eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica Duża › Rozbudowa oczyszczalni ścieków obsługującej aglomerację Niedrzwica Duża

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oczyszczalni ścieków obsługującej aglomerację Niedrzwica Duża

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niedrzwica Duża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019543

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 30

1.5.2.) Miejscowość: Niedrzwica Duża

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-220

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niedrzwicaduza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oczyszczalni ścieków obsługującej aglomerację Niedrzwica Duża

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c43911f-d2b6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209682

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021796/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Rozbudowa oczyszczalni ścieków obsługującej aglomerację Niedrzwica Duża

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 6 Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów Działanie 6.4 Gospodarka wodno-ściekowa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158568/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa oczyszczalni ścieków obsługującej aglomerację Niedrzwica Duża”.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rozbudowa oczyszczalni ścieków obsługującej aglomerację Niedrzwica Duża” (nr projektu: RPLU RPLU.06.04.00-06-0051/17), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 6 Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów Działanie 6.4 Gospodarka wodno-ściekowa.
3. Przedmiot zamówienia polega na dokończeniu realizacji inwestycji po odstąpieniu od umowy zawartej z poprzednim Wykonawcą realizującym zadanie inwestycyjne.
4. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności:
1) w ramach branży elektrycznej i AKPiA:
a) wymianę kabli zasilających WLZ wraz ze złączem na budynku i wyłącznikiem pożarowym,
b) przebudowę rozdzielnicy głównej RG, montaż rozdzielnicy RG2,
c) wykonanie pozostałych linii kablowych, instalacji elektrycznych i osprzętu,
d) montaż instalacji odgromowej,
e) wykonanie pozostałych elementów instalacji uziemiających – fundamentowych,
f) wykonanie instalacji wyrównawczych,
g) wykonanie instalacji AKPiA,
2) w ramach branży technologicznej i sanitarnej:
a) plantowanie powierzchni gruntu,
b) roboty instalacyjne zewnętrzne w tym montaż armatury i przebicia przez ściany studni,
c) dostawę i montaż biofiltra z rurociągami dezodoryzacji,
d) roboty demontażowe i montażowe w głównym budynku oczyszczalni m. in.:
 demontaż urządzeń w istniejącej części oczyszczalni,
 montaż urządzeń technologicznych,
 wykonanie pozostałej części instalacji sprężonego powietrza w reaktorach i zbiornikach stabilizacji osadu,
 wykonanie całości instalacji sprężonego powietrza do zbiornika retencji ścieków oraz eksploatowanego reaktora biologicznego,
 wykonanie rurociągów technologicznych i zabudowy armatury (rurociągi ścieków surowych, rurociągi ścieków po reaktorze, rurociągów ścieków oczyszczonych po osadniku do studni ścieków oczyszczonych za filtrem, rurociągu tłocznego osadu powrotnego i nadmiernego),
 wykonanie pozostałych rurociągów technologicznych i zabudowy armatury (rurociąg spustowy osadu pierwotnego z osadnika wtórnego do przelewu teleskopowego, rurociągu tłocznego osadu nadmiernego ustabilizowanego),
 wykonanie instalacji wodociągowej,
 wykonanie pozostałej części instalacji wentylacji w tym czerpni powietrza, wentylatorów i wywietrzaków dachowych oraz wentylatorów ściennych,
 wykonanie instalacji ogrzewania,
 wykonanie hermetyzacji reaktora biologicznego,
3) realizację pozostałych obowiązków tj.:
a) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji pozwolenia na użytkowanie,
b) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
c) wykonanie prób i badań szczelności komór osadu zbiornika żelbetowego, komór napowietrzania zbiornika żelbetowego, osadników wtórnych, zbiornika komory odświeżania ścieków dowożonych,
d) wykonanie badania wydajności i ciśnienia hydrantu ppoż.,
e) wykonanie rozruchu oczyszczalni ścieków,
f) wykonanie badań parametrów ścieków wprowadzanych do rzeki po rozruchach oczyszczalni:
 należy wykonać dwie próby z wynikami spełniającymi warunki decyzji pozwolenia wodnoprawnego dla ścieków surowych i oczyszczonych w zakresie wynikającym z pozwolenia wodnoprawnego (podstawowe parametry BZT5, ChZT, zaw. og., węglowodory ropopochodne. Próby należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w odstępie min. 7 dni, dla ww. parametrów;
 dodatkowo należy wykonać (jedną) próbę wody odbiornika ok. 50 m powyżej wylotu i drugą ok. 200m poniżej wylotu do odbiornika kanału ścieków oczyszczonych, w tym samym czasie co druga próba ścieków oczyszczonych.
Próby należy wykonać przez laboratorium posiadające akredytację dla ww. oznaczeń.
g) wykonanie operatu wodnoprawnego po rozruchach oczyszczalni,
h) wyposażenie rozbudowywanej części oczyszczalni w:
