eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Filmy edukacyjne w ramach projektu "Łagodzenie skutków zmian klimatu poprzez rozwój systemu zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Miasta Nowa Ruda".



Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Filmy edukacyjne w ramach projektu „Łagodzenie skutków zmian klimatu poprzez rozwój systemu zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Miasta Nowa Ruda”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Nowa Ruda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717935

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@um.nowaruda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowaruda.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:/platformazakupowa.pl/pn/um_nowaruda

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Filmy edukacyjne w ramach projektu „Łagodzenie skutków zmian klimatu poprzez rozwój systemu zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Miasta Nowa Ruda”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85ee8ecd-d069-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010086/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Filmy edukacyjne w ramach projektu „Łagodzenie skutków zmian klimatu poprzez rozwój systemu zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Miasta Nowa Ruda."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152280/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czterech filmów edukacyjnych wraz z ich emisją. Wykonanie filmów, ma na celu pokazanie dokumentacji realizowanego projektu i jego dużą rolę w prowadzeniu akcji ekologicznych. Filmy mają pokazywać naturalne zasoby Gminy Miejskiej Nowa Ruda. Muszą pojawić się w nich ujęcia wykonane z ziemi i z drona, ujęcia ogólne i zbliżenia. Wszystkie odcinki prowadzone muszą być przez lektora, którego głos z offu będzie uzupełnieniem obrazu, a odpowiednia muzyka i dźwięki natury wywołają emocje w widzach, tak by skierować ich uwagę na istotny problem ze świata natury. Przygotowanie tekstów dla lektora i wybór muzyki leżą po stronie Wykonawcy. Każdy z filmów musi zawierać napisy dla osób niesłyszących zgodnie minimalnymi wymaganiami, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1062). Wykonanie 4 filmów edukacyjnych, ma na celu pokazanie dokumentacji realizowanego projektu i jego dużą rolę w prowadzeniu akcji ekologicznych. Z filmów dowiemy się o stanie ekologii na świecie i możliwościach wpływania na nią z tego typu przedsięwzięć. Każdy film ma trwać 25 minut. W filmach zostaną wykorzystane ujęcia z Islandii, z Norwegii, zdjęcia ze stocków zrealizowane na całym świecie i ujęcia z realizacji projektu. W każdym odcinku mają wystąpić eksperci i medialnie rozpoznawalni propagatorzy wspierania projektów ekologicznych. Do rozmowy powinna zostać zaproszona m. in. Olga Tokarczuk, noblistka w dziedzinie literatury, aktywnie wspierająca akcje ekologiczne, zamieszkująca tereny zielone na terenie Gminy Nowa Ruda, w której realizowany jest projekt. Odbiorcą filmów będą zarówno dzieci jak i dorośli. Każdy z filmów będzie pokazywał w kolejności:

Zadanie 1. Film nr 1: Skutki zmian klimatu
Pierwszy odcinek to wprowadzenie i przedstawienie szeroko pojmowanego tematu globalnego ocieplenia i jego skutków. Przedstawienie widzom skąd wynika problem i jaki wpływ na to ma funkcjonowanie człowieka w ekosystemie. W filmie trzeba odpowiedzieć na pytanie czy człowiek współpracuje ze środowiskiem naturalnym, czy jest jego jedynym realnym zagrożeniem. Jakie działania człowieka negatywnie wpływają na zmiany w klimacie ziemi.

Zadanie 2. Film nr 2: Łagodzenie zmian klimatu
Odcinek, w którym zostanie pokazane jak człowiek może aktywnie działać na zmiany klimatyczne w życiu codziennym, a także poprzez realizację projektów ekologicznych w małych aglomeracjach.

Zadanie 3. Film nr 3: Monitoring efektów wprowadzonych działań
Należy pokazać materiał ze wszystkich etapów powstawania projektu, który będzie przewodnikiem i wskazówką dla potencjalnych podmiotów do realizacji projektów na swoich terenach miejskich.

Zadanie 4. Film nr 4: Budowa terenów zielonych
Działania podsumowujące i pokazujące naturę, która została stworzona poprzez człowieka. Realizacja nowych terenów zielonych, które wpływają na jakość powietrza w mieście. Pokazanie roślinności i organizmów, które pojawiają się i żyją dzięki nowym terenom zieleni. Film nr 3 i Film nr 4 musi zawierać materiały, które dotyczą obszarów objętych projektem (ul.Teatralna- ogród deszczowy, Szkoła Podstawowa nr 2, skarpa przy Kościele św.Mikołaja od ul.Fredry, ul.Świdnicka - zielone przystanki, Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1, Szkoła Podstawowa nr 7, ul. Słupiecka, Oświetlenie uliczne na Oś.XXX-lecia i Wojska Polskiego.

