eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › 11/2023 Dostawa i montaż wyposażenia dla zad. pn. "Przebudowa z rozbudową bud. szpitala w celu utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Szpitalu Rejonowym w Raciborzu



Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
11/2023 Dostawa i montaż wyposażenia dla zad. pn. „Przebudowa z rozbudową bud. szpitala w celu utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Szpitalu Rejonowym w Raciborzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Rejonowy w Raciborzu

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia Publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276225587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gamowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-raciborz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-raciborz.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-325d38c6-d383-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

11/2023 Dostawa i montaż wyposażenia dla zad. pn. „Przebudowa z rozbudową bud. szpitala w celu utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Szpitalu Rejonowym w Raciborzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-325d38c6-d383-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009053/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 11-2023 Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania pn. "Przebudowa z rozbudową szpitala w celu utworzenia Szpitalnego Oddziału Ratunkowego przy Szpitalu Rejonowym im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja dofinansowana w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165498

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 11/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Tapczan jednoosobowy
2) Sofa 3- osobowa
3) Taboret obrotowy
4) Ławeczka szatniowa
5) Taboret prysznicowy
6) Krzesło
7) Fotel rozkładany wypoczynkowy
8) Szafka stojąca umywalkowa szer. 60 cm
9) Szafka stojąca zlewozmywakowa szer. 80 cm
10) Szafka narożna zlewozmywakowa szer.90 cm
11) Regał metalowy
12) Szafka przyłóżkowa – stolik nocny
13) Stolik 80x80
14) Stolik okolicznościowy
15) Zlew ze stali nierdzewnej z szafką
16) Wieszak ścienny
17) Wieszak z półką na obuwie
18) Zegar ścienny
19) Półka z płyty meblowej 90x30, 30x100
20) Biurko jednoszafkowe
21) Przystawka do biurka
22) Biurko lekarskie
23) Przystawka do biurka lekarskiego
24) Fotel do biurka z oparciem
25) Regał segmentowy biurowy szer. 90 cm.
Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 63511,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Szafka medyczna wisząca na czystą bieliznę
2) Szafa lekarska szklona jednodrzwiowa
3) Szafa lekarska szklona dwudrzwiowa
4) Regał apteczny w dolnym segmencie zamykany
5) Szafka medyczna stojąca szer.30 cm
6) Szafka medyczna stojąca szer. 60 cm.
Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 13335,55 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Kontener (wózek) na brudną bieliznę
2) Wózek do bielizny czystej
3) Wózek do brudnej bielizny na jeden worek
4) Wózek do brudnej bielizny na dwa worki
5) Jednomiejscowa podstawa do puszek
6) Wózek inwalidzki
7) Stojak do kroplówek
8) Parawan lekarski mobilny.
Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 21768,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Szafa gospodarcza jednodrzwiowa
2) Szafa gospodarcza dwudrzwiowa
3) Szafa gospodarcza 80x60x85
4) Szafka ubraniowa pojedyncza dwudzielna
5) Szafka szatniowa podwójna dwudzielna z wys. ławeczką
6) Szafka szatniowa podwójna dwudzielna z wys. ławeczką.
Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 29335,10 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Regał wbudowany we wnękę 70x70
2) Lada dyspozytorska w zabudowie z szafkami i szufladami pod blatem
400x60, 250x60
3) Lada pielęgniarska 2,3 mb , 180x60 szt.2
Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 20602,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Myjnia chirurgiczna z baterią łokciową 1 stanowiskowa
2) Myjnia chirurgiczna z baterią łokciową 2 stanowiskowa
Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39300000-5 - Różny sprzęt

4.5.5.) Wartość części: 3930,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wózek sprzątacza MOP. Ilości oraz parametry sprzętu zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39300000-5 - Różny sprzęt

4.5.5.) Wartość części: 6848,64 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Pojemnik na zużytą odzież jednorazową
2) System parawanów sufitowych 14 mb , 8 mb
3) Zasłona prysznicowa na prowadnicy
Ilości oraz parametry sprzętu zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39300000-5 - Różny sprzęt

4.5.5.) Wartość części: 24167,02 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Aparat telefoniczny.
Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32552130-7 - Telefony publiczne

4.5.5.) Wartość części: 6990,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Serwer komunikacyjny łączności radiowej LPR,WPR.
Ilości oraz parametry sprzętu oraz wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą

4.5.5.) Wartość części: 33210,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Komputer +drukarka.
Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 oraz załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Chłodziarka farmaceutyczna.
Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711130-9 - Chłodziarki

4.5.5.) Wartość części: 8077,41 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Uchwyt uchylny przy misce sedesowej
2) Uchwyt uchylny przy umywalce
3) Uchwyt stały przy umywalce
4) Uchwyt stały przy prysznicu.
Ilości oraz parametry wyposażenia zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym - załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 7062,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.255 ust.3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.255 ust.3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.255 ust.3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.255 ust.3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.255 ust.3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.255 ust.3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.