Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
remont pomieszczeń nr 51 i holu wejściowego w budynku nr 30 oraz nr 113 i 114 w budynku nr 40, Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.wimio@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
remont pomieszczeń nr 51 i holu wejściowego w budynku nr 30 oraz nr 113 i 114 w budynku nr 40, Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef5acf9e-dbf1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177261/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki: art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki: W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/144/005/R/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 717071,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń nr 51 i holu wejściowego w budynku nr 30 oraz nr 113 i 114 w budynku nr 40, Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa.
2. ADRES INWESTYCJI
Budynek nr 40: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
Budynek nr 30: 80-227 Gdańsk, ul. Do Studzienki 16A
3. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmować będzie:
demontaż, wyniesienie mebli i wyposażenia pomieszczeń
• zabezpieczenie na czas remontu podłóg stolarki okiennej i drzwiowej oraz wyposażenia poprzez oklejenie folią
• roboty rozbiórkowe i demontażowe
• przygotowanie powierzchni, naprawa pęknięć, gruntowanie, szpachlowanie i dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną
• montaż sufitu podwieszanego
• wykonanie przepustów instalacyjnych w przegrodach budowlanych
• montaż kanałów kablowych
• zerwanie istniejących warstw posadzek
• ułożenie płytek typu gres na posadzkach z przygotowaniem powierzchni
• remont istniejących pokryw metalowych kanałów
• wyrównanie podłoży pod posadzki wylewką z masy samopoziomującej
• ułożenie wykładziny PCV zgrzewalnej homogenicznej z przygotowaniem podłoża
• montaż stolarki drzwiowej ze wzmocnieniem nadproża
• montaż wyposażenia szatni
• roboty instalacyjne sanitarne
• roboty ziemne, utwardzenie terenu kostką betonową
• wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych zgodnie z odrębnym opracowaniem
• wykonanie niezbędnych pomiarów instalacji elektrycznych i komputerowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
PRACE PORZĄDKOWE I TOWARZYSZĄCE
• wykonanie prac zabezpieczających – oznakowanie terenu prac remontowych poprzez umieszczenie tablic ostrzegawczych BHP oraz wygrodzenie i oznaczenie terenu taśmą ostrzegawczą
• usunięcie z budynku, wywóz na wysypisko i utylizację wszystkich materiałów porozbiórkowych oraz śmieci po pracach remontowych – materiały porozbiórkowe należy na bieżąco usuwać poprzez wynoszenie za pomocą windy transportowej posadowionej na zewnątrz budynku. Teren posadowienia windy powinien zostać wygrodzony i opisany zgodnie z obowiązującymi przepisami
• utrzymanie porządku w remontowanym pomieszczeniu oraz na korytarzu przed wejściem – obiekt użytkowany; (korytarze w rejonie prowadzenia prac remontowych i transportu materiałów należy codziennie sprzątać poprzez odkurzanie oraz mycie na mokro)
• dokładne posprzątanie pomieszczeń po zakończeniu prac (umycie okien, drzwi, posadzek, opraw elektrycznych, parapetów wewnętrznych, wniesionych mebli i wyposażenia) w stopniu umożliwiającym użytkowanie pomieszczeń
• opracowanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej, zawierającej oświadczenia kierowników robót, schematy kondygnacji z naniesionymi zmianami, certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych na wbudowane materiały, dokumenty potwierdzające utylizację materiałów porozbiórkowych
• zagospodarowanie placu budowy – kontener biurowy, socjalny, magazynowy, WC
Szczegółowy zakres prac opisany został w:
a) w dokumentacji projektowej na którą składają się opisy, projekty, rzuty, schematy, opinie techniczne, plany i inne
dokumenty, które jednoznaczne określają rodzaj i zakres robót,
b) STWIORB
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45232460-4 - Roboty sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1050000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1050000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1050000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana „Efak” Andrzej Kotecki, Edmund Figurski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830210456
7.3.3) Ulica: Narwicka 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-557
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA "EFAK" ANDRZEJ KOTECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA "EFAK" ANDRZEJ KOTECKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1050000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i montaż centrali wentylacyjnej wraz z zewnętrzną pompą ciepła (Rektorat)
- Remont instalacji elektrycznych w pomieszczeniach nr 309, 319 oraz 365 w Budynku Głównym Politechniki Gdańskiej użytkowanej przez Wydział Architektury
- Remont wybranych pomieszczeń nr 427 i nr 429 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Rewaloryzacja Parku Siennickiego - remont i przebudowa nawierzchni chodnika w ramach zadania Budżetu Obywatelskiego 2023 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.