Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00159272/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie niezbędnych czynności eksploatacyjnych i serwisowych w zakresie kompleksowej obsługi sprężarki marki AIRPOL, zainstalowanej w budynku IT4 – Jasionka 954E.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 8676240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie niezbędnych czynności eksploatacyjnych i serwisowych w zakresie kompleksowej obsługi sprężarki marki AIRPOL, zainstalowanej w budynku IT4 – Jasionka 954E.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63a73cd5-c339-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210681
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159272
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15853,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie prowadzenia niezbędnych czynności eksploatacyjnych i serwisowych oraz kompleksowej obsługi sprężarki marki AIRPOL, zainstalowanej w budynku IT4 – Jasionka 954E.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia i Załącznik nr 2 do SWZ – Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531300-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprężarek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42123400-1 - Sprężarki powietrza
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10627,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10627,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10627,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: marani Strefa Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8652565910
7.3.3) Ulica: ul. E. Kwiatkowskiego
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10627,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do żłobków prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów wchodzących w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Rzeszowie
- Modernizacja Klinicznego Oddziału Chirurgii Ogólnej w Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II w Rzeszowie
- "Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do żłobków prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów wchodzących w skład Miejskiego Zespołu Żłobków w Rzeszowie"
- Przebudowa i nadbudowa części budynku ZSTW w Trzcianie celem utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności.
- Wykonanie nowej sieci teleinformatycznej w Terenowych Oddziałach Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w okresie 12 miesięcy dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Oddziału Położniczo-Ginekologicznego z pododdziałem Noworodków Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie
- Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej
- Remont pomieszczeń sal gimnastycznych i pomieszczenia higieniczno - sanitarnego w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 7 w Ostrowcu Świętokrzyskim.
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 129,745 kWp oraz przyłączenie jej do odbiorczej instalacji elektrycznej 0,4 kV w Uniwersytecie Bielsko-Bialskim
- Rozbudowa z modernizacją budynków użyteczności publicznej Gminy Nowy Dwór.
- Remont instalacji elektrycznej - przeciwpożarowe wyłączniki prądu w budynkach nr 6 - 9 w Toruniu ul. Poznańska 11/13
więcej: Sprężarki powietrza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.