eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełżyce › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pod nazwą: Cz.1 - "Rozbudowa DP nr 2264L" Cz. 2 - "Rozbudowa DP nr 2290L"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pod nazwą: Cz.1 - „Rozbudowa DP nr 2264L” Cz. 2 - „Rozbudowa DP nr 2290L"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029263

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdplublin.logintrade.net/zapytania_email,122585,943443da3c335a5a9f1b1a02e541d967.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pod nazwą: Cz.1 - „Rozbudowa DP nr 2264L” Cz. 2 - „Rozbudowa DP nr 2290L"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82e795d6-ca21-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063727/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pn.: Cz. 1 - „Rozbudowa DP nr 2264L” Cz. 2 - „Rozbudowa DP nr 2290L”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150026

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiZP.2228.5.2023.PF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie technicznym nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2264L Lublin – Zemborzyce Tereszyńskie - rondo „Marynin” na odcinku od obwodnicy do granicy z miastem Lublin (skrzyżowanie z ul. Sarnią) –
2. Zamawiający wymaga w szczególności zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót zgodnie z art. 25, 26 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2021 r., poz. 2531 z późn. zm.), polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, przy udziale osób posiadających uprawnienia budowlane co najmniej w specjalnościach drogowej, telekomunikacyjnej - teletechnicznej, elektroenergetycznej, sanitarnej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
4. Szczegółowy zakres robót dla zadań objętych nadzorem inwestorskim zawiera Dokumentacja Techniczna (w formacie *zip.), którą można uzyskać ze strony Zamawiającego. Poniżej link do przetargu na roboty.
https://zdplublin.logintrade.net/zapytania_email,119343,72239c1fc8993d43fba31735d65500da.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

4.5.5.) Wartość części: 130000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie technicznym nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2290L Sobieszczany – Załucze, gmina Niedrzwica Duża i gmina Strzyżewice z wyłączeniem odcinka pod budowę S-19”.
2. Zamawiający wymaga w szczególności zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót zgodnie z art. 25, 26 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2021 r., poz. 2531 z późn. zm.), polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, przy udziale osób posiadających uprawnienia budowlane co najmniej w specjalnościach drogowej, telekomunikacyjnej - teletechnicznej, elektroenergetycznej, sanitarnej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
4. Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim zawiera Dokumentacja Techniczna (w formacie *zip.), którą można uzyskać ze strony Zamawiającego. Poniżej link do przetargu na roboty.
https://zdplublin.logintrade.net/zapytania_email,119390,307eeedf15a28b34cc80c749eb0a7c82.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

4.5.5.) Wartość części: 115000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 255 ust. 3 oraz ust. 5 ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna: wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, co skutkuje również tym, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94710 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM Infrastruktura Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612386347

7.3.3) Ulica: Stoki Duże 9

7.3.4) Miejscowość: Ćmielów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-440

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.