eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrój › Sprzedaż i dostawa mięsa i wyrobów mięsno-wędliniarskich



Ogłoszenie z dnia 2024-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa mięsa i wyrobów mięsno-wędliniarskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 20 WOJSKOWY SZPITAL UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRYNICY-ZDROJU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490044147

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. prof. Henryka Świdzińskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48184146211

1.5.8.) Numer faksu: 4146240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krynica@20wszur.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.20wszur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.20wszur.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa mięsa i wyrobów mięsno-wędliniarskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-651a0621-b0b4-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030574

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 20WSzU-R.ZP.2611.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 556097,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa mięsa drobiowego do miejsca wydania tj. do magazynu Zamawiającego - przy ul. Świdzińskiego 4 33-380 Krynica- Zdrój określonych w formularzu szczegółowym asortymentowo - cenowym.
2. Szczegółowe minimalne wymagania dot. przedmiotu zamówienia:
a. jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi normami jakości oraz musi spełniać określone wymagania zgodne z warunkami określonymi w:
- formularzu szczegółowym asortymentowo - cenowym,
- projekcie umowy.
3. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być świeży, z pierwszego gatunku zgodnie z obowiązującymi normami jakościowymi, bez wad fizycznych i jakościowych. Winien być dostarczany świeży, winien spełniać wymogi jakościowe dotyczące produktów:
a) smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków;
b) zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, przyjemny, bez obcych zapachów;
c) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych.
4.Produkty muszą być dostarczone odpowiednim środkiem transportu spełniającym w tym zakresie normy i wymagania także sanitarne.
5. Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w miejscu dostawy i będzie poprzedzony badaniem ilościowo-jakościowym przeprowadzanym przez Zamawiającego lub pracownika przez niego wskazanego, co nie wyłącza Zamawiającemu możliwości składania w terminie późniejszym zastrzeżeń ilościowo-jakościowych do przedmiotu zmówienia.
6. Opakowania/pojemniki, w których dostarczany będzie przedmiot umowy odbierane będą przez Wykonawcę przy kolejnej dostawie przedmiotu umowy, i odebrane również po zakończeniu obowiązywania umowy lub wyczerpania całkowitej wartości określonej w umowie, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a ewentualne koszty ich udostępnienia w tym okresie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w należnym Wykonawcy wynagrodzeniu.
7.Wykonawca zobowiązany będzie do terminowych dostaw w ilościach wskazanych w każdorazowym szczegółowym zamówieniu przekazywanym Wykonawcy na wskazany przez niego e-mail.
8. Koszty opakowań, transportu, załadunku rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131500-0 - Produkty drobiowe

4.5.5.) Wartość części: 148896 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa wędlin drobiowych do miejsca wydania tj. do magazynu Zamawiającego - przy ul. Świdzińskiego 4 33-380 Krynica- Zdrój określonych w formularzu szczegółowym asortymentowo - cenowym.
2. Szczegółowe minimalne wymagania dot. przedmiotu zamówienia:
a. jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi normami jakości oraz musi spełniać określone wymagania zgodne z warunkami określonymi w:
- formularzu szczegółowym asortymentowo - cenowym,
- projekcie umowy.
3. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być świeży, z pierwszego gatunku zgodnie z obowiązującymi normami jakościowymi, bez wad fizycznych i jakościowych. Winien być dostarczany świeży, winien spełniać wymogi jakościowe dotyczące produktów:
a) smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków;
b) zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, przyjemny, bez obcych zapachów;
c) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych.
4.Produkty muszą być dostarczone odpowiednim środkiem transportu spełniającym w tym zakresie normy i wymagania także sanitarne.
5. Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w miejscu dostawy i będzie poprzedzony badaniem ilościowo-jakościowym przeprowadzanym przez Zamawiającego lub pracownika przez niego wskazanego, co nie wyłącza Zamawiającemu możliwości składania w terminie późniejszym zastrzeżeń ilościowo-jakościowych do przedmiotu zmówienia.
6. Opakowania/pojemniki, w których dostarczany będzie przedmiot umowy odbierane będą przez Wykonawcę przy kolejnej dostawie przedmiotu umowy, i odebrane również po zakończeniu obowiązywania umowy lub wyczerpania całkowitej wartości określonej w umowie, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a ewentualne koszty ich udostępnienia w tym okresie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w należnym Wykonawcy wynagrodzeniu.
7.Wykonawca zobowiązany będzie do terminowych dostaw w ilościach wskazanych w każdorazowym szczegółowym zamówieniu przekazywanym Wykonawcy na wskazany przez niego e-mail.
8. Koszty opakowań, transportu, załadunku rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.5.5.) Wartość części: 101207 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa mięsa wieprzowo-wołowego do miejsca wydania tj. do magazynu Zamawiającego - przy ul. Świdzińskiego 4 33-380 Krynica- Zdrój określonych w formularzu szczegółowym asortymentowo - cenowym.
2. Szczegółowe minimalne wymagania dot. przedmiotu zamówienia:
a. jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi normami jakości oraz musi spełniać określone wymagania zgodne z warunkami określonymi w:
- formularzu szczegółowym asortymentowo - cenowym,
- projekcie umowy.
3. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być świeży, z pierwszego gatunku zgodnie z obowiązującymi normami jakościowymi, bez wad fizycznych i jakościowych. Winien być dostarczany świeży, winien spełniać wymogi jakościowe dotyczące produktów:
a) smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków;
b) zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, przyjemny, bez obcych zapachów;
c) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych.
4.Produkty muszą być dostarczone odpowiednim środkiem transportu spełniającym w tym zakresie normy i wymagania także sanitarne.
5. Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w miejscu dostawy i będzie poprzedzony badaniem ilościowo-jakościowym przeprowadzanym przez Zamawiającego lub pracownika przez niego wskazanego, co nie wyłącza Zamawiającemu możliwości składania w terminie późniejszym zastrzeżeń ilościowo-jakościowych do przedmiotu zmówienia.
6. Opakowania/pojemniki, w których dostarczany będzie przedmiot umowy odbierane będą przez Wykonawcę przy kolejnej dostawie przedmiotu umowy, i odebrane również po zakończeniu obowiązywania umowy lub wyczerpania całkowitej wartości określonej w umowie, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a ewentualne koszty ich udostępnienia w tym okresie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w należnym Wykonawcy wynagrodzeniu.
7.Wykonawca zobowiązany będzie do terminowych dostaw w ilościach wskazanych w każdorazowym szczegółowym zamówieniu przekazywanym Wykonawcy na wskazany przez niego e-mail.
8. Koszty opakowań, transportu, załadunku rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15111000-9 - Mięso wołowe

