eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żurawica › BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY ŻURAWICA ETAP I



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY ŻURAWICA ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żurawica

1.3.) Oddział zamawiającego: GminaŻurawica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900329

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Żurawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zurawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zurawica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY ŻURAWICA ETAP I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-493db78e-eff9-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080476/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY ŻURAWICA ETAP I

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-493db78e-eff9-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności: składanie ofert, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, oraz wymiana informacji odbywa się
w formie elektronicznej, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System (za pośrednictwem Portalu Ezamówienia),
dostępny pod adresemhttps://ezamowienia.gov.pl/. Szczegółowe informacje dot. wymagań technicznych i
organizacyjnych w zakresie korespondencji elektronicznej zawarto w treści SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1) – zwane dalej RODO, informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Żurawica.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym mogą się Państwo skontaktować poprzez adres e-mail:
daneosobowe@zurawica.pl, we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw
związanych z przetwarzaniem danych.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie
udzielonej zgody, w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze danych, wynikających z zadań gminy – w
oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm. – dalej uPzp) oraz aktów wykonawczych
do uPzp, związanych z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy z osobą, której dane dotyczą,
określonym w treści zgody.
4. Podanie danych osobowych jest wymagane na podstawie przepisów prawa.
5. Państwa dane osobowe będą przekazywane innym organom publicznym i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących
przepisów prawa.
6. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, dostawcy systemu elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, usług IT
oraz podmioty wspierające w świadczeniu usług drogą elektroniczną, organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania
publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej - w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie
obowiązującego prawa, inne podmioty, które przetwarzają dane osobowe na podstawie umów podpisanych z administratorem, oraz
podmioty, które wystąpią o informacje na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.
7. Nie podanie przez Państwo danych osobowych wyłącza możliwość realizacji celów określonych w pkt. 3. (...) Dalsze inf. dot.
obowiązku informacyjnego zawarte są w Rozdziale II SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przysługuje Państwu prawo:
- do usunięcia danych osobowych;
- do przenoszenia danych osobowych;
- sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c
RODO.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia „Wykonanie oświetlenia w m. Kosienice m. Orzechowce m. Wyszatyce m. Żurawica ul. Kwiatowa, ul. Reymonta ul. Dworcowa”

Zadanie – 1: pod nazwą „Wykonanie oświetlenia w m. Kosienice”

Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego napowietrznego w ciągu drogi publicznej gminnej w miejscowości Kosienice gm. Żurawica” – ( kontynuacji oświetlenia) – 4 lampy LED 60 W + słupy :

- projekt budowlany,
- przedmiary robót:

Zadanie – 2: pod nazwami „Wykonanie oświetlenia w m. Orzechowce” i „Budowa oświetlenia ulicznego w m. Orzechowce, w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 881 Sokołów Małopolski - Łańcut - Kańczuga - Pruchnik - Żurawica, od km 72+454 do km 72+547, na działce ewidencyjnej nr 845 obręb 0007 Orzechowce jedn. ewid. 181310_2 Żurawica ”

Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „Budowa oświetlenia drogowego w m. Orzechowce na terenie działki ewidencyjnej 854, 218/212, 298/4 obr. 007 Orzechowce jedn. ewid. 181310_2 Żurawica” – ( kontynuacji oświetlenia ) – 5 lamp LED 50 W + słupy

- projekt budowlany,
- przedmiary robót,

Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w m. Orzechowce, w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 881 Sokołów Małopolski - Łańcut - Kańczuga - Pruchnik - Żurawica, od km 72+454 do km 72+547,
na działce ewidencyjnej nr 845 obręb 0007 Orzechowce jedn. ewid. 181310_2 Żurawica”
- 2 lampy LED 100 W + słupy

- projekt budowlany,
- przedmiary robót,

Wymiana opraw oświetlenia ulicznego w miejscowości Orzechowce - 12 lamp LED 50 W + słupy.

