Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00324676/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
- 2023/BZP 00214276/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-12
- 2023/BZP 00214328/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-12
- 2022/BZP 00364826/01 - Wynik z dnia 2022-09-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług zwalczania śliskości i odśnieżania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu rybnickiego w sezonie zimowym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276285655
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Jankowicka 49
1.4.2.) Miejscowość: Rybnik
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp.zamowienia@powiatrybnicki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.powiatrybnicki.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214296
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00198693
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1) Przed zmianą:
zadanie 1 – usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Raszczyce, Adamowice, Bogunice, Zwonowice, Nowa Wieś, Lyski, Sumina.
Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2022 r. do 15.04.2023 r. przy użyciu następującego sprzętu:
• 1 szt. – piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz urządzenie do zraszania solanką i zbiorniki na solankę;
• 1 szt. – nośnik wyposażony w pług.
Wymagania względem sprzętu:
• nośnikami muszą być samochody o ładowności minimum 8 t;
• pojemność zasobnika na materiały sypkie minimum 4 m3;
• urządzenie do zraszania solanką ze zbiornikami na solankę o pojemności minimum 1500 l;
• w zestawie: nośnik + piaskarko-solarka + pług + urządzenie do zraszania solanką i zbiorniki na solankę wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym, natomiast w zestawie: nośnik + pług wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym, podawanie materiału sypanego na talerz rozrzucający musi być wykonywane za pomocą podajnika taśmowego (nie dopuszcza się wyposażenia w podajnik ślimakowy).
Piaskarko-solarka wraz z obsługą dyżuruje w bazie terenowej zamawiającego przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach i musi być do dyspozycji zamawiającego przez całą dobę.
Piaskarko-solarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 15 minut od wezwania przez zamawiającego.
Pług wraz z obsługą musi być gotowy do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 2 godzin od wezwania zamawiającego.
Pług wraz z obsługą po wykonaniu pracy może zostać na polecenie zamawiającego zatrzymany w bazie terenowej zamawiającego na dyżur.
Wykaz i długość dróg w zadaniu 1:
DP 3536S: 6,025 km
DP 5604S: 7,818 km
DP 3537S: 1,495 km
DP 3546S: 0,583 km
DP 5025S: 2,220 km
DP 5601S: 4,540 km
Razem: 23,681 km
Wykaz dróg w zadaniu 1 przedstawia mapa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 1) Przed zmianą:
Usługi odśnieżania
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 1) Przed zmianą:
Usługi usuwania oblodzeń
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 2 (Część 2) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 2) Przed zmianą:
zadanie 2 – usługa polegająca na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg, obszar: Jejkowice, Szczerbice, Gaszowice, Piece, Łuków Śl., Sumina, Lyski, Czernica.
Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg w okresie od 01.11.2022 r. do 15.04.2023 r. przy użyciu następującego sprzętu:
• 1 szt. – piaskarko-solarka z nośnikiem wyposażonym w pług oraz urządzenie do zraszania solanką i zbiorniki na solankę;
• 1 szt. – nośnik wyposażony w pług.
Wymagania względem sprzętu:
• nośnikami muszą być samochody o ładowności minimum 8 t;
• pojemność zasobnika na materiały sypkie minimum 4 m3;
• urządzenie do zraszania solanką ze zbiornikami na solankę o pojemności minimum 1500 l;
• w zestawie: nośnik + piaskarko-solarka + pług + urządzenie do zraszania solanką i zbiorniki na solankę wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym, natomiast w zestawie: nośnik + pług wymagany jest pług lemieszowy z dociskiem hydraulicznym lub pneumatycznym, podawanie materiału sypanego na talerz rozrzucający musi być wykonywane za pomocą podajnika taśmowego (nie dopuszcza się wyposażenia w podajnik ślimakowy).
Piaskarko-solarka wraz z obsługą dyżuruje w bazie terenowej zamawiającego przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach i musi być do dyspozycji zamawiającego przez całą dobę.
Piaskarko-solarka wraz z obsługą musi być gotowa do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 15 minut od wezwania przez zamawiającego.
Pług wraz z obsługą musi być gotowy do pracy w bazie terenowej zamawiającego do 2 godzin od wezwania zamawiającego.
Pług wraz z obsługą po wykonaniu pracy może zostać na polecenie zamawiającego zatrzymany w bazie terenowej zamawiającego na dyżur.
Wykaz i długość dróg w zadaniu 2:
DP 5620S: 1,686 km
DP 5608S: 5,060 km
DP 5026S: 2,902 km
DP 5617S: 1,923 km
DP 5025S: 5,802 km
DP 5618S: 3,223 km
DP 3538S: 1,089 km
DP 5601S: 5,327 km
Razem: 27,012 km
Wykaz dróg w zadaniu 2 przedstawia mapa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Usługi odśnieżania
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 2) Przed zmianą:
Usługi usuwania oblodzeń
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
6420402990
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
6420402990
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
ul. Zwycięstwa 31C
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
Zwycięstwa 31C
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Stanowice
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Stanowice
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
44-230
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
44-230
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
śląskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Firma Handlowo-Usługowa „Szostak” Franciszek Szostak
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
Firma Handlowo-Usługowa „Szostak” Franciszek Szostak
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Data od-do
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2022-11-01
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2023-04-15
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2023-04-15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-11-01
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Data od-do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2022-09-21
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-09-21
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
95072,40
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
95072,40
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Modernizacja budynku Domu Przedpogrzebowego Rybnik ul. Rudzka 70B z podziałem na zadania II
- Dostosowanie pomieszczeń kuchni Szpitalnej do obowiązujących przepisów.
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad.1 - ul. Barbary 19C/3, Zad.2 - ul. Kosmonautów 4/27
- Dostawy preparatów do mycia w systemie dozującym oraz artykułów służących do utrzymania czystości
- Wycena majątku drogowego.
- Naprawa i zabezpieczenie konstrukcji nośnej wiaduktu, naprawa podpór wiaduktu w ciągu DP 5610S ul. Nowa w Jankowicach
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.