4.5.5.) Wartość części: 156941 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa wędlin wieprzowych do miejsca wydania tj. do magazynu Zamawiającego - przy ul. Świdzińskiego 4 33-380 Krynica- Zdrój określonych w formularzu szczegółowym asortymentowo - cenowym.
2. Szczegółowe minimalne wymagania dot. przedmiotu zamówienia:
a. jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi normami jakości oraz musi spełniać określone wymagania zgodne z warunkami określonymi w:
- formularzu szczegółowym asortymentowo - cenowym,
- projekcie umowy.
3. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być świeży, z pierwszego gatunku zgodnie z obowiązującymi normami jakościowymi, bez wad fizycznych i jakościowych. Winien być dostarczany świeży, winien spełniać wymogi jakościowe dotyczące produktów:
a) smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków;
b) zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, przyjemny, bez obcych zapachów;
c) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych.
4.Produkty muszą być dostarczone odpowiednim środkiem transportu spełniającym w tym zakresie normy i wymagania także sanitarne.
5. Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w miejscu dostawy i będzie poprzedzony badaniem ilościowo-jakościowym przeprowadzanym przez Zamawiającego lub pracownika przez niego wskazanego, co nie wyłącza Zamawiającemu możliwości składania w terminie późniejszym zastrzeżeń ilościowo-jakościowych do przedmiotu zmówienia.
6. Opakowania/pojemniki, w których dostarczany będzie przedmiot umowy odbierane będą przez Wykonawcę przy kolejnej dostawie przedmiotu umowy, i odebrane również po zakończeniu obowiązywania umowy lub wyczerpania całkowitej wartości określonej w umowie, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a ewentualne koszty ich udostępnienia w tym okresie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w należnym Wykonawcy wynagrodzeniu.
7.Wykonawca zobowiązany będzie do terminowych dostaw w ilościach wskazanych w każdorazowym szczegółowym zamówieniu przekazywanym Wykonawcy na wskazany przez niego e-mail.
8. Koszty opakowań, transportu, załadunku rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131400-9 - Produkty wieprzowe

4.5.5.) Wartość części: 149052 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146630,9 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157408,8 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146630,9 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne "Nowy Żmigród" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6850005234

7.3.3) Ulica: Mytarz

7.3.4) Miejscowość: Mytarz

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145962 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-13

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92353,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104853,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92353,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne "Nowy Żmigród" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6850005234

7.3.3) Ulica: Mytarz

7.3.4) Miejscowość: Mytarz

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89423 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-13

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146224,9 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150219,2 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146224,9 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne "Nowy Żmigród" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6850005234

7.3.3) Ulica: Mytarz

7.3.4) Miejscowość: Mytarz

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144926 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-13

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170671,1 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183603,7 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170671,1 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Miesne Wiesław Leśniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340000451

7.3.3) Ulica: Axentowicza

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167571 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.