eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na części - część I.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno – technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na części – część I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48717222066

1.5.8.) Numer faksu: +48717221706

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno – technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na części – część I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-832ce64b-c0a4-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024993/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługi w zakresie wycinki oraz zabiegów cięć pielęgnacyjnych drzew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128130/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.ZP.272.14.2022.II.DT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 248497,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Zadanie 1 – Wykonanie usługi polegającej na usunięciu drzew w ilości do 98 sztuk rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego.

PRZEDMIOT I ZAKRES OPRACOWANIA
1) Zakres prac przy wykonywaniu wycinki drzew, obejmuje :
a) wycinkę drzew na terenie pasów drogowych dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego zgodnie z posiadanymi zezwoleniami, oraz wskazaniami Zamawiającego wraz z wywozem dłużycy, konarów i gałęzi,
b) wykonanie wycinki drzew z frezowaniem pnia na głębokość 10 cm poniżej poziomu jezdni (dotyczy drzew rosnących w poboczu drogi przed rowem) oraz 10 cm poniżej poziomu gruntu (dotyczy drzew rosnących za rowem),
c) uprzątnięcie ściętych drzew i gałęzi,
d) uprzątnięcie terenu w obrębie frezowanego pnia z pozyskanego materiału drzewnego, który Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie,
e) wyprofilowanie powierzchni gruntu w miejscu frezowanego pnia równo z poziomem istniejącego terenu (humusem),
f) w trakcie frezowania należy zabezpieczyć jezdnię, w taki sposób aby zapobiec wyrzuceniu odprysków biomasy na jezdnię,
g) zakup pozyskanego drewna z wycinki drzew od Zamawiającego.
2) Drewno z wycinki drzew stanowi własność Zamawiającego i stanowi przedmiot sprzedaży.
3) Ustala się obmiar pozyskanego drewna dla 1 szt. wyciętego drzewa:
a) dla obwodu pnia 20÷100 cm, w ilości 0,5 m3,
b) dla obwodu pnia 101÷200 cm, w ilości 1,0 m3,
c) dla obwodu pnia 201÷300 cm, w ilości 1,6 m3,
d) dla obwodu powyżej 300 cm, w ilości 2,0 m3.
4) Wykonawca zakupi od Zamawiającego drewno, pozyskane z wycinki drzew zgodnie z obmiarem określonym w umowie.
5) Ilość pozyskanego drewna może ulec zmianie w przypadku stwierdzenia braku przydatności drewna do wykorzystania (np. ze względu na fakt, iż po wycięciu okaże się, że pień ściętego drzewa jest wewnątrz wypróchniały) musi być potwierdzona przez przedstawicieli Zamawiającego w protokole obmiaru ilości odzyskanego drewna.
6) Cena za drewno opałowe, które zakupi Wykonawca w wysokości 67 zł/m3 (brutto) ustalona została na podstawie Uchwały Zarządu Powiatu Wrocławskiego Nr 131/2010 z dnia 28 września 2010 r.
7) Rozliczenie za drewno opałowe nastąpi na podstawie faktury VAT, którą Zamawiający wystawi Wykonawcy.
8) Środki finansowe za pozyskane drewno, Wykonawca zobowiązany jest wpłacić na konto wskazane przez Zamawiającego w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Uchybienie terminu płatności spowoduje naliczenie i pobranie ustawowych odsetek za opóźnienie, za każdy dzień opóźnienia.

Zestawienie ilości drzew do usunięcia wraz z ich lokalizacją, obwodami – zawarto w kosztorysie ofertowym
Dopuszcza się za zgodą obu stron, ustalone w protokole typowania drzew do wycinki, zmiany ilościowe i zamienne gatunków drzew do usunięcia w obrębie działania obwodów drogowych, bez wpływu na cenę i łączną ilość drzew. Takie zmiany nie wymagają aneksu do umowy.

Zestawienie ilości drzew do usunięcia wraz z ich lokalizacją, obwodami – zawarto w Kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik 1.1. do SWZ.
Dopuszcza się za zgodą obu stron, ustalone w protokole typowania drzew do wycinki, zmiany ilościowe i zamienne gatunków drzew do usunięcia w obrębie działania obwodów drogowych, bez wpływu na cenę i łączną ilość drzew. Takie zmiany nie wymagają aneksu do umowy.
Minimalna wartość procentowa dla Zadania 1 jaką Zamawiający zobowiązuje się zrealizować, wynosi 90% wartości umownej brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 76057,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - Wykonanie usługi polegającej na dokonaniu zabiegów cięć pielęgnacyjno – technicznych koron drzew w ilości do 1171 sztuk, rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego.

