eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Ułożenie nakładki bitumicznej na drogach miejskich



Ogłoszenie z dnia 2022-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ułożenie nakładki bitumicznej na drogach miejskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438250229

1.5.8.) Numer faksu: 438250202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ułożenie nakładki bitumicznej na drogach miejskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06f495ba-cb74-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207679

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005412/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Ułożenie nakładki bitumicznej na drogach miejskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144029/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IT.271.21.2022.KS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie w formule zaprojektuj i wybuduj, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, inwestycji pn. „Ułożenie nakładki bitumicznej na drogach miejskich”
2. Działki objęte obszarem inwestycji - numer ewidencyjny działek:
1) ul. Lniana 108/6, 108/7, 108/9, 109/8, 109/2, 110/2, 111/5, 112/2, 123/2, 124/2, 125/1 obręb 6,
2) ul. Nadziei 610 obręb 11,
3) ul. Przyjaźni 369 obręb 11,
4) ulice Jedności, Pokoju, Serdeczna 555, 553, 554 obręb 11
3. Projekt należy wykonać na mapie do celów opiniodawczych.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na:
a) wykonaniu koncepcji architektonicznej, stanowiącej przedmiot dokumentacji projektowej,
b) wykonaniu dokumentacji projektowej na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej tj.:
- pozyskanie mapy do celów opiniodawczych,
- opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej,
- zgłoszenie robót budowlanych,
c) wykonaniu robót budowlanych według zatwierdzonego projektu, polegających na wykonaniu na jego podstawie warstwy ścieralnej dla KR-1-2 z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej, gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm o uziarnieniu 0-11 na szer. jezdni do 5,50m.
5. Zakres opracowań :
1) koncepcja zagospodarowania terenu - 2 egz.;
2) mapa sytuacyjno-wysokościową do celów opiniodawczych (w ilości egz. niezbędnej do prawidłowego wykonania umowy);
3) projekt zagospodarowania terenu - 4 egz.;
4) projekt wykonawczy - 4 egz.;
5) wersja elektroniczna dokumentacji w formacie pdf oraz w formacie pozwalającym na jej edycję (rysunki w formacie dwg, opisy w formacie doc, kosztorysy w formacie ath), na nośniku CD, który zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w jednym egzemplarzu;
6) inne opracowania i dokumenty niezbędne wg wiedzy Wykonawcy do uzyskania decyzji o pozwoleniu lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót.
6. Po wykonaniu projektu i uzyskaniu wszelkich uzgodnień należy przystąpić do realizacji zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 947032,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1164362,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 947032,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "B.J.PABICH" S.C. JAROSŁAW PABICH

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "B.J.PABICH" S.C. BARBARA PABICH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731078594

7.3.3) Ulica: SPACEROWA, nr 72, lok. 64

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 947032,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.