eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zambrów › Wykonanie obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Zagospodarowanie miejskich terenów w Zambrowie na potrzeby rekreacji".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Zagospodarowanie miejskich terenów w Zambrowie na potrzeby rekreacji”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMBRÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Zambrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zambrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zambrow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Zagospodarowanie miejskich terenów w Zambrowie na potrzeby rekreacji”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fee41c67-ca2b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058493/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wykonanie obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Zagospodarowanie miejskich terenów w Zambrowie na potrzeby rekreacji”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149979

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie:
1) Budowa budynku usługowego gastronomicznego o konstrukcji szkieletowej drewnianej o powierzchni użytkowej 125 m2 wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
2) Tężnia solna w formie inhalatorium zlokalizowana przy budynku z podziemnymi zbiornikami na wodę solankową
3) Zagospodarowanie terenu w zakresie wykonania nasadzeń zieleni, wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej oraz płyt granitowych, oświetlenia terenu, montaż małej architektury- ławki oraz kosze.
4) Budowa fontanny granitowej z dyszą wodną wieloobrazową oraz podświetleniem LED
5) Budowa ściany granitowej z napisem ZAMBRÓW z wodotryskami oraz podświetleniem LED

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na postawie art. 255 pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W dniu 26.04.2023 r. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca uchylił się od podpisania umowy. Zamawiający nie może przeprowadzić ponownego badania ofert, gdyż termin związania ofertą upłynął 02.05.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.