- przedmiary robót,

Zadanie – 3: pod nazwą „Wykonanie oświetlenia w m. Wyszatyce”
Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „ Budowa linii kablowej 0,4 kV oświetlenia ulicznego w m. Wyszatyce (osiedle) na terenie działki ewidencyjnej 1207, obręb 0008 Wyszatyce” – ( kontynuacji oświetlenia) - 4 lampy LED 50 W + słupy

- projekt budowlany,
- przedmiary robót,

Zadanie – 4: pod nazwą „Wykonanie oświetlenia w m. Żurawica ul. Kwiatowa”

Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Żurawica ul. Kwiatowa na działkach ewidencyjnych Żurawica dz. nr 1685/5 obr. 0009 Żurawica, jedn. ewid. 181310_2 Żurawica, Bolestraszyce dz. nr. 1458, 713/3, 1369/1, 1099/31, 1099/29, 1100/4, 1100/3, 1368/1 obr. 0002 Bolestraszyce, jedn. ewid. 181310_2 Żurawica” - 5 lamp LED 50 W + 2 słupy

- projekt budowlany,
- przedmiary robót,

Zadanie – 5: pod nazwą „Wykonanie oświetlenia w m. Żurawica ul. Reymonta”

Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Żurawica ul. Władysława Reymonta na działkach ewidencyjnych Żurawica dz. nr 1681/222 obr. 0009 Żurawica, jedn. ewid. 181310_2 Żurawica” - 2 lampy LED 50 W + słupy

- projekt budowlany,
- przedmiary robót,

Zadanie – 6: pod nazwą „Wykonanie oświetlenia w m. Żurawica ul. Dworcowa”

Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości działkach ewidencyjnych Żurawica dz. nr 1681/57, 1934/2, 1934/1, 1891/3, 1891/2 obr. 0009 Żurawica, jedn. ewid. 181310_2 Żurawica” – ( kontynuacji oświetlenia) - 3 lampy LED 50 W + słupy

- projekt budowlany,
- przedmiary robót,
2. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dokumentacja projektowa; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; Przedmiary robót stanowią załącznik nr 7 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia „Wykonanie oświetlenia w m. Żurawica ul. II Pułku Pancernego, w m. Bolestraszyce; m. Buszkowiczki; m. Maćkowice”

Zadanie – 1: pod nazwą „Wykonanie oświetlenia w m. Żurawica ul. II Pułku Pancernego m. Bolestraszyce”

Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Żurawica działkach ewidencyjnych 466/20, 1741, 461/1, 461/2, 463/7, 463/6, 476/7 obr. 0009 Żurawica, jedn. ewid. 181310_2 Żurawica,” - 4 lampy LED 35 W + słupy

- projekt budowlany,
- przedmiary robót,

Zadanie – 2: pod nazwą „Wykonanie oświetlenia w m. Bolestraszyce”

Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „Budowa oświetlenia drogowego miejscowości Bolestraszyce działkach ewidencyjnych 752/245, 752/272, 752/144, 752/121, 752/34, 752/146, 752/89, 752/236, 752/217, 748/22, 752/214 obr. 0002 Bolestraszyce jedn. ewid. 181210_2 Żurawica” - 6 lampy LED 50 W + słupy

- projekt budowlany,
- przedmiary robót:

Zadanie – 3: pod nazwą „Wykonanie oświetlenia w m. Buszkowiczki”

Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „Budowa oświetlenia drogowego miejscowości Buszkowiczki działkach ewidencyjnych 461/1, 461/2, 461/7, 461/9, 346/160, 346/106, 346/190, 346/92, 346/107, 346/176, 346/176, 346/116, 346/126 obr. 0004 Buszkowiczki jedn. ewid. 181210_2 Żurawica” - 9 lamp LED 35 W + słupy

- projekt budowlany,
- przedmiary robót:

Zadanie – 4: pod nazwą „Wykonanie oświetlenia w m. Maćkowice”

Szczegółowo zakres zamówienia opisuje dokumentacja projektowa pn.: „Budowa oświetlenia drogowego miejscowości Maćkowice działkach ewidencyjnych 103, 243, 244, 245, 286, 101, 100, 96/4, 115/3, 80, 81/2, 81/5, 81/6, 81/4, 81/7, 81/8, 79, 78/5, 78/3 obr. 0006 Maćkowice jedn. ewid. 181210_2 Żurawica” - 15 lamp LED 50 W + słupy

- projekt budowlany,
- przedmiary robót:

2. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dokumentacja projektowa; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; Przedmiary robót stanowią załącznik nr 7 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres oraz zasady dokonywania zmian umowy określone zostały odpowiednio w Par. 10

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wg. wzoru Zamawiającego za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na Portalu e-zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-29 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.