Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130243/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont, przebudowa oraz termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bądeczu wraz z zagospodarowaniem terenu przy świetlicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Wysoka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791276
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21
1.5.2.) Miejscowość: Wysoka
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-320
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@gminawysoka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawysoka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont, przebudowa oraz termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bądeczu wraz z zagospodarowaniem terenu przy świetlicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43c0f31b-bf2f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030512/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont, przebudowa oraz termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bądeczu wraz z zagospodarowaniem przy świetlicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Remont, przebudowa oraz termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bądeczu wraz z zagospodarowaniem terenu przy świetlicy”
Zakres zamówienia zgodnie z projektem i przedmiarem obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe, roboty murowe i żelbetowe, podłoża i posadzki, wykończenie wewnętrzne ścian (tynki, okładziny, malowanie, sufity i zabudowy GK), wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi i drzwiowej,
b) roboty dotyczące przebudowy wewnętrznych instalacji sanitarnych tj. instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania, oraz instalacji gzowej, przebudowa instalacji elektrycznej, budowa instalacji wentylacji i klimatyzacji,
c) rozbiórka i wykonanie nowego pokrycia dachowego na budynku, odgrzybianie i impregnacja drewnianej konstrukcji dachu, izolacja cieplna dachu, przemurowanie kominów, instalacja odgromowa,
d) remont pozostałej części budynku świetlicy nie podlegającej przebudowie obejmujący naprawy tynków wewnętrznych, szpachlowanie, malowanie i remont podłóg i posadzek
e) remont i przebudowa kotłowni zlokalizowanej w budynku z wymianą pieca gazowego,
f) termomodernizacja - ocieplenie elewacji budynku wraz z uprzednią naprawą tynków zewnętrznych
g) rozbiórkę wieży nad częścią starej remizy OSP,
h) zakup wyposażenia (wyposażenie meblowe i technologiczne);
i) zagospodarowanie terenu przy świetlicy, polegające na urządzeniu placu zabaw wraz z elementami zabawowymi (zakup i montaż takich urządzeń jak: huśtawka pojedyncza, karuzela tarczowa, zjeżdżalnia prosta, bujaki na sprężynach – 2 szt., dwie ławki i kosz na śmieci oraz tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw; wykonanie ogrodzenia części placu zabaw od pozostałej części działki ogrodzeniem asekuracyjnym o wysokości 110 cm z furtką wejściową; wykonanie na terenie części działki nr 125 od strony zachodniej nasadzenia zielenią zwartą, pomiędzy projektowanym placem zabaw a drogą wiejską dz. 127, przy istniejącym ogrodzeniu działki) oraz na pozostałej części działki rekultywację terenu i obsiew trawą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1692962,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2343000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1692962,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Handlowe Kanvex, Alexander Alva
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364030140
7.3.3) Ulica: ul. Mostowa 2C
7.3.4) Miejscowość: Chodzież
7.3.5) Kod pocztowy: 64-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Handlowe "KanVex" Alexander Alva
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Handlowe "KanVex" Alexander Alva
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1692962,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-21PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.