eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niepołomice › Modernizacja dróg gminnych w roku 2023 na terenie Miasta i Gminy Niepołomice



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja dróg gminnych w roku 2023 na terenie Miasta i Gminy Niepołomice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13

1.4.2.) Miejscowość: Niepołomice

1.4.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.4.7.) Numer telefonu: 122509413

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: czeslaw.nowak@niepolomice.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212789

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00211428

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest:
- wykonanie lub oczyszczenie rowów przydrożnych z odwozem urobku ziemi
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm,
- regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, włazów kanałowych itp.,
- wykonanie warstwy wyrównawczej z asfaltobetonu AC16W,
- wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu AC16W,
- wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu AC11S (grub. 4 i 5cm),
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (grub. 10 i 15 cm),
- likwidacja przełomów oraz odbudowa warstw konstrukcyjnych,
- rozbiórka istniejących przepustów rurowych i wykonanie nowych przepustów wraz z murkami czołowymi,
- ułożenie korytek ściekowych.
Zakres zadania z wykorzystaniem prawa opcji obejmuje możliwość zwiększenia zakresu robót podstawowych, jeśli pojawią się wolne środki w budżecie Gminy Niepołomice, które będzie można przeznaczyć na modernizację dróg.
Do w/w asortymentów robót załączono wykaz dróg na których podano poszczególne ilości robót do wykonania, zbiorczy przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
Uwaga:
Wykonawca w cenie ofertowej uwzględni projekt organizacji ruchu na czas budowy, ewentualne frezowanie oraz regulacje istniejących studzienek !!!
Warunki opcji:
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji opisanego w dokumentach zamówienia. Zamówienie z prawa opcji odbywa się przez jednostronne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o uruchomieniu opcji
2) Zamawiający może skorzystać tylko z części zamówienia obejmującego prawo opcji w zależności od posiadanych środków.
3) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4) Zamawiający poinformuje Wykonawcę czy i w jakim zakresie skorzysta z prawa opcji, w terminie realizacji umowy.
5) w przypadku skorzystania z prawa opcji w dwóch ostatnich miesiącach realizacji zamówienia podstawowego, Zamawiający ma prawo wydłużyć czas realizacji umowy o czas niezbędny na wykonanie zamówienia objętego prawem opcji.
6) Zamawiający uruchomi opcję w przypadku posiadania środków na realizację zadań związanych z remontem cząstkowym nawierzchni asfaltowych.
7) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego
Zakres prac objętych prawem opcji będzie obejmował prace polegające na regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, włazów kanałowych itp., wykonanie warstwy wyrównawczej z asfaltobetonu AC16W, wykonaniu warstwy wiążącej z asfaltobetonu AC16W, wykonaniu warstwy ścieralnej z asfaltobetonu AC11S (grub. 4 i 5cm), wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (grub. 10 i 15 cm), likwidacji przełomów oraz odbudowie warstw konstrukcyjnych. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót. Zawiera on lokalizację oraz zakres tych prac, a wartość tych prac nie przekroczy 1 500 000 zł.
Jednocześnie Zamawiający informuję, że kosztorysy należy przedłożyć osobo na każdą z dróg oraz zbiorczo dla całego zakresu prac objętych zamówieniem, oddzielnie dla zamówienia podstawowego i dla zamówień objętych prawem opcji.
Zamawiający przewiduje możliwość powtórzeniu zamówienia na wykonanie robót podobnych w przypadku posiadania wolnych środków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa obejmująca przedmiar robót, zestawienie dróg do asfaltowania oraz Specyfikacje Techniczne
Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności w zakresie robót bitumicznych.
Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest:
- wykonanie lub oczyszczenie rowów przydrożnych z odwozem urobku ziemi
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm,
- regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, włazów kanałowych itp.,
- wykonanie warstwy wyrównawczej z asfaltobetonu AC16W,
- wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu AC16W,
- wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu AC11S (grub. 4 i 5cm),
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (grub. 10 i 15 cm),
- likwidacja przełomów oraz odbudowa warstw konstrukcyjnych,
- rozbiórka istniejących przepustów rurowych i wykonanie nowych przepustów wraz z murkami czołowymi,
- ułożenie korytek ściekowych.
Zakres zadania z wykorzystaniem prawa opcji obejmuje możliwość zwiększenia zakresu robót podstawowych, jeśli pojawią się wolne środki w budżecie Gminy Niepołomice, które będzie można przeznaczyć na modernizację dróg.
Do w/w asortymentów robót załączono wykaz dróg na których podano poszczególne ilości robót do wykonania, zbiorczy przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
Uwaga:
Wykonawca w cenie ofertowej uwzględni projekt organizacji ruchu na czas budowy, ewentualne frezowanie oraz regulacje istniejących studzienek !!!
Warunki opcji:
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji opisanego w dokumentach zamówienia. Zamówienie z prawa opcji odbywa się przez jednostronne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o uruchomieniu opcji
2) Zamawiający może skorzystać tylko z części zamówienia obejmującego prawo opcji w zależności od posiadanych środków.
3) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4) Zamawiający poinformuje Wykonawcę czy i w jakim zakresie skorzysta z prawa opcji, w terminie realizacji umowy.
5) w przypadku skorzystania z prawa opcji w dwóch ostatnich miesiącach realizacji zamówienia podstawowego, Zamawiający ma prawo wydłużyć czas realizacji umowy o czas niezbędny na wykonanie zamówienia objętego prawem opcji.
6) Zamawiający uruchomi opcję w przypadku posiadania środków na realizację zadań związanych z remontem cząstkowym nawierzchni asfaltowych.
7) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego
Zakres prac objętych prawem opcji będzie obejmował prace polegające na regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, włazów kanałowych itp., wykonanie warstwy wyrównawczej z asfaltobetonu AC16W, wykonaniu warstwy wiążącej z asfaltobetonu AC16W, wykonaniu warstwy ścieralnej z asfaltobetonu AC11S (grub. 4 i 5cm), wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (grub. 10 i 15 cm), likwidacji przełomów oraz odbudowie warstw konstrukcyjnych. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót. Zawiera on lokalizację oraz zakres tych prac.
Jednocześnie Zamawiający informuję, że kosztorysy należy przedłożyć osobno na każdą z dróg oraz zbiorczo dla całego zakresu prac objętych zamówieniem, oddzielnie dla zamówienia podstawowego i dla zamówień objętych prawem opcji.
Zamawiający przewiduje możliwość powtórzeniu zamówienia na wykonanie robót podobnych w przypadku posiadania wolnych środków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa obejmująca przedmiar robót, zestawienie dróg do asfaltowania oraz Specyfikacje Techniczne
Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności w zakresie robót bitumicznych.
Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt osiem 79/100 PLN).
Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 25.05.2023 do godz. 10:00 według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia

Po zmianie:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100 PLN).
Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 26.05.2023 do godz. 10:00 według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 24.06.2023 r.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Miejsce składania ofert

Przed zmianą:
Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośred

Po zmianie:
Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy w terminie do dnia 2023-05-26 do godz. 10:00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.