eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › Przebudowa ulic powiatowych nr 4518P Dobrska i nr 4519P Uniejowska w Turku - II etap przebudowa ulicy nr 4518P Dobrska w Turku



Ogłoszenie z dnia 2023-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulic powiatowych nr 4518P Dobrska i nr 4519P Uniejowska w Turku - II etap przebudowa ulicy nr 4518P Dobrska w Turku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311080366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolska Szosa 64

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 63 222 31 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.turek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.bip.powiat.turek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9398ddd-c2ff-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i bieżące utrzymanie dróg i mostów na terenie powiatu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulic powiatowych nr 4518P Dobrska i nr 4519P Uniejowska w Turku - II etap przebudowa ulicy nr 4518P Dobrska w Turku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9398ddd-c2ff-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052747/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ulic powiatowych nr 4518P Dobrska i 4519P Uniejowska w Turku – II etap przebudowa ulicy nr 4518P Dobrska w Turku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137218

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.271.03/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego robót budowlanych obejmujących zadanie pn. Przebudowa ulic powiatowych nr 4518P Dobrska i 4519P Uniejowska w Turku – II etap przebudowa ulicy nr 4518P Dobrska w Turku

Podstawowym zakresem inwestycji polegającej na przebudowie drogi są:
1) roboty przygotowawcze:
a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych
b) usunięcie drzew i krzewów
c) rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów
d) cięcie nawierzchni
2) roboty ziemne:
a) wykonanie wykopów
b) wykonanie nasypów
3) odwodnienie korpusu drogowego:
a) kanalizacja deszczowa
4) podbudowy:
a) profilowanie i zagęszczenie podłoża
b) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych
c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
d) podbudowa i ulepszone podłoże z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem
5) nawierzchnie:
a) nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca
b) nawierzchnia z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna
c) frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno
d) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej
6) oznakowanie dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu:
a) oznakowanie poziome
b) oznakowanie pionowe
7) elementy ulic:
a) krawężniki betonowe
b) betonowe obrzeża chodnikowe
c) ścieki z prefabrykowanych elementów betonowych.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
a. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1a do SWZ
b. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych- branża drogowa - załącznik nr do 9 SWZ
c. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych- branża sanitarna - załącznik nr do 10 SWZ
d. Dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do SWZ
e. Projekt stałej organizacji ruchu – załącznik nr 12 do SWZ
f. Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy) – załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1098439,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1445800,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1098439,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIA Leonia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520900072

7.3.4) Miejscowość: Leonia

7.3.5) Kod pocztowy: 62-710

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1098439,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.