eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › "Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) wyposażenia i sprzętu informatycznego dla pracowni kształcenia zawodowego w zabrzańskich szkołach zawodowych w podziale na części".



Ogłoszenie z dnia 2021-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) wyposażenia i sprzętu informatycznego dla pracowni kształcenia zawodowego w zabrzańskich szkołach zawodowych w podziale na części”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.miastozabrze.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) wyposażenia i sprzętu informatycznego dla pracowni kształcenia zawodowego w zabrzańskich szkołach zawodowych w podziale na części”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e2cfb6b-c092-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00211576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001642/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) wyposażenia i sprzętu informatycznego dla pracowni kształcenia zawodowego w zabrzańskich szkołach zawodowych w podziale na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Część I: „Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) wyposażenia i sprzętu informatycznego dla pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół nr 10, Zespole Szkół nr 3, Zespole Szkół nr 18, Centrum Edukacji, Zabrzańskim Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego w ramach projektu „Zawód jutra – wsparcie edukacji zawodowej w Zabrzu” dofinasowanego w ramach C.D w sekcji IX

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073373/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.11.2021.KW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 315329,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I:
„Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) wyposażenia i sprzętu informatycznego dla pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół nr 10, Zespole Szkół nr 3, Zespole Szkół nr 18, Centrum Edukacji, Zabrzańskim Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego w ramach projektu „Zawód jutra – wsparcie edukacji zawodowej w Zabrzu” dofinasowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zgodnie z opisem poszczególne elementy zamówienia do placówek oświatowych.
Wszystkie komponenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być nowe i objęte gwarancją producenta oraz dostarczone do:
• Zespół Szkół Nr 10, ul. Chopina 26, Zabrze
• Zabrzańskie Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego, ul. Piłsudskiego 58, Zabrze
• Centrum Edukacji, ul. 1 Maja 12, Zabrze
• Zespół Szkół nr 3, ul. 3Maja 118, Zabrze
• Zespół Szkół nr 18, ul. Sitki 55, Zabrze
Wszystkie komponenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i objęte gwarancją producenta. Oprogramowanie musi być fabrycznie nowe, nieużywane
i nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz dostarczone wraz ze stosowanymi, oryginalnymi atrybutami legalności, np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 176870,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II
„Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) wyposażenia i sprzętu informatycznego dla pracowni zawodu technik przemysłu mody w Zespole Szkół nr 3
w ramach projektu „Zawód jutra – wsparcie edukacji zawodowej w Zabrzu” dofinasowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zgodnie z opisem poszczególne elementy zamówienia do placówek oświatowych.
Wszystkie komponenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być nowe i objęte gwarancją producenta oraz dostarczone do:
• Zespół Szkół Nr 10, ul. Chopina 26, Zabrze
• Zabrzańskie Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego, ul. Piłsudskiego 58, Zabrze
• Centrum Edukacji, ul. 1 Maja 12, Zabrze
• Zespół Szkół nr 3, ul. 3Maja 118, Zabrze
• Zespół Szkół nr 18, ul. Sitki 55, Zabrze
Wszystkie komponenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i objęte gwarancją producenta. Oprogramowanie musi być fabrycznie nowe, nieużywane
i nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz dostarczone wraz ze stosowanymi, oryginalnymi atrybutami legalności, np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 60543,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III
„Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) wyposażenia i sprzętu informatycznego dla pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół nr 3 w Zabrzu
w ramach projektu „Zaprojektuj swoje życie zawodowe – remont i wyposażenie pracowni zawodowej w Zespole Szkół nr 3 w Zabrzu” dofinasowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), dla osi priorytetowej: XII. Infrastruktura edukacyjna, dla działania: 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego, dla poddziałania: 12.2.1. Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zgodnie z opisem poszczególne elementy zamówienia do placówek oświatowych.
Wszystkie komponenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być nowe i objęte gwarancją producenta oraz dostarczone do:
• Zespół Szkół Nr 10, ul. Chopina 26, Zabrze
• Zabrzańskie Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego, ul. Piłsudskiego 58, Zabrze
• Centrum Edukacji, ul. 1 Maja 12, Zabrze
• Zespół Szkół nr 3, ul. 3Maja 118, Zabrze
• Zespół Szkół nr 18, ul. Sitki 55, Zabrze
Wszystkie komponenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i objęte gwarancją producenta. Oprogramowanie musi być fabrycznie nowe, nieużywane
i nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz dostarczone wraz ze stosowanymi, oryginalnymi atrybutami legalności, np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 77915,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175997,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175997,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175997,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Szczepanik-Grzywocz prowadząca działalność gospodarczą pn.: PWH WIP Małgorzata Szczepanik-Grzywocz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422059243

7.3.3) Ulica: Wł. Reymonta 23

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175997,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80112,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84852,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80112,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Kuźlik prowadzący działalność gospodarczą pn.: WEB-PROFIT Maciej Kuźlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493

7.3.3) Ulica: Spokojna 18

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-940

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80112,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88177,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95591,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88177,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010819923

7.3.3) Ulica: Lindleya 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88177,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.