eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9e12662-c25f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017058/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.29 Ochrona osób i mienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135054

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/WZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług ochrony osób i mienia w obiektach Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, zwanych dalej „obiektami”, wymienionych w załączniku nr 1 do Umowy.
2. Zasady i tryb wykonywania czynności określonych w § 1 ust. 1 oraz minimalną obsadę pracowników ochrony określa tabela służby pracowników ochrony, która stanowi załącznik nr 6 do umowy.
3. Standardy jakościowe pełnienia służby przez kwalifikowanych pracowników ochrony określa załącznik nr 5 do umowy.
4. Zasady kontroli i nadzoru nad pracą służby ochrony określa załącznik nr 4 do umowy.
5. Grafik służby ochrony w obiektach określa załącznik nr 7 do umowy.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy.
II. Warunki realizacji umowy
1. Zamawiający wymaga, aby pracownicy skierowani do realizacji zamówienia posiadali aktualny wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony i aktualne badania lekarskie wymagane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 2323, z późn. zm.). Zamawiający nie wyraża zgody, aby pracownik ochrony skierowany do realizacji zamówienia był osobą niepełnosprawną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób (t.j. Dz.U.2023.100) lub posiadał orzeczenie/a o inwalidztwie lub niezdolności do pracy wydanego przez właściwy organ rentowy albo dokumenty potwierdzające orzeczony stopień niepełnosprawności, inwalidztwa lub niezdolności do pracy.
III. Klauzule społeczne
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia na usługę określone w Tabeli służby ochrony, stanowiącą Załącznik nr 6 do projektowanych postanowień umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
2. Warunek, o którym mowa w ust. 1, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności wynikające z realizacji przedmiotu umowy w szczególności osoby pełniące służbę ochrony w obiektach wymienionych w załączniku nr 1 do umowy.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają również:
a) Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna:
• art. 255 pkt 4) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli w przypadkach, o których mowa w art. 248 ust. 3, art. 249 i art. 250 ust. 2, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie”
Podstawa faktyczna:
Zgodnie z pkt. 22 SWZ, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując mu odpowiednią wagę procentową:
kryterium: „cena brutto” – waga 100%.
W przedmiotowym stanie faktycznym, oferta z najniższą ceną, złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. MAXIMUM - P. SKURSKI SP. J. , Krakowiaków 80/98, 02-255 Warszawa i Biuro Ochrony AROMIG Sp. z o.o., Krakowiaków, 02-255 Warszawa, w wysokości 989 929,20 zł brutto, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Z uwagi zatem na fakt, iż nie można było dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty niepodlegające odrzuceniu o takiej samej cenie, tj.:
 Lider konsorcjum: MM SERVICE MONITORING SP. Z O.O., TRYBUNALSKA 21, 95-080 KRUSZÓW, Członek konsorcjum: Maxus Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 64/66N, , 93-408 Łódź, cena oferty brutto 992 688,20 zł;
 Lider konsorcjum: ART-SECURITY Sp. z o.o. sp. k., ul. Mrówcza 243, 04-853 Warszawa, Członek konsorcjum: ART GROUP Sp. z o.o., Mrówcza 243, 04-697 Warszawa cena oferty brutto 992 688,20 zł;
Zamawiający w dniu 07.04.2023 r. wezwał ww. Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Do upływu terminu składania ofert dodatkowych, tj. do dnia 13.04.2023 r. ww. Wykonawcy ponownie złożyli oferty o takiej samej cenie, tj.:
 Lider konsorcjum: MM SERVICE MONITORING SP. Z O.O., TRYBUNALSKA 21, 95-080 KRUSZÓW, Członek konsorcjum: Maxus Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 64/66N, , 93-408 Łódź, cena oferty brutto 990 481,00 zł;
 Lider konsorcjum: ART-SECURITY Sp. z o.o. sp. k., ul. Mrówcza 243, 04-853 Warszawa, Członek konsorcjum: ART GROUP Sp. z o.o., Mrówcza 243, 04-697 Warszawa cena oferty brutto 990 481,00 zł.
W tym miejscu należy nadmienić, że ww. Wykonawcy w odpowiedzi na wezwania do złożenia wyja-śnień uzasadnili podane w ofertach oraz ofertach dodatkowych ceny.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 989929,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1066905,30 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.