Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135752/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rozbudowa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Dalików"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DALIKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934401
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców 1
1.5.2.) Miejscowość: Dalików
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-205
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436780183
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzatakonopka@dalikow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f415c23-c256-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Rozbudowa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Dalików"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f415c23-c256-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047719/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Dalików
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135752
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3042193,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie dotyczy wykonania zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Dalików”, obejmującego opracowanie niezbędnej dokumentacji, wykonanie prac takich jak m.in. modernizacja stacji wodociągowej i systemu opomiarowania zużycia wody.
2.1. Charakterystyka i zakres prac:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego prac projektowych dotyczących stacji wodociągowej w miejscowości Gajówka-Parcel, w tym:
a) Wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych;
b) Przygotowanie załączników do wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy;
c) Przygotowanie wniosku i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
d) Opracowanie projektu budowlanego zawierającego projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany oraz projekt techniczny w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującymi w ustawach: Prawo budowlane, Prawo Wodne oraz Prawo Górnicze i Geologiczne;
e) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
f) Uzgodnienie projektu budowlanego ze wszystkimi wymaganymi przepisami prawa jednostkami opiniującymi i organami, niezbędnymi do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę;
g) Uzyskanie pozwolenia na budowę dla robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie stacji uzdatniania wody w miejscowości Gajówka-Parcel w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującymi w ustawach: Prawo budowlane, Prawo Wodne oraz Prawo Górnicze i Geologiczne;
h) Opracowanie dokumentacji technicznych dla celów realizacji inwestycji. Projekty techniczne wyko¬nawcze stanowić będą uszczegółowienie projektu budowlanego dla potrzeb realizacji Inwestycji. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków za¬twierdzenia projektu budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego;
i) Opracowanie projektu robót geologicznych na wykonanie awaryjnego ujęcia wód podziemnych nr 2;
j) Opracowanie nowego operatu wodnoprawnego na zabudowę urządzenia wodnego oraz pobór wód podziemnych wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji;
k) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlano-montażowych;
l) Inwentaryzację zieleni w obszarze prowadzonych robót;
m) Opracowanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych sieci i obiektów;
n) Opracowanie instrukcji rozruchu stacji uzdatniania wody;
o) Opracowanie dokumentacji techniczno-ruchowej wszystkich zamontowanych urządzeń;
p) Opracowanie dokumentacji technicznej w celu zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego urządzeń ciśnieniowych i otrzymanie decyzji na eksploatację urządzeń;
q) Opracowanie instrukcji BHP zatwierdzonej przez rzeczoznawcę ds. BHP z uprawnieniami GIP;
r) Opracowanie Instrukcji eksploatacji wszystkich zamontowanych urządzeń;
s) Opracowanie Instrukcji współpracy agregatu z siecią energetyki zawodowej;
t) Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku stacji wodociągowej;
u) Wykonanie innych opracowań wymaganych do zaprojektowania, wykonania i odbioru ro¬bót oraz przekazania inwestycji do eksploatacji;
v) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem;
w) Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie wykonywania robót budowlanych;
x) Przekazanie Zamawiającemu wersji elektronicznej wykonanych opracowań.
2) Wykonanie robót budowlanych dotyczących stacji wodociągowej w miejscowości Gajówka-Parcel na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i pozwolenia na budowę, w tym:
a) Przebudowa budynku głównego wraz z całym wyposażeniem technologicznym, elektrycznym i AKPiA, (wydajność bloku uzdatniania wody 35,00 m3/h);
b) Przebudowa studni głębinowej nr 1 poprzez demontaż istniejącej obudowy oraz zabudowę nowej ogrzewanej obudowy nadziemnej studni z kompletnym wyposażeniem, rurociągami, pompami oraz instalacją zasilająco-pomiarową;
c) Wykonanie odwiertu studni awaryjnej Nr 2;
d) Zabudowa ogrzewanej obudowy studni głębinowych Nr 2 - obudowa nadziemna z kompletnym wyposażeniem, rurociągami, pompą oraz instalacją zasilająco-pomiarową;
e) Nowe sieci międzyobiektowe SUW wraz z wyłączeniem z eksploatacji istniejących rurociągów;
f) Budowa stalowego zbiornika wody czystej ZR-2 o pojemności użytkowej 100 m3;
g) Włączenie istniejącego zbiornika wody czystej ZR-1 w układ dystrybucji wody;
h) Budowa kanalizacji odprowadzania ścieków technologicznych do granicy działki i dalej do kanalizacji sanitarnej (sieć kanalizacji sanitarnej nie jest przedmiotem postępowania);
i) Budowa nowego ogrodzenia obiektu SUW oraz ujęć głębinowych;
j) Wykonanie nowych dróg, placów, chodników wewnętrznych;
k) Budowa instalacji zasilających, sterowniczych, oświetlenia i monitoringu;
l) Dostawa agregatu prądotwórczego z układem SZR;
m) Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej.
3) Wykonanie robót rozbiórkowych dotyczących stacji wodociągowej w miejscowości Gajówka-Parcel, w tym:
a) Rozbiórka istniejącej obudowy studni głębinowej nr 1;
b) Rozbiórka istniejącego ogrodzenia;
c) Rozbiórka istniejących utwardzeń z obrzeżami, krawężnikami, itp.
4) Wymianę 500 szt. wodomierzy analogowych na wodomierze z nadajnikiem radiowym wraz z zestawem do odczytu i niezbędnym oprogramowaniem.
5) Obsługę geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej;
6) Przeprowadzenie wymaganych przepisami prób i badań.
Wymagania dotyczące projektowania:
1. Zamawiający wymaga aby projektowanie w ramach niniejszego zamówienia realizowało zasadę wynikającą z art. 100 ust. 1 i ust.2 Pzp tzn. z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia.
2. Jeżeli wymagania, o których mowa w ust. 1, wynikają z aktu prawa Unii Europejskiej, przedmiot zamówienia, w zakresie wymagań dotyczących dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, opisuje się przez odesłanie do tego aktu.
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa program funkcjonalno-użytkowy oraz dokumentacja stanowiące załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45250000-4 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45259900-6 - Modernizacja zakładów
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3582000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3582000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3582000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODNER II Kazimierz Żurawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281097081
7.3.4) Miejscowość: Ner Kolonia
7.3.5) Kod pocztowy: 99-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie dokumentacji projektowej i Kierowanie robotami geologicznymi
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WODNER II" Kazimierz Żurawski
jakie przetargi wygrała firma
"WODNER II" Kazimierz Żurawski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3582000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.