Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00183641/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa windy zewnętrznej przy budynku „A”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Senatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001393800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@senat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adeb511c-dcfd-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Kancelaria Senatu
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kancelaria Senatu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa windy zewnętrznej przy budynku „A”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adeb511c-dcfd-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00158227/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa windy zewnętrznej przy budynku A
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183641
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPKO.SZP.350.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3081243,91 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1548217,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa windy zewnętrznej przy budynku „A”, zwana dalej „robotami”, polegająca na rozbudowie i przebudowie łącznika budynków ”A” i „B” Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie poprzez dobudowę szybu windy osobowej. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę i montaż dźwigu osobowego.
2. Budynki Kancelarii Senatu znajdują się na terenie historycznej zabudowy Parlamentu, wpisanej - rejestr zabytków nr 50-A.
3. Zakres robót i obowiązków:
3.1. Etap I:
3.1.1. przekazanie zamawiającemu, w terminie 5 dni roboczych przed planowanym przez wykonawcę terminem rozpoczęcia robót, dokumentów niezbędnych do zgłoszenia przez zamawiającego odpowiedniemu organowi nadzoru budowlanego tego terminu,
3.1.2. prace zabezpieczające i towarzyszące,
3.1.3. prace wstępne i rozbiórkowe,
3.1.4. prace konstrukcyjne,
3.1.5. wykonanie i montaż obudowy szklanej szybu windowego,
3.1.6. wykonanie instalacji elektrotechnicznych.
3.2. Etap II:
3.2.1. roboty sanitarne,
3.2.2. końcowe prace remontowe,
3.2.3. wykonanie i montaż dźwigu osobowego, w tym: wykonanie stosownych nastaw, protokołów pomiarowych, przeprowadzenie testów oraz uruchomienie dźwigu osobowego, wykonanie testów wysterowania dźwigu w przypadku wystąpienia pożaru (zjazd windy na poz. „0”) przy współpracy z firmą Siemens konserwującą system p.poż. w bud. „A” i „B” w przypadku konieczności wykonania prac związanych ze zmianami, np. przeprogramowaniem wysterowania instalacji „SSP” (system sygnalizacji pożarowej),
3.2.4. przygotowanie dokumentacji rejestracyjnej dźwigu zgodnie z wymaganiami Urzędu Dozoru Technicznego,
3.2.5. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z zaleceniami dot. konserwacji, kontroli, napraw, przeglądów okresowych dźwigu, sporządzenie dokumentacji dla konserwatora dźwigu (do maszynowni) wraz z instrukcjami obsługi zawierającymi rysunki i schematy niezbędne do prawidłowego użytkowania dźwigu,
3.2.6. przeprowadzenie wymaganego badania i dopuszczenia do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego (odbiór dźwigu). Wykonawca pokryje, we własnym zakresie, koszty dopuszczenia dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego.
UWAGA – dopuszczenie do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego wlicza się do II etapu robót.
3.2.7. II etap obejmuje również zakres robót, który nie został uwzględniony w dokumentacji projektowej i w przedmiarach robót, tj.:
3.2.7.1. podłączenie urządzenia klimatyzacyjnego do istniejącego systemu nadzoru budynku BMS Desigo CC firmy Siemens i wyposażenie systemu klimatyzacji w odpowiednią kartę lub bramkę komunikacyjną, umożliwiającą włączenie urządzeń do BMS. Zalecany standard komunikacyjny to BACnet TCP/IP. W systemie BMS należy zwizualizować stan pracy jednostki wewnętrznej (grzanie/chłodzenie/bieg wentylatora), temperaturę zadaną i aktualną. Operator ma mieć możliwość zmiany wartości zadanej temperatury oraz zdalnego wyłączenia pomieszczenia (również z harmonogramu). Okablowanie instalacji BMS będzie poprowadzone do pomieszczenia ze stacją roboczą BMS, zlokalizowanego na poziomie -1 w budynku A. Długość trasy kablowej 50 mb;
3.2.7.2. konserwacje, w okresie gwarancji, dźwigu i urządzeń klimatyzacji freonowej wymagane przez producentów dźwigu i urządzeń;
3.2.7.3. wykonanie dokumentacji powykonawczej;
3.2.8. uzyskanie w imieniu Kancelarii Senatu pozwolenia na użytkowanie (wykonawca przygotuje niezbędne dokumenty do właściwego organu nadzoru budowlanego, w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie).
UWAGA – czas na uzyskanie pozwolenia, o którym mowa w pkt 3.2.8, wlicza się do II etapu robót.
4. Szczegóły odnośnie przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
42416130-5 - Windy mechaniczne
45313100-5 - Instalowanie wind
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na wykonanie zamówienia, do 05 maja 2023 r., do godz. 12:00, została złożona jedna oferta przez wykonawcę INTERO SERWIS Sp. z o.o., ul. Gustawa Daniłowskiego 6, lok. 76, 01-833 Warszawa.Wykonawca zaoferował za wykonanie przedmiotu zamówienia cenę ryczałtową brutto w wysokości 2 349 000,00 zł (słownie: dwa miliony trzysta czterdzieści dziewięć tysięcy 00/100 zł). Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości 1 904 308,00 zł.
W związku z tym, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2349000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2349000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Remont pomieszczeń Urzędu Gminy Pilchowice
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.