PRZEDMIOT I ZAKRES OPRACOWANIA:
1) Zakres prac przy wykonywaniu zabiegów cięć pielęgnacyjno – technicznych koron drzew, obejmuje:
a) cięcia sanitarno – pielęgnacyjne: usuwanie wszystkich chorych, obumarłych oraz połamanych pędów, gałęzi i konarów,
b) cięcia prześwietlające: usunięcie drobnych i cienkich gałęzi równomiernie w całej koronie,
c) cięcia korygujące i odtwarzające koronę: wady w budowie drzewa, poprawa statyki, naprawa uszkodzeń wskutek zdarzeń losowych (silny wiatr), usunięcie pędów przybyszowych.
d) cięcia techniczne: usuwanie gałęzi i konarów, w skrajni drogowej, zagrażających i kolidujących z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi, tj.: linie energetyczne, lampy oświetlenia ulicznego,
e) wywóz ściętych konarów i gałęzi oraz uporządkowanie terenu, nie stwarzając przy tym zagrożenia dla ludzi, mienia i ruchu drogowego,
f) wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno – technicznych i ich zakres, należy każdorazowo ustalić z Zamawiającym z uwzględnieniem warunków bezpieczeństwa oraz warunków estetycznych,
g) zabiegi należy wykonywać przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu podnośnika bądź wysięgnika, a przy odpowiednich warunkach terenowych również metodą alpinistyczną bez narażania drzew na ewentualne uszkodzenie.

2) Wykonawca zobowiązany jest po dokonaniu zabiegów cięć do wywozu konarów i gałęzi oraz uporządkowania terenu, nie stwarzając przy tym zagrożenia dla ludzi, mienia i ruchu drogowego.
3) Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy, zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami przy tego rodzaju czynnościach oraz z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa.

Zestawienie ilości drzew do przycinki wraz z ich lokalizacją – zawarto w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik 1.2. do SWZ.
Dopuszcza się za zgodą obu stron, ustalone w protokole typowania drzew do przycinki, zmiany ilościowe i zamienne gatunków drzew do przycięcia na określonych odcinkach dróg w obrębie działania obwodów drogowych, bez wpływu na cenę i łączną ilość drzew. Takie zmiany nie wymagają aneksu do umowy.

Minimalna wartość procentowa dla Zadania 2, jaką Zamawiający zobowiązuje się zrealizować, wynosi 90% wartości umownej brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 149139,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Zadanie 3 – Wykonanie usługi polegającej na dokonaniu specjalistycznych zabiegów cięć pielęgnacyjnych koron 5 szt. drzew oraz usunięciu 1 szt. drzewa – zgodnie z posiadaną ekspertyzą dendrologiczną i odpowiednimi zezwoleniami.

PRZEDMIOT I ZAKRES OPRACOWANIA:

W ramach przedmiotowej usługi zakres prac należy przeprowadzić zgodnie z ekspertyzą dendrologiczną, zezwoleniami RDOŚ we Wrocławiu oraz Wójta Gminy Kobierzyce.
Usługa dotyczy przeprowadzenia specjalistycznych zabiegów na 5 szt. drzew obejmujących cięcia gałęzi i konarów wycofujących koronę, obniżenia korony, prace zgodnie ze sztuką arborystyczną i ogrodniczą, założenie specjalistycznych wiązań, cięcia zasiedlonych konarów przez chroniony gatunek kozioroga dębosza oraz wycinka 1 szt. drzewa zasiedlonego przez kozioroga dębosza wraz z przeniesieniem pnia oraz zasiedlonych konarów przy nadzorze dendrologicznym i entomologicznym, który zapewni Zamawiający.

Zestawienie drzew wraz z ich lokalizacją – zawarto w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik 1.3. do SWZ.
Szczegółowy zakres prac na poszczególnych drzewach jest opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik 6 do SWZ.

