eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi z terenu Miasta Żory w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi z terenu Miasta Żory w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003445725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Przemysława 2

1.5.2.) Miejscowość: Żory

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-240

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.zory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopszory.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi z terenu Miasta Żory w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f01d365a-eba5-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00085743/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi na II półrocze 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mopszory.bip.net.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
Korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz
udostępnionego przez miniPortal .
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:
mops@mops.zory.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Księcia Przemysława 2 44-240 Żory.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej 44-240 Żory, ul. Księcia Przemysława 2, e-mail: iodo@mops.zory.pl,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji zadań Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żorach związanych z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi z terenu Miasta Żory w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r." zgodnie z liczbą godzin i zakresem określonym każdorazowo w piśmie skierowanym do Wykonawcy usług.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.).
5. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub realizacji zawartej umowy. Dane osobowe będą przechowywane przez okres
niezbędny do dochodzenia lub obrony roszczeń, następnie zostaną zarchiwizowane, a usunięte zostaną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o zasobach archiwalnych. W tym celu będziemy
postępować zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyjaśnienia:
- skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
- zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 145000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres usług zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.).

Rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1285 z późn. zm.) - zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii.
Świadczenie usług rehabilitanta obejmuje wymiar 90 godzin miesięcznie dla 5 podopiecznych, którym Wykonawca przyznał ww. usługi na podstawie decyzji administracyjnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.

KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):
a) Cena – 80%
b) Doświadczenie zawodowe osób – 20%

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1. Cena (C) – waga 80%

cena najniższa brutto (zł)*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80%
cena oferty ocenianej brutto (zł)

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Doświadczenie zawodowe osób – waga 20%

Doświadczenie:
- poniżej 2 lat - 0 pkt
- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt
- powyżej 3 lat do 5 lat - 10 pkt
- powyżej 5 lat - 20 pkt
a) Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata.
b) Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów.
c) Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.

Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:
P= C + D
gdzie:
P = suma punktów
C = punkty za kryterium „cena”
D = punkty za kryterium „doświadczenie”

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kadra

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres usług zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.).


Świadczenie usług logopedy obejmuje wymiar 70 godzin miesięcznie dla 5 podopiecznych, którym Wykonawca przyznał ww. usługi na podstawie decyzji administracyjnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.

KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):
a) Cena – 80%
b) Doświadczenie zawodowe osób – 20%

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1. Cena (C) – waga 80%

cena najniższa brutto (zł)*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80%
cena oferty ocenianej brutto (zł)

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Doświadczenie zawodowe osób – waga 20%

Doświadczenie:
- poniżej 2 lat - 0 pkt
- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt
- powyżej 3 lat do 5 lat - 10 pkt
- powyżej 5 lat - 20 pkt
a) Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata.
b) Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów.
c) Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.

Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:
P= C + D
gdzie:
P = suma punktów
C = punkty za kryterium „cena”
D = punkty za kryterium „doświadczenie”

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kadra

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres usług zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.).


Świadczenie usług psychologa obejmuje wymiar 8 godzin miesięcznie dla 2 podopiecznych, którym Wykonawca przyznał ww. usługi na podstawie decyzji administracyjnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.

KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):
a) Cena – 80%
b) Doświadczenie zawodowe osób – 20%

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1. Cena (C) – waga 80%

cena najniższa brutto (zł)*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80%
cena oferty ocenianej brutto (zł)

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Doświadczenie zawodowe osób – waga 20%

Doświadczenie:
- poniżej 2 lat - 0 pkt
- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt
- powyżej 3 lat do 5 lat - 10 pkt
- powyżej 5 lat - 20 pkt
a) Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata.
b) Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów.
c) Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.

Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:
P= C + D
gdzie:
P = suma punktów
C = punkty za kryterium „cena”
D = punkty za kryterium „doświadczenie”

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kadra

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć integracji sensorycznej w formie ćwiczeń, zabaw i aktywności, które mają za zadanie wyzwalanie konkretnych reakcji sensorycznych, dzięki czemu następuje poprawa organizacji wrażeń zmysłowych.
Usługi terapii sensorycznej obejmują wymiar 20 godzin miesięcznie dla przewidywanej ilości 3 podopiecznych, dla których Wykonawca wydal stosowną decyzję administracyjną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.

KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):
a) Cena – 80%
b) Doświadczenie zawodowe osób – 20%

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1. Cena (C) – waga 80%

cena najniższa brutto (zł)*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80%
cena oferty ocenianej brutto (zł)

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Doświadczenie zawodowe osób – waga 20%

Doświadczenie:
- poniżej 2 lat - 0 pkt
- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt
- powyżej 3 lat do 5 lat - 10 pkt
- powyżej 5 lat - 20 pkt
a) Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata.
b) Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów.
c) Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.

Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:
P= C + D
gdzie:
P = suma punktów
C = punkty za kryterium „cena”
D = punkty za kryterium „doświadczenie”

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kadra

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie treningu umiejętności społecznych (TUS) służącemu bezpiecznemu nawiązywaniu relacji i uczeniu się rozwiązywania konfliktów. Rozwijanie zachowań akceptowalnych społecznie i uczenie regulacji emocjonalnej.
Przewidywany wymiar świadczonych usług to 18 godzin miesięcznie dla 3 podopiecznych, dla których Wykonawca wydał stosowną decyzję administracyjną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.

KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):
a) Cena – 80%
b) Doświadczenie zawodowe osób – 20%

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1. Cena (C) – waga 80%

cena najniższa brutto (zł)*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80%
cena oferty ocenianej brutto (zł)

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Doświadczenie zawodowe osób – waga 20%

Doświadczenie:
- poniżej 2 lat - 0 pkt
- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt
- powyżej 3 lat do 5 lat - 10 pkt
- powyżej 5 lat - 20 pkt
a) Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata.
b) Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów.
c) Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.

Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:
P= C + D
gdzie:
P = suma punktów
C = punkty za kryterium „cena”
D = punkty za kryterium „doświadczenie”

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kadra

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć terapii czaszkowo–krzyżowej, inaczej terapii cranio–sacralnej polegającej na delikatnej manipulacji i uciskaniu punktów w obrębie czaszki, miednicy, przepony, klatki piersiowej oraz kości krzyżowej. Równoważenie, zmniejszanie napięcia tkanek miękkich, mobilizacja kości czaszki, regulacja przepływu płynu mózgowo–rdzeniowego z wykorzystaniem subtelnego dotyku oraz różnego rodzaju mobilizacji i manipulacji.
Przewidywalny wymiar świadczenia ww. usług to 20 godzin miesięcznie dla 3 podopiecznych, dla których Wykonawca wydał stosowną decyzję administracyjną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.

KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):
a) Cena – 80%
b) Doświadczenie zawodowe osób – 20%

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1. Cena (C) – waga 80%

cena najniższa brutto (zł)*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80%
cena oferty ocenianej brutto (zł)

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Doświadczenie zawodowe osób – waga 20%

Doświadczenie:
- poniżej 2 lat - 0 pkt
- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt
- powyżej 3 lat do 5 lat - 10 pkt
- powyżej 5 lat - 20 pkt
a) Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata.
b) Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów.
c) Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.

Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:
P= C + D
gdzie:
P = suma punktów
C = punkty za kryterium „cena”
D = punkty za kryterium „doświadczenie”

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kadra

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie zajęć hipoterapii w szacunkowym wymiarze 4 godzin miesięcznie dla 1 podopiecznego, dla którego Wykonawca wydał stosowną decyzję administracyjną w przedmiotowej sprawie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty jest ceną brutto, musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę.

KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):
a) Cena – 80%
b) Doświadczenie zawodowe osób – 20%

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1. Cena (C) – waga 80%

cena najniższa brutto (zł)*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80%
cena oferty ocenianej brutto (zł)

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Doświadczenie zawodowe osób – waga 20%

Doświadczenie:
- poniżej 2 lat - 0 pkt
- powyżej 2 lat do 3 lat - 5 pkt
- powyżej 3 lat do 5 lat - 10 pkt
- powyżej 5 lat - 20 pkt
a) Doświadczenie liczone jest w pełnych latach, tj. jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która ma 3 lata i 7 miesięcy doświadczenia, Zamawiający przyjmie 3 lata.
b) Zamawiający określa minimum dwuletnie doświadczenie. Przedstawienie w ofercie doświadczenia krótszego niż dwa lata skutkuje otrzymaniem 0 punktów.
c) Punkty w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia” – zostaną przyznane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w wykazie osób, w którym Wykonawca wskaże ilu letnie doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia posiadają poszczególne osoby. Punkty przyznane poszczególnym pracownikom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę pracowników zgłoszonych do realizacji zamówienia.

Łączna ilość punktów zostanie przyznana według wzoru:
P= C + D
gdzie:
P = suma punktów
C = punkty za kryterium „cena”
D = punkty za kryterium „doświadczenie”

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kadra

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę stanowiącą przedmiot zamówienia nieprzerwanie przez okres 6 m-cy w łącznej wysokości 450 godzin;
b) dysponuje odpowiednim personelem:
1) posiada co najmniej 1 pracownika do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, posiadającymi:
- co najmniej wykształcenie średnie;
- kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie
specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598 z późn. zm.) tj. pracownika socjalnego,
psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki
środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i
umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi,
- półroczny staż pracy w jednostkach wymienionych w § 3 ust. 2 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22
września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr. 189, poz.1598 z późn. zm.) (szpital psychiatryczny; jednostka organizacyjna pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi; placówka terapii lub placówka oświatowa, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym; ośrodek terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczy; zakład rehabilitacji, inna jednostka świadcząca specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca wymaga złożenia:
- wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu z podaniem wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane;
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do świadczenia usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia.
W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich składa przedmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-24 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.