Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz – ul. Rembowskiego - zamówienie powtórzone do zamówienia znak sprawy: PŚ.271.15.2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz – ul. Rembowskiego - zamówienie powtórzone do zamówienia znak sprawy: PŚ.271.15.20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6076578b-ec80-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 - Prawo zamówień publicznych. tj. „w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości”.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PŚ.271.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni drogi o długości ok. 883 m oraz chodników i zjazdów ul.
Rembowskiego w Zgierzu stanowiącej drogę gminną zlokalizowaną na działkach nr ewid. 29/11, 29/4, 91, 29/6, 29/7, 231 w
obrębie 129 oraz 198/3, 203/1, 213/5, 213/2,213/4 w obrębie 128. Zamawiający posiada zgłoszenie budowy lub wykonania
innych robót budowlanych (PB-2) z adnotacją o nie wniesieniu sprzeciwu, stanowiące załącznik nr 1 do OPZ oraz opis
techniczny z projektem zagospodarowania terenu stanowiący załącznik nr 2 do OPZ.
Przedmiar robót (załącznik nr 3), należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu
zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty.
Zakres robót obejmuje:
1. Rozbiórkę zdegradowanych nawierzchni jezdni i chodników
2. Remont podbudowy zjazdów oraz chodników z dostosowaniem do nowej nawierzchni
3. Remont nawierzchni jezdni, chodników oraz zjazdów
4. Regulację lub wymianę w razie konieczności istniejących włazów/studni/zaworów
uzbrojenia podziemnego
5. Zastosowanie w obrębie przejść dla pieszych rozwiązania umożliwiającego osobom
niewidomym wyczucie kierunku poruszania się za pomocą rodzaju/struktury
nawierzchni, tj. płytki kierunkowe oraz płytki sygnalizacyjne
6. Odnowienie oznakowania poziomego oraz pionowego zgodnie ze stałą organizacją
ruchu - 2 przejścia dla pieszych
7. Wycinkę 6 szt. drzew oraz wykonanie nasadzeń zastępczych w ilości 10 szt. Lipa
drobnolistna „Rancho" o obwodzie pnia 14-16 cm, mierzonym na wysokości 100 cm.
Ustala się termin wykonania robót budowlanych na dzień 15 grudnia 2022 r.
Szczegółowe wymagania i warunki realizacji zamówienia:
1) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia , są to m. in.:
koszty prób, badań, usunięcia ewentualnych kolizji, regulacji wysokościowych.
2) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty.
3) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt: wykona badania geologiczne
podłoża gruntowego, pozyska wszystkie wytyczne, warunki i uzgodnienia niezbędne
do właściwego zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia.
4) Przed rozpoczęciem robót należy uzyskać uzgodnić tymczasową organizację ruchu
na czas robót.
5) Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić
z jak najmniejszą uciążliwością dla mieszkańców , zapewniając im dostęp do posesji.
6) O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy
powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem.
7) Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne
deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.8) Materiał z rozbiórki nadający się do wbudowania należy składować na paletach
1 przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
9) Zamawiający wymaga zakupu i montażu tablic informacyjnych projektowych w liczbie
2 szt. wskazujących na współfinansowanie zadania ze środków Rządowego Funduszu
Rozwoju Dróg, zgodnie ze wzorem, który zostanie udostępniony przez Zamawiającego.
Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są:
1) zgłoszenie budowy łub wykonania innych robót budowlanych - zał. nr 1,
2) opis techniczny z projektem zagospodarowania terenu - zał. nr 2,
3) przedmiar robót - zał. nr 3,
Zamawiający wymaga w zakresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez
Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane niżej czynności:
- roboty drogowe,
- roboty brukarskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z ostateczną ceną zaproponowaną przez Wykonawcę, ze względu na wartość przekraczającą środki w dyspozycji Zamawiającego, Strony odstępują od dalszych negocjacji. Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 8 pzp.INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- ZAKUP WRAZ Z DOSTWĄ KRUSZYWA, ŻWIRU PŁUKANEGO ORAZ PIASKU
- DOSTAWA LEKÓW ORAZ PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA ZESPOŁÓW ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO ORAZ MUŚ I AMBULATORIÓW 31 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
- Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i pracowni diagnostycznych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. M. Skłodowskiej - Curie w Zgierzu.
- "Przebudowa kuchni i stołówki w Szkole Podstawowej w Szczawinie"
- "Przebudowa kuchni i stołówki w Szkole Podstawowej w Giecznie"
- Sukcesywne dostawy zestawów do badań, barwników, asortymentu jedno- i wielorazowego użytku na potrzeby ZDL i Pododdziału Urologii oraz odczynników do badań z zakresu serologii grup krwi
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
- Budowa dróg w gminie Michów - etap 3 - Rudno
- Poprawa stanu dróg gminnych w gminie Dąbrówka - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaków - Sokołówek-Teodorów, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 102332E w miejscowości Imielinek
- SVA/U/4620-45/2024 Przebudowa sieci c.o. i budowa sieci ciepłej wody na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo ul. Bema 7
- Zaprojektowanie i wybudowanie tężni solankowej w parku miejskim przy ul. A. Fredry na działce nr geod. 597/4, obr. Nr 16 Wygoda w Białymstoku w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.