eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzykosy › "Dostawa fabrycznie nowych pojemników wykonanych z tworzywa sztucznego, przeznaczonych na popiół"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa fabrycznie nowych pojemników wykonanych z tworzywa sztucznego, przeznaczonych na popiół”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZYKOSY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258218

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 37

1.5.2.) Miejscowość: Krzykosy

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-024

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 2851514

1.5.8.) Numer faksu: 61 2851592

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzykosy@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzykosy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://gminakrzykosy.pl/krzykosy/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa fabrycznie nowych pojemników wykonanych z tworzywa sztucznego, przeznaczonych na popiół”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5563dbb9-e637-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035594/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa fabrycznie nowych pojemników wykonanych z tworzywa sztucznego, przeznaczonych na popiół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196916/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Krzykosy pojemników wykonanych z tworzywa sztucznego do selektywnej zbiórki popiołu i żużlu z palenisk domowych. Zamówienie obejmuje dostarczenie fabrycznie nowych pojemników wykonanych z tworzywa sztucznego, na kółkach, o pojemności 120 litrów w ilości 2000 sztuk, przeznaczonych na popiół.
2. Dostawa pojemników nastąpi środkiem transportu Wykonawcy w terminie nieprzekraczalnym do 35 dni od dnia podpisania umowy, do trzech lokalizacji położonych na terenie gminy Krzykosy:
1) Urząd Gminy Krzykosy, ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy
2) Gminna Oczyszczalnia Ścieków, ul. Mostowa 18, 63-023 Sulęcinek
3) Pięczkowo (szczegółowy adres do ustalenia na etapie realizacji zamówienia)
Szczegółowe ilości pojemników do dostarczenia do poszczególnych punktów należy ustalić z Zamawiającym na etapie realizacji przedmiotu zamówienia z przynajmniej 3-dniowym wyprzedzeniem przed planowaną dostawą.
3. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego rozładunku pojemników we wszystkich trzech lokalizacjach.
4. Opis pojemników został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z dniem 17 czerwca 2022 r. Zamawiający powziął informację, iż w przedmiotowym postępowaniu wystąpiła omyłka, polegająca na udostępnieniu niewłaściwego załącznika
nr 1 do SWZ – formularza ofertowego tj. błędne oznaczenie pojemności pojemnika na popiół. W Opisie przedmiotu zamówienia i Specyfikacji Warunków Zamówienia Zamawiający określił pojemność pojemnika 120l, natomiast w załączniku nr 1 - Formularzu ofertowym określił pojemność pojemnika 80l. Załącznik nr 1 stanowił integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia. Omyłka, o której mowa jest powodem uchybienia merytorycznego, którego nie można skorygować w sposób niewadliwy.
Podstawą unieważnienia jest przepis art. 255 pkt 6 ustawy Pzp., co uzasadnia się następująco:
1) Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, że jest ono obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu.
Zamawiający przed upływem terminu składania ofert nie zmienił załącznika, a tym samym opis przedmiotu zamówienia nie był tożsamy z formularzem ofertowym.
Opis przedmiotu zamówienia winien być dostosowany do zapisów SWZ. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania.
2) Najniższą ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu jest oferta Contenur Polska Sp. z o.o., która ma cenę (252.125,40 zł) przewyższającą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to jest 225.000,00 zł brutto.
W związku z powyższym konieczne stało się unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 i 6 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252125,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.