eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ¦wiadczenie ochrony obiektu Polskiej Agencji Prasowej S.A. w Likwidacji - Al. Jerozolimskie 107 w Warszawie



Og³oszenie z dnia 2024-02-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie ochrony obiektu Polskiej Agencji Prasowej S.A. w Likwidacji – Al. Jerozolimskie 107 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLSKA AGENCJA PRASOWA SPÓ£KA AKCYJNA W LIKWIDACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012890438

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Bracka 6/8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-502

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pap.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Dzia³alno¶æ agencji informacyjnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie ochrony obiektu Polskiej Agencji Prasowej S.A. w Likwidacji – Al. Jerozolimskie 107 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5e3345e7-cf6c-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00209758

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e3345e7-cf6c-11ee-875e-a22221c84ba7

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5e3345e7-cf6c-11ee-875e-a22221c84ba7

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, zosta³y zamieszczone w Regulaminie Platformy e-Zamówienia dostêpnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zak³adce „Centrum Pomocy”. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania
i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie
art. 70 ustawy PZP.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z m.in. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych jest Polska Agencja Prasowa S.A.
w Likwidacji, z siedzib± w Warszawie (00-502) przy ul. Brackiej 6/8, tel.: +48 (22) 5092222. Kontakt w sprawie danych osobowych:
ochronadanych@pap.pl.
2) Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udzia³u
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
3) Ogóln± podstawê do przetwarzania danych stanowi m.in. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporz±dzenia.
4) Szczegó³owe cele przetwarzania danych zosta³y wskazane w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
5) Dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowi±zuj±cych
przepisów prawa, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom ¶wiadcz±cym
us³ugi pocztowe, kurierskie, us³ugi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, Wykonawcom bior±cym udzia³ w postêpowaniach o
udzielenie zamówienia publicznego. Dane osobowe mog± byæ równie¿ przekazywane do pañstw trzecich, na podstawie
szczególnych regulacji prawnych, w tym umów miêdzynarodowych.
6) Dane osobowe bêd± przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach.
7) W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostêpu do tre¶ci swoich danych, na podstawie m.in. 15 ogólnego rozporz±dzenia,
b) sprostowania danych, na podstawie m.in.16 ogólnego rozporz±dzenia.
8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
i¿ przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
9) Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowi±zana(y) do ich podania. Konsekwencj±
niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci zawarcia Umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
10) Dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 05/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ca³odobowa, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku, ochrona obiektu PAP S.A. w Warszawie, przy Al. Jerozolimskich 107.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 ustawy dotycz±cych:
1) wykonaæ w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nie mniej ni¿ trzy us³ugi polegaj±ce na ochronie wielopiêtrowych budynków biurowych, trwaj±ce nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 kolejnych miesiêcy, o warto¶ci us³ugi przekraczaj±cej równowarto¶æ 300.000,00 z³ netto ka¿de. Przez jedn± us³ugê Zamawiaj±cy rozumie jeden/± kontrakt/umowê,
2) posiadaæ aktualn±, wa¿n± minimum do 31 marca 2025 r., koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, uzyskan± zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia;
3) posiadaæ aktualny certyfikat Systemu Jako¶ci ISO 9001:2008 lub inny certyfikat potwierdzaj±cy wysok± jako¶æ ¶wiadczonych us³ug w zakresie bezpo¶redniej ochrony osób i mienia,
4) dysponowaæ osobami posiadaj±cymi nie mniej ni¿ 3-letnie do¶wiadczenie w ochronie obiektów biurowych,
5) dysponowaæ w³asnymi grupami interwencyjno-alarmowymi na terenie Warszawy, w sk³adzie co najmniej dwuosobowym, przez 24 godziny na dobê, zdolnymi do podjêcia dzia³añ ochronnych na terenie obiektu wskazanego w niniejszym zamówieniu,
6) nie zalegaæ z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, lub mieæ zawarte porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at nale¿no¶ci, w szczególno¶ci mieæ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu,
7) nie zalegaæ z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy lub mieæ zawarte porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at nale¿no¶ci, w szczególno¶ci mieæ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu,
8) nie byæ objêtym ¶rodkiem zapobiegawczym w postaci zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
9) nie byæ skazanym na podstawie prawomocnego wyroku s±du w zakresie okre¶lonym na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 2 lit. a) i b) i 3 ustawy Pzp,
10) nie posiadaæ ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa pracy, prawa ochrony ¶rodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu spo³ecznym w zakresie okre¶lonym na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 2 lit. c) ustawy Pzp,
