eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Imielin › "Przebudowa ulicy Poniatowskiego w Imielinie."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ulicy Poniatowskiego w Imielinie.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Imielin

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Imielin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Imielińska 81

1.5.2.) Miejscowość: Imielin

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-407

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 22 54 137

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@imielin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imielin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-244c03ad-c042-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ulicy Poniatowskiego w Imielinie.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-244c03ad-c042-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210878

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060994/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Przebudowa ul. Poniatowskiego w Imielinie."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00084458

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zamówienie obejmuje przebudowę ulicy Poniatowskiego w Imielinie wraz z chodnikiem, kanalizacją deszczową i przebudową sieci teletechnicznej oraz słupów sieci elektroenergetycznej w ciągu tej drogi.
2) Zadanie w szczególności obejmuje roboty budowlane w zakresie:
• przebudowy jezdni ul. Poniatowskiego;
• przebudowy poboczy;
• przebudowy i budowy zjazdów;
• przebudowy dojść do furtek;
• budowy sieci kanalizacji deszczowej;
• przebudowy sieci elektroenergetycznej;
• przebudowy sieci teletechnicznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia obejmujący przedmiary robót oraz dokumentację projektową. Ze względu na tzw. rozliczenie kosztorysowe robót Wykonawcy wyceniają się na podstawie załączonych przedmiarów robót. Dokumentacja projektowa jest elementem pomocniczym, który ma posłużyć Wykonawcom do prawidłowego i rzetelnego przygotowania oferty.

3. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą realizowane w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia oferty złożyło 10 wykonawców. Najniższą pod względem ceny ofertę złożył Wykonawca: Konsorcjum firm: Lider: F.H.U. DAMEKS Damian Turczyński, Partner: P.P.H.U. DANAMA Lucyna Turczyńska, Partner: AMP Anna Proksa na kwotę 3 909 468,91 zł brutto, tj. o 109 468,91 złotych wyższą od kwoty przeznaczonej przez Zamawiajacego na sfinansowanie niniejszego zamówienia. Oferta ta jednak podlega odrzuceniu na podstawie art. 261 ust 1 pkt 5 ustawy PZP, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia – Wykonawca nie załączył do oferty kosztorysu ofertowego – sporządzonego zgodnie z wymaganiami SWZ. Kolejną ofertę złożył Wykonawca: USŁUGI TRANSPORTOWO DROGOWO MOSTOWE Jan Opitek na kwotę 4 060 265,47 złotych brutto tj. o 260 265,47 złotych wyższą od kwoty przeznaczonej przez Zamawiajacego na sfinansowanie niniejszego zamówienia.
Kwota do 3 800 000,00 złotych, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oznacza środki, jakie mają być przeznaczone na pokrycie wydatków z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia. Kwota, jaką zamawiający zaplanował na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia jest niższa od ceny oferty najniższej złożonej w niniejszym postępowaniu z pośród ofert nie podlegających odrzuceniu (załącznik – zbiorcze zestawienie ofert).
Wobec powyższego art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nakłada na zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sytuacji, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zważywszy na powyższe, Komisja przetargowa wniosła o unieważnienie postępowania. Wniosek został zatwierdzony.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.