Zakres prac cięć na 5 szt. drzew do pielęgnacji obejmuje:
a) wykonanie prac zgodnie ze sztuką arborystyczną i ogrodniczą,
b) wykonanie cięć wycofujących koronę,
c) obniżenia korony po obwodzie w celu poprawienia współczynników bezpieczeństwa,
d) cięcia sanitarne, korygujące. Nie należy podkrzesywać korony, zwłaszcza nie wykonywać cięć grubych konarów i gałęzi przy pniu.,
e) wykonanie cięć weteranizujących,
f) usunięcie obumarłych, łamliwych konarów i gałęzi,
g) montaż certyfikowanych statycznych wiązań opasowych oraz system wiązań dynamicznych w „trójkę” lub „piątkę” 4/8T – tzn. przyjęto w kosztorysie montaż wiązania niskiej rozciągliwości 8T oraz 3-5 wiązań elastycznych 4T, a przy drugim drzewie montaż tylko 3-5 wiązań elastycznych 4T
h) utrzymywanie skrajni tylko w zakresie niezbędnym, nie podkrzesywanie korony.
i) pracę z drzewami zasiedlonymi przez gatunek chroniony kozioróg dębosz, który w Polsce objęty jest ścisłą ochroną gatunkową.
j) współpraca przy sporządzaniu raportu z wykonanych czynności przez specjalistę entomologa. Zarządca drogi oczekuje na decyzję zezwalającą na częściowe zniszczenie siedlisk od RDOŚ we Wrocławiu.

Zakres prac przy wykonywaniu usunięcia 1 szt. drzewa w ramach tego zadania:
a) przemieszczenie z miejsca regularnego bytowania na inne miejsce osobników gatunku chronionego kozioroga dębosza,
b) pień drzewa należy pociąć możliwie na jak najdłuższe odcinki (min. 2,5 – 3 m) oraz przenieść w miejsce zapewniające odpowiednie warunki umożliwiające dalszy rozwój chrząszczy kozioroga i ustawić wertykalnie (zachowując pierwotny kierunek ustawienia drzewa – północ-południe i pierwotną orientację góra-dół) pozostawiając do naturalnego rozkładu,
c) w przypadku stwierdzenia żerowisk kozioroga w usuwanych konarach korony i grubiźnie drzewa, fragmenty te należy złożyć przy ściętym pniu,
d) pień należy sfrezować lub zaniżyć do poziomu gruntu następnie wyprofilować powierzchnię gruntu w miejscu frezowanego pnia równo z poziomem istniejącego terenu (humusem),
e) współpraca przy sporządzaniu raportu z wykonanych czynności przez specjalistę entomologa,
f) Zarządca drogi wystąpił o zniszczenie siedliska i otrzymał zezwolenie na zniszczenie siedliska kozioroga dębosza poprzez wycięcie drzewa od Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu w decyzji nr WPN.6401.332.2021.MH.1 z dnia 15 grudnia 2021 r.

Prace w koronie drzew powinna wykonywać firma z udokumentowanym:
 minimalnym 3-letnim doświadczeniem przy pracy na obiektach zabytkowych, pomnikach przyrody,
 doświadczeniem przy cięciach weteranizujących i wycofujących korony,
 doświadczeniem przy montażu wiązań w koronach drzew.

Prace powinny być wykonane zgodnie ze sztuką arborystyczną i ogrodniczą. Prace powinny być wykonywane pod ścisłym nadzorem dendrologicznym z uprawnieniami oraz specjalisty entomologa (zleci Zamawiający).

Minimalna wartość procentowa zadania, jaką Zamawiający zobowiązuje się zrealizować, wynosi 90% wartości umownej brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211300-5 - Usługi selekcji drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska

4.5.5.) Wartość części: 23300,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48686,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127008,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48686,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIELONE USŁUGI Artur Marczak Janików

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121233110

7.3.3) Ulica: ul. Minkowicka 6

7.3.4) Miejscowość: Oława

7.3.5) Kod pocztowy: 55-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48686,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-09

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144852,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 758808,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144852,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Keyman Pawel Baworowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281823197

7.3.3) Ulica: Zbyszka Godlewskiego 1c/33

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-552

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144852,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ArborPro Tomasz Jagoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910511274

7.3.3) Ulica: Jana Kochanowskiego 11

7.3.4) Miejscowość: Kuźnica Katowska

7.3.5) Kod pocztowy: 46-037

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.