eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszno › ,, Roboty remontowe pomieszczeń w budynku nr 22 przy ul. Kościuszki 24 w m. Wałcz'' Znak postępowania 107/2023



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,, Roboty remontowe pomieszczeń w budynku nr 22
przy ul. Kościuszki 24 w m. Wałcz’’
Znak postępowania 107/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1

1.5.2.) Miejscowość: Oleszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/16wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,, Roboty remontowe pomieszczeń w budynku nr 22
przy ul. Kościuszki 24 w m. Wałcz’’
Znak postępowania 107/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23870b55-d46d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168109

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 107/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 108284,50

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są : Roboty remontowe w budynku nr 22 przy ul. Ko-ściuszki 24 w m. Wałcz’’. Roboty prowadzone będą zarówno wewnątrz budynku, jak i na zewnątrz.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Załączniku nr 1 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
- Załączniku nr 2 – przedmiar
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączniki do SWZ i przepro-wadzoną wizję lokalną podczas zebrania Wykonawców na przyszłym terenie wykonywa-nia prac. Zestawienie robót i inne dokumenty służące do opisu przedmiotu zamówienia na-leży traktować jako materiał pomocniczy. W oparciu o nie i na podstawie wizji lokalnej wy-konawca sam sporządzi przedmiar robót, na podstawie którego określi cenę oferty. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną.
Zamawiający zażąda przedstawienia kosztorysu ofertowego lub dokumentu równoważne-go, który stanowił podstawę do sporządzenia wyceny na każdym etapie realizacji zamó-wienia.
3. Zamawiający informuje, że odbędzie się zebranie Wykonawców w celu dokonania wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót budowlanych w celu zapoznania się ze stanem faktycznym.
Planowane zebranie Wykonawców odbędzie się w dniu: 13 kwietnia 2023r., o godz. 9.00 w m. Wałcz - informacja biuro przepustek w m. Wałcz ul. Kościuszki 24
W sprawie zebrania należy skontaktować się z osobą odpowiedzialną:
p. Artur PAWLIKOWSKI – tel. 261 472 180
p. Tomasz GIEŁCZYK - tel. 261 472 169
Zebranie, o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 285 uPzp.
Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z ww. osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Za-mawiającego z zachowaniem formy elektronicznej poprzez platformę zakupową

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 5

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105165 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130380 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105165 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRISPOL KRYSTIAN JANUSZKIEWICZ, UL.PÓŁWIEJSKA 25/B, NIP 7651578241,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651578241

7.3.4) Miejscowość: 78-600 WAŁCZ

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105165 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.