 tablice z nazwami obiektów i pomieszczeń,
 tablice z parametrami komór (objętość całkowita i czynna, głębokość całkowita i czynna),
 schemat technologiczny oczyszczalni (ścienny w formacie A0, trwały, kolorowy, wykonany na trwałym podkładzie – projekt i rozmiar schematu należy uzgodnić z Zamawiającym),
 oznaczenie urządzeń, armatury i rurociągów (nazwa/oznaczenie zgodne ze schematem technologicznym, kierunek przepływu, kolor oznaczający jakość ścieków świeże, oczyszczone itp.)
 oznaczenie i dostarczenie gaśnic wraz z instrukcją obsługi, innego obowiązkowego oznakowania ppoż. i postępowania na wypadek pożaru dla istniejącej i rozbudowywanej oczyszczalni ścieków.
5. W ramach umowy z poprzednim Wykonawcą został wykonany następujący zakres inwestycji:
1) roboty związane z branżą budowlano-konstrukcyjną oraz branżą drogową wykonano w całości,
2) w branży elektrycznej i AKPiA wykonano instalację fotowoltaiczną, szafki zasilająco-
-sterownicze zgarniaczy oraz bednarkę uziemiającą fundamenty i ok. 7 % zakresu robót dotyczących linii kablowych, instalacji elektrycznych i osprzętu,
3) w branży sanitarnej wykonano:
a) zbiornik retencyjny odświeżania ścieków wraz z instalacją sprężonego powietrza,
b) rurociągi sprężonego powietrza od zbiornika retencyjnego do pomieszczenia garażowego,
c) zgarniacze osadu na osadnikach wtórnych wraz z wyposażeniem,
d) ruszty do napowietrzania ścieków w reaktorze biologicznym i osadnikach w zbiornikach stabilizacji wraz z ich montażem oraz odcinkiem 2,0 m przewodu Ø 84 x 2,0 mm,
e) rurociągi sprężonego powietrza wzdłuż komór napowietrzania (rozdzielacze Ø 154 x 2,0 mm, Ø 104 x 2,0 mm, Ø 84 x 2,0 mm),
f) komory zbiorcze ścieków z TWS przed filtrem ścieków oczyszczonych Ø 800 mm oraz po filtrze Ø 2200 mm,
g) odcinek przewodu ścieków oczyszczonych od studni po filtrze do studni zewnętrznej Ø 225 mm PE wraz ze studzienką,
h) przebudowę zewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z przeniesieniem hydrantu ppoż.,
i) utwardzenie betonowe pod biofiltr wraz z doprowadzeniem ścieków do eksploatowanej instalacji odświeżania.
6. Zakres robót do wykonania w ramach bieżącego postępowania określają przedmiary robót, wchodzące w skład załącznika nr 12 do SWZ.
7. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
8. W skład załącznika nr 12 do SWZ wchodzą:
1) folder „Załącznik nr 12 do SWZ - cz. 1” zawierający pliki:
a) „A zestawienie oznaczeń – cz. Technologiczna”,
b) „AA – STWiOR technol. sanit oczyszcz ND 2017-2022”,
c) „PBW 2017 branża technologiczna i sanitarna” - projekt budowlano-
-wykonawczy, na podstawie którego gmina otrzymała prawomocną decyzję na budowę wydaną przez Starostwo Powiatowe w Lublinie w 2017 r., opisujący całość inwestycji,
d) „PB-W Niedrzwica_Duża_15_05_2017_2022 – uszczegółowienie opisu” - uszczegółowienie opisu projektu budowlano-wykonawczego z 2017 r. – branży technologicznej i sanitarnej,
e) „PR branża technologiczna i sanitarna 2022 r.”.
f) „Załącznik uzupełnienie PBW (Rys. 5H)”,
2) folder „Załącznik nr 12 do SWZ - cz. 2” zawierający pliki:
a) folder „Branża elektryczna” zawierający:
 „Oświadczenie projektanta normy – T Kopeć Podpisane”,
 „PBW 2017 branża elektryczna” - projekt budowlano-wykonawczy, na podstawie którego gmina otrzymała prawomocną decyzję na budowę wydaną przez Starostwo Powiatowe w Lublinie w 2017 r., opisujący całość inwestycji,
 „PBW 2022 – uszczegółowienie dokumentacji” - uszczegółowienie dokumentacji technicznej Projektu budowlano – wykonawczego z 2017 r. aktualny zakres robót do wykonania – branży elektrycznej i AKPiA,
 „PR oczyszczalnia ścieków branża elektryczna – 2022”
 „STWIOR instalacje elektryczne i AKPiA 2022”
b) „Decyzja pozwolenia na budowę”,
c) „Oświadczenie normy branża technologiczno-sanitarna”,
d) „Pozwolenie wodnoprawne 2017 r.”,
3) folder „Załącznik nr 12 do SWZ - cz. 3” zawierający:
a) folder „PB rozb-ND – drogi” - dotyczy robót wykonanych,
b) folder „PB rozb-ND – konst” - dotyczy robót wykonanych,
c) folder „PB rozb-ND – zagosp” - załączono jako dokument poglądowy,
d) plik „Opis wymaganych parametrów urządzeń”, który wskazuje minimalne parametry, jakie muszą posiadać urządzenia przeznaczone do wbudowania w ramach realizacji przedmiotowej inwestycji,
e) plik „dodatkowe informacje”.
9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
10. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
11. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231500-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów sprężonego powietrza

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5196750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5198000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5196750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „WAMACO” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120059910

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne - na etapie składania ofert
podwykonawca nie jest znany.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5196750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.