Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00194651/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
- 2022/BZP 00196964/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-07
- 2022/BZP 00225826/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-27
- 2022/BZP 00309892/01 - Wynik z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana dwóch dźwigów towarowo-osobowych przystosowanych do ruchu osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Szkolenia Policji (OSzP) w Łodzi zs. w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210809
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00194651/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia na pisemny wniosek Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia (wykonania robót i zakupu materiałów budowlanych) w przypadku dysponowania stosownymi środkami finansowymi (wysokość i ilość zaliczek określi Zamawiający).
2. Po podpisaniu umowy, a przed każdorazowym udzieleniem zaliczki, na wezwanie Zamawiającego i w terminie przez niego określonym, Wykonawca wniesie zabezpieczenie zaliczki w wysokości 100 % udzielanej zaliczki, według swego wyboru w jednej lub kilku następujących formach tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji rozwoju Przedsiębiorczości.
3. W przypadku gdy Wykonawca wnosi zabezpieczenie zaliczki w pieniądzu, wpłaca je przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca wnosi zabezpieczenie w formie określonej w ust. 2 pkt. 2-5, składa Zamawiającemu stosowny dokument.
4. Zwrot/zwolnienie zabezpieczenia zaliczki nastąpi w terminie 7 dni od dnia protokolarnego odbioru robót o wartości udzielonej zaliczki:
1) w przypadku zabezpieczenia w pieniądzu - poprzez przelew na rachunek Wykonawcy,
2) w przypadku pozostałych form zabezpieczenia poprzez zwrot dokumentu.
5. Udzielenie zaliczki jest uwarunkowane złożeniem zabezpieczenia zaliczki, o którym mowa w ust. 2. W terminie 5 dni od uznania zaliczką rachunku bankowego Wykonawcy, jest on zobowiązany wystawić i doręczyć Zamawiającemu fakturę VAT obejmującą udzieloną zaliczkę. Udzielenie przez Zamawiającego dalszej zaliczki jest uzależnione od wykazania przez Wykonawcę, że wykonał zamówienie o wartości poprzednio udzielonych zaliczek.
6. Niewniesienie zabezpieczenia zaliczek skutkuje odstąpieniem przez Zamawiającego od udzielenia zaliczek.
7. Warunkiem przystąpienia przez strony do odbioru końcowego przedmiotu umowy i wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej za wykonanie umowy jest uprzednie przedstawienie przez Wykonawcę rozliczenia wszystkich pobranych zaliczek, w tym przedstawienie Zamawiającemu dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom (lub dalszym podwykonawcom) biorących udział w realizacji części zamówienia, za którą zaliczka została wypłacona.
8. W przypadku nie przedstawienia przez Wykonawcę wszystkich dowodów zapłaty, Zamawiający wstrzyma płatność wynagrodzenia.
9. Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu zaliczki w terminie wskazanym przez Zamawiającego na jego pisemne wezwanie, jeżeli:
1) Wykonawca nie rozpoczął wykonywania przedmiotu umowy lub nie realizuje go w terminach określonych w umowie i pomimo pisemnego wezwania Zamawiającego, wyznaczającego ostateczny termin jego wykonania, nie podejmuje realizacji zadania;
2) Wykonawca przerwał realizację robót i przerwa trwa dłużej niż 7 dni;
3) Wykonawca nie przedstawił rozliczenia dotychczas pobranej zaliczki, w tym rozliczenia z podwykonawcą (lub dalszym podwykonawcą) wymaganego przez Zamawiającego;
4) nie wykonano odbioru zakresu robót odpowiadającego wartością wysokości pobranej zaliczki (zapis dotyczy sytuacji udzielenia kilku zaliczek).
10. Zamawiający skorzysta z zabezpieczenia zaliczki, jeżeli Wykonawca nie zwróci zaliczki w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w przypadkach, o których mowa w ust. 9.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-29 10:00
Po zmianie:
2022-07-05 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-29 10:30
Po zmianie:
2022-07-05 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-28
Po zmianie:
2022-08-03
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.