1) Filmy zostaną wykonane według autorskich scenariuszy przygotowanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego.
2) Na wszystkich filmach pierwszy i ostatni kadr będzie zawierał dane identyfikujące z jakiego projektu są realizowane filmy oraz logotyp do umieszczenia, w lewym górnym rogu wraz z informacją, która zostanie przekazana w wersji elektronicznej Wykonawcy. Na ostatnim slajdzie będą zawarte dane dotyczące Zamawiającego i Wykonawcy i adresy: https://eog.um.nowaruda.pl/, @zielononieskaNR.
3) W cenie usługi zawarte są koszty związane z wykonaniem, dostarczeniem i emisją filmów, w tym m. in. koszty montażu, profesjonalnego oświetlenia, udźwiękowienia, lektora, efektów specjalnych, opracowania graficznego, transportu, nośników, digitalizacji, emisji w telewizji regionalnej, utworzenia kanału YouTube, przeniesienia autorskich praw majątkowych, praw do videogramu.
4) Filmy zostaną wykonane przy użyciu nowoczesnych środków zapewniających optymalizację i dostosowanie ich do standardów technicznych stosowanych w telewizji i internecie technologia FULL HD w formacie MP4.
5) Filmy powinny spełniać warunki emisyjne i posiadać poziomy sygnału wizji zgodne z wytycznymi telewizji regionalnej, czyli m.in. FULL HD H.264.
6) Materiały video będą realizowane w rozdzielczości m.in. FULL HD H.264 przy użyciu aparatów bezlusterkowych oraz drona.
7) Tłem do filmów będzie wyselekcjonowana muzyka z pełnymi prawami do użytku komercyjnego na polach eksploatacji: internet i telewizja regionalna.
8) Filmy wykonane przez Wykonawcę nie będą odbiegać jakością od tych, które Wykonawca ma zawarte w portfolio na swojej stronie internetowej.
9) Wykonawca oświadcza, ze stworzone filmy nie będą naruszać praw osób trzecich w szczególności praw autorskich osób trzecich. Wykonawca ponosi z tytułu ewentualnych naruszeń, o których mowa w zdaniu poprzednim pełną odpowiedzialność.
Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie – zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SWZ.
Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze opisem zamówienia.
Zadanie dofinansowane jest ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 w ramach programu „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu”. Projekt pn.: Łagodzenie skutków klimatu poprzez rozwój systemu zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie miasta Nowa Ruda”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W ramach przedmiotowego postępowania zostały złożone 3 oferty n/w firm:
1. Studio Siermix Sp. z o.o., Knapy 18, 98-360 Lututów,
2. Paweł Popko Rollingstream.tv, ul. Prusa 87/4D, 50-316 Wrocław,
3. Agnieszka Bekalarczyk, ul. Wałowa 25b/10, 80-858 Gdańsk,
Oferta nr 2 i 3 została odrzucone, a oferta nr 1 przewyższała kwotę, która zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.

1. Podstawą prawną odrzucenia oferty nr 2 złożonej przez Paweł Popko Rollingstream.tv, ul. Prusa 87/4D, 50-316 Wrocław, jest art. 226 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 224 ust. 6 PZP, które stanowią odpowiednio: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia; oraz Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.

Zamawiający pismem z dnia 24.05.2022 r. zwrócił się do wykonawcy o udzielenie wyjaśnień w celu ustalenia, czy zaoferowana cena nie są rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia. W terminie wyznaczonym wykonawca nie udzielił wyjaśnień, przez co jego oferta podlega odrzuceniu.

2. Podstawą prawną odrzucenia oferty nr 3 złożonej przez Agnieszka Bekalarczyk, ul. Wałowa 25b/10, 80-858 Gdańsk, jest art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo za-mówień publicznych, który stanowi, iż oferta podlega odrzuceniu jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia .

Zamawiający w rozdziale XXXII pkt 2 SWZ wskazał, że Płatność faktury należy określić w dniach, przy czym minimalna ilość dni to 14, a maksymalna 30 dni od dnia wpływu faktury do Zamawiającego. Kryterium „termin płatności” oznacza termin zapłaty miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy na podstawie miesięcznych faktur przedkładanych Zamawiającemu na zasadach określonych we wzorze umowy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż 14 dni terminu płatności faktury lub nie podanie (wpisanie) żadnego terminu, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodną z SWZ. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności faktury dłuższy niż 30 dni do oceny ofert zostanie przyjęty okres 30 dni.

Wykonawca w złożonej ofercie w pkt nr 2 „W celu dokonania oceny oferty oferuję „termin płatności za fakturę”, o której mowa w SWZ, wynoszący”, podał 7 dni. Mając powyższe na uwadze, wykonawca złożył ofertę niezgodną z warunkami zamówienia, przez co jego oferta podlega odrzuceniu.

UZASADNIENIE PRAWNE
Podstawą prawną unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.