eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › ¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego na potrzeby p³ywalni AquaStar przy ul. Szczeciñskiej 35 w Stargardzie.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2021-10-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego na potrzeby p³ywalni AquaStar przy ul. Szczeciñskiej 35 w Stargardzie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: O¦RODEK SPORTU I REKREACJI OSIR STARGARD SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320765396

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Szczeciñska 35

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: 91 573 25 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@osir.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.osir.stargard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/osir_stargard/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego na potrzeby p³ywalni AquaStar przy ul. Szczeciñskiej 35 w Stargardzie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f9458085-f620-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00213195

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00008333/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego na potrzeby p³ywalni AquaStar przy ul. Szczeciñskiej 35 w Stargardzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00138897/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSiR/3/2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 219678,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego na potrzeby p³ywalni AquaStar przy ul. Szczeciñskiej 35 w Stargardzie. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y zapewnienie bezpieczeñstwa osób korzystaj±cych z p³ywalni AquaStar z zgodnie z obwi±zuj±cymi przepisami prawa, a w szczególno¶ci:
1) ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 340 ze zmianami),
2) Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagañ dotycz±cych liczby ratowników wodnych zapewniaj±cych sta³± kontrolê wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 108 ze zmianami),
3) Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagañ dotycz±cych wyposa¿enia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzêt ratunkowy i pomocniczy, urz±dzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzêt medyczny, leki i artyku³y sanitarne (Dz. U. z 2012 r. poz. 261 ze zmianami).

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, znajdujê siê w za³±czniku numer 6
do SWZ – projekcie umowy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 75250000-3 - Us³ugi stra¿y po¿arnej oraz ratownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75252000-7 - S³u¿by ratownicze

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 197942,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 219678,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219678,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Województwa Zachodniopomorskiego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000824907

7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 18

7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-383

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 219678,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-21 do 2021-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.