Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00073373/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-04
- 2021/BZP 00078683/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-10
- 2021/BZP 00081980/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-14
- 2021/BZP 00087356/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00092108/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-23
- 2021/BZP 00095952/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) wyposażenia i sprzętu informatycznego dla pracowni kształcenia zawodowego w zabrzańskich szkołach zawodowych w podziale na części”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.miastozabrze.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) wyposażenia i sprzętu informatycznego dla pracowni kształcenia zawodowego w zabrzańskich szkołach zawodowych w podziale na części”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e2cfb6b-c092-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00211576
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001642/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) wyposażenia i sprzętu informatycznego dla pracowni kształcenia zawodowego w zabrzańskich szkołach zawodowych w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część I: „Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) wyposażenia i sprzętu informatycznego dla pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół nr 10, Zespole Szkół nr 3, Zespole Szkół nr 18, Centrum Edukacji, Zabrzańskim Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego w ramach projektu „Zawód jutra – wsparcie edukacji zawodowej w Zabrzu” dofinasowanego w ramach C.D w sekcji IX2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073373/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.11.2021.KW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 315329,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I:„Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) wyposażenia i sprzętu informatycznego dla pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół nr 10, Zespole Szkół nr 3, Zespole Szkół nr 18, Centrum Edukacji, Zabrzańskim Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego w ramach projektu „Zawód jutra – wsparcie edukacji zawodowej w Zabrzu” dofinasowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zgodnie z opisem poszczególne elementy zamówienia do placówek oświatowych.
Wszystkie komponenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być nowe i objęte gwarancją producenta oraz dostarczone do:
• Zespół Szkół Nr 10, ul. Chopina 26, Zabrze
• Zabrzańskie Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego, ul. Piłsudskiego 58, Zabrze
• Centrum Edukacji, ul. 1 Maja 12, Zabrze
• Zespół Szkół nr 3, ul. 3Maja 118, Zabrze
• Zespół Szkół nr 18, ul. Sitki 55, Zabrze
Wszystkie komponenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i objęte gwarancją producenta. Oprogramowanie musi być fabrycznie nowe, nieużywane
i nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz dostarczone wraz ze stosowanymi, oryginalnymi atrybutami legalności, np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 176870,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II„Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) wyposażenia i sprzętu informatycznego dla pracowni zawodu technik przemysłu mody w Zespole Szkół nr 3
w ramach projektu „Zawód jutra – wsparcie edukacji zawodowej w Zabrzu” dofinasowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zgodnie z opisem poszczególne elementy zamówienia do placówek oświatowych.
Wszystkie komponenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być nowe i objęte gwarancją producenta oraz dostarczone do:
• Zespół Szkół Nr 10, ul. Chopina 26, Zabrze
• Zabrzańskie Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego, ul. Piłsudskiego 58, Zabrze
• Centrum Edukacji, ul. 1 Maja 12, Zabrze
• Zespół Szkół nr 3, ul. 3Maja 118, Zabrze
• Zespół Szkół nr 18, ul. Sitki 55, Zabrze
Wszystkie komponenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i objęte gwarancją producenta. Oprogramowanie musi być fabrycznie nowe, nieużywane
i nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz dostarczone wraz ze stosowanymi, oryginalnymi atrybutami legalności, np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 60543,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III„Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) wyposażenia i sprzętu informatycznego dla pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół nr 3 w Zabrzu
w ramach projektu „Zaprojektuj swoje życie zawodowe – remont i wyposażenie pracowni zawodowej w Zespole Szkół nr 3 w Zabrzu” dofinasowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), dla osi priorytetowej: XII. Infrastruktura edukacyjna, dla działania: 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego, dla poddziałania: 12.2.1. Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zgodnie z opisem poszczególne elementy zamówienia do placówek oświatowych.
Wszystkie komponenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być nowe i objęte gwarancją producenta oraz dostarczone do:
• Zespół Szkół Nr 10, ul. Chopina 26, Zabrze
• Zabrzańskie Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego, ul. Piłsudskiego 58, Zabrze
• Centrum Edukacji, ul. 1 Maja 12, Zabrze
• Zespół Szkół nr 3, ul. 3Maja 118, Zabrze
• Zespół Szkół nr 18, ul. Sitki 55, Zabrze
Wszystkie komponenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i objęte gwarancją producenta. Oprogramowanie musi być fabrycznie nowe, nieużywane
i nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz dostarczone wraz ze stosowanymi, oryginalnymi atrybutami legalności, np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 77915,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175997,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175997,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175997,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Szczepanik-Grzywocz prowadząca działalność gospodarczą pn.: PWH WIP Małgorzata Szczepanik-Grzywocz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422059243
7.3.3) Ulica: Wł. Reymonta 23
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175997,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80112,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84852,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80112,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Kuźlik prowadzący działalność gospodarczą pn.: WEB-PROFIT Maciej Kuźlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493
7.3.3) Ulica: Spokojna 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80112,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88177,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95591,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88177,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010819923
7.3.3) Ulica: Lindleya 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88177,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO - TEZEPELUMABUM
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu - Zakup wraz z dostawą pian fenolowych".
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
- "Świadczenie usług ratownictwa wodnego na Kąpielisku Leśnym w Zabrzu przy ul. Srebrnej 10"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- REMONT BUDYNKU NR 27 - MAGAZYN PŁYNÓW INFUZYJNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PROGRAMU DO INWENTARYZACJI ORAZ WYPOSAŻENIA SALI AUDIOWIZUALNEJ DLA MNZP W PRZEMYŚLU"
- Rozbudowa systemu LIS o moduł obsługi zakładu serologii wraz z bankiem krwi z uwzględnieniem przedłużenia serwisu z nadzorem autorskim na cały system
- Zakup oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- dostawa aparatu fotograficznego wraz z obiektywami i wyposażeniem, sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem .
- Usługa dostępu do systemu informacji prawnej na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
- Zakup licencji na oprogramowanie w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.