełnienia wymogów normy oświetleniowej
4) Instalacja C.O.
Przedmiotem zamówienia jest wymiana całej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą rozdzielacza obiegów grzewczych z kompletnym osprzętem.
Przewidziano demontaż grzejników żeliwnych a w ich miejsce montaż grzejników płytowych z zasilaniem bocznym o łącznej ilości 367 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45314310-7 - Układanie kabli

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000000,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4340000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000000,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globalterm sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386901830

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-652

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wymiana oświetlenia, Wykonanie instalacji fotowoltaicznej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000000,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.