Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00023898/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie projektem wraz ze sprawowaniem nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Wymiana źródła ciepła dla ŚCO i WSzZ w Kielcach w trybie zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Świętokrzyskie Centrum Onkologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001263233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Artwińskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-734
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@onkol.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.onkol.kielce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/onkol_kielce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie projektem wraz ze sprawowaniem nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. Wymiana źródła ciepła dla ŚCO i WSzZ w Kielcach w trybie zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5721db0e-919e-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Środki finansowe z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023898
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.2411.01.2023.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie projektem wraz ze sprawowaniem nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. „Wymiana źródła ciepła dla Świętokrzyskiego centrum Onkologii i Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach”.
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie Zarządzanie projektem wraz ze sprawowaniem nadzoru inwestorskiego, w szczególności:
1) zarządzanie projektem,
2) sprawowanie nadzoru inwestorskiego,
3) obsługa umów zawartych z instytucjami finansującymi
4) prowadzenie działań promocyjnych,
5) opracowanie audytów ex-post
4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć (art. 255 pkt 5 PZP). Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz wykonanie umowy nie stanowią bowiem celu samego w sobie, ale co do zasady służą zaspokojeniu potrzeb szerszej zbiorowości (leżą w interesie publicznym). Unieważnienie postępowania na podstawie tego przepisu wymaga kumulatywnego wystąpienia wymienionych w nim przesłanek:1) zmiana okoliczności jest istotna i realna, czyli na tyle znacząca i niebagatelna, że dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym (wyr. KIO z 3.07.2020 r., KIO 778/20, KIO 780/20, Legalis; wyr. KIO z 19.12.2018 r., KIO 2526/18, Legalis);
2) zmiana okoliczności ma charakter zewnętrzny wobec zamawiającego i trwały, tzn. jej zaistnienie jest niezależne od samego zamawiającego, nie zostało przez niego wywołane i – w istotnej z punktu widzenia wykonania zamówienia perspektywie czasowej – ma charakter nieodwracalny (por. SO
Warszawa-Praga w wyr. z 29.05.2012 r., IV Ca 527/11, niepubl.), przy czym zmiana ta najczęściej jest związana z przedmiotem, terminem lub warunkami wykonania zamówienia publicznego (por. wyr. SO w Warszawie z 1.12.2003 r., V Ca 2224/03, niepubl.);
3) obiektywnie nie było możliwości przewidzenia istotnej zmiany okoliczności i jej skutku, tj. stanu, w którym dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym (por. wyr. KIO z 3.07.2020 r., KIO 778/20, KIO 780/20, Legalis oraz z 15.01.2018 r., KIO 2744/17, Legalis);
4) skutkiem istotnej zmiany okoliczności jest brak interesu publicznego w dalszym prowadzeniu postępowania lub wykonaniu zamówienia, przy czym prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, jeśli cel, jaki zamierzał osiągnąć zamawiający wszczynając i prowadząc postępowanie, nie jest już celem zaspokajającym potrzeby publiczne.
W ocenie zamawiającego wystąpiły wszystkie ww. przesłanki. Postępowanie, którego przedmiotem jest nadzór autorski nad ww. inwestycjami oraz zarządzanie projektem jest postępowaniem akcesoryjnym, ściśle związanym z realizacją ww. inwestycji. Upływ czasu i brak możliwości rozstrzygnięcia niniejszego postępowania ze względu na korzystanie ze środków ochrony prawnej (dwa odwołania) i jednocześnie dalekie zaawansowanie prac, nad którymi miał być sprawowany nadzór, sprawiają, że realizacja umowy w
sprawie zamówienia publicznego, która ma zostać zawarta w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, stało się niecelowe.
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia z powołaniem się na art. 255 pkt 5 PZP możliwe jest na każdym jego etapie (również po wyborze najkorzystniejszej oferty). Świadczy o tym użycie w przepisie art. 255 pkt 5 Pzp sformułowania „prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia”. Terminem granicznym jest zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W ocenie zamawiającego przesądza to tym samym, że zmiana okoliczności doprowadziła do braku interesu publicznego w dalszym prowadzeniu postępowania.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Realizacja robót nawierzchniowych i niezbędnych elementów infrastruktury technicznej przy Pawilonie "G" Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach ul. Artwińskiego
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych i sal konferencyjnych na szkolenie dla kuratorów zawodowych zatrudnionych w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny)
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
- Usługi związane z serwisem i kalibracją bezkontaktowych urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu: ALCOSCAN/PROMILER AL1100F, PROMILER IBLOW, AL4000/AL4000V
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA BADANIA SPOŁECZNEGO PN. "BADANIE POTENCJAŁU JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO Z WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W ZAKRESIE ROZWOJU USŁUG SPOŁECZNYCH W OBSZARZE PIECZY ZASTĘPCZEJ"
- Dostawa odczynników chemicznych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Budowa ścieżki rekreacyjnej wokół Jeziora Malina
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.