eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapsze Niżne › Remont drogi gminnej 362536K ul. Jana Kasprzyckiego w km od 0+000 do 0+270 w miejscowości Łapsze Niżne, Gmina Łapsze Niżne



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej 362536K ul. Jana Kasprzyckiego w km od 0+000 do 0+270 w miejscowości Łapsze Niżne, Gmina Łapsze Niżne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łapsze Niżne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 20

1.5.2.) Miejscowość: Łapsze Niżne

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-442

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 2659310

1.5.8.) Numer faksu: (18) 2659315

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lapszenizne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lapszenizne.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/749289

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej 362536K ul. Jana Kasprzyckiego w km od 0+000 do 0+270 w miejscowości Łapsze Niżne, Gmina Łapsze Niżne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-040b911e-d210-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212811

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038766/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont drogi gminnej 362536K ul. Jana Kasprzyckiego w km od 0+000 do 0+270 w miejscowości Łapsze Niżne, Gmina Łapsze Niżne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162035

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 528797,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej 362536K ul. Jana Kasprzyckiego w km od 0+000 do 0+270 w miejscowości Łapsze Niżne.
Roboty będą polegały na remoncie odcinka drogi gminnej, drogi publicznej nr K362536, ul. Jana Kasprzyckiego, działki ewid. nr 949, na odcinku 270mb w miejscowości Łapsze Niżne. Zakres robót obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni asfaltowej drogi gminnej o szerokości 3,50m,
- rozbiórkę istniejących warstw podbudowy z kruszywa mineralnego,
- wykonanie robót ziemnych korytowania pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi na szerokości od 4,50m - 5,00m,
- wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi na szerokości od 4,50m - 5,00m,
- wykonaniu wymiany ścieków betonowych na ławie betonowej gr. 20,0cm,
- wykonaniu regulacji studni i włazów kanalizacyjnych w pasie drogowym,
- wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa mineralnego o gr. 30,0cm na szerokości od 4,50m - 5,00m,
- wykonaniu górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego zagęszczonego mechanicznie gr. 15,0cm na szerokości od 4,50m - 5,00m,
- wykonaniu nowej nawierzchni jezdni drogi gminnej z mieszanek mineralno-asfaltowych o gr. 8,0cm o szerokości 3,50m,
- wykonaniu utwardzenia pobocza gruntowego z płyt betonowych ażurowych typu MEBA o wym. 40x60x8cm,
- wymiany oznakowania pionowego drogi gminnej,
Odcinek drogi przewidziany do remontu mieści się w granicach utartego szlaku drożnego i granic istniejącego pasa drogowego. Zakres robót remontowych nie powoduje zmiany charakterystycznych parametrów drogi a jedynie poprawę parametrów technicznych drogi gminnej takich jak: nośność, liniowość, skuteczność odwodnienia, bezpieczeństwo ruchu, estetyka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Przedmiar robót, stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538897,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 681297,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538897,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA „KAL-TRANS” SPÓŁKA JAWNA KALATA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361028147

7.3.3) Ulica: OS. NOWE 1E

7.3.4) Miejscowość: SZAFLARY

7.3.5) Kod pocztowy: 34-424

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538897,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.