11) nie zalegaæ z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych,
12) byæ ubezpieczonym od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci minimum 1.000.000,00 z³. Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ okre¶lone powy¿ej ubezpieczenie przez ca³y okres obowi±zywania umowy z Zamawiaj±cym.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz wykonanych minimum 3 zamówieñ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – których przedmiotem by³y co najmniej trzy us³ugi polegaj±ce na ochronie wielopiêtrowych budynków biurowych, trwaj±ce nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 kolejnych miesiêcy, o warto¶ci zamówienia przekraczaj±cej równowarto¶æ 300.000,00 z³ netto ka¿da (Wzór-za³±cznik nr 6 do SWZ),
b) dokument lub dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci minimum 1.000.000,00 z³. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, warunek zostanie spe³niony, gdy dokument lub dokumenty z³o¿y przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
c) aktualn± koncesjê, wa¿n± minimum do 31 marca 2025 r., na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, uzyskan± zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia,
d) wykaz osób, które Wykonawca przeznaczy do realizacji niniejszego zamówienia, posiadaj±cych nie mniej ni¿ 3-letnie do¶wiadczenie w ochronie obiektów biurowych,
e) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
f) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
g) informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy oraz w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, odno¶nie do prawomocnego orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego, sporz±dzon± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 4500,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce piêæset z³otych).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniê¿nej nale¿y dokonaæ przelewu na
rachunek bankowy Zamawiaj±cego 92 1090 1056 0000 0001 0104 7072, wpisuj±c w tytule p³atno¶ci: „Wadium – nr sprawy 05/24/ZP”.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 2 -za³±czniki nr 2 i 3 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowieñ Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, dokonywane bêd± w formie aneksu i dotyczyæ mog± jedynie przes³anek zawartych w art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany w postanowieniach niniejszej Umowy w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci, które nie zosta³y lub nie mog³y byæ przewidziane w czasie prowadzenia postêpowania, w szczególno¶ci:
1) zmian ogólnie obowi±zuj±cych przepisów, prawa miejscowego oraz wymogów dotycz±cych Zamawiaj±cego bezpo¶rednio odnosz±cych siê do praw i obowi±zków stron umowy; zmiany Umowy dokonane mog± byæ tylko w zakresie niezbêdnym do dostosowania zapisów Umowy do wprowadzonych przepisów;
2) zmiany ustawowej stawki opodatkowania podatkiem VAT, przy czym zmiana ta musi byæ powi±zania z obni¿eniem lub podwy¿szeniem wynagrodzenia, odpowiednio do jego procentowego podwy¿szenia lub jego procentowego obni¿enia. Warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów,
3) w przypadku zmiany:
a) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
c) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych.
Zmiany wymienione w ppkt. 1) – 3) powy¿ej mog± zostaæ dokonane ze skutkiem nie wcze¶niej ni¿ na dzieñ wej¶cia w ¿ycie przepisów, z których wynikaj± w/w zmiany. wykonawca obowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu na pi¶mie szczegó³ow± analizê porównawcz± kosztów (przed i po nowelizacji) stanowi±c± wykaz poniesionych wydatków w zwi±zku ze zmian± ww. przepisów z powo³aniem siê na stosowne przepisy, z których wynikaj± w/w zmiany, a tak¿e przed³o¿yæ konieczne dokumenty (w tym o¶wiadczenia dla celów podatkowych i ZUS) Wykonawcy.
4) zaistnieje si³a wy¿sza; zmiana Umowy dopuszczalna jest tylko w takim zakresie, aby po ustaniu dzia³ania si³y wy¿szej Wykonawca móg³ wykonaæ przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SWZ. Pod pojêciem "si³y wy¿szej" rozumie siê wszystkie zdarzenia zewnêtrzne niemo¿liwe do przewidzenia i niemo¿liwe do zapobie¿enia przez strony(ê) umowy, a zaistnia³e po podpisaniu Umowy, w szczególno¶ci takie jak:
a) wojny, dzia³ania wojenne, inwazje, dzia³ania wrogów zagranicznych;
b) terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe;
c) epidemie, pandemie, stan wyj±tkowy;
d) rozruchy z wyj±tkiem tych, które s± ograniczone wy³±cznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiaj±cego;
e) zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyj±tkiem tych, które mog± byæ przypisane u¿yciu przez Wykonawcê takich substancji;
f) dzia³ania si³ przyrody, huragany, powodzie,
g) ogólnokrajowe b±d¼ regionalne spory w przemy¶le lub te¿ spory, które s± czê¶ci± ogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym Strona nie mog³a zapobiec,
5) zachodzi konieczno¶æ zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia wynikaj±ca z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili podpisania Umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcê,
6) niezbêdna jest zmiana sposobu lub terminu wykonania zobowi±zania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiaj±cego lub jest konieczna w celu prawid³owego wykonania Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-04 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5e3345e7-cf6c-11ee-875e-a22221c84ba7

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-04 13:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.