eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrzyn › "Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych- DG 107471L w msc. Wilczanka, gmina Żyrzyn na odc. od km 0+708,00 do km 1+203,00"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych- DG 107471L w msc. Wilczanka, gmina Żyrzyn na odc. od km 0+708,00 do km 1+203,00”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żyrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020115

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstania Styczniowego 10

1.5.2.) Miejscowość: Żyrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-103

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818814226

1.5.8.) Numer faksu: 818814226

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzyrzyn@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zyrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugzyrzyn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=746

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych- DG 107471L w msc. Wilczanka, gmina Żyrzyn na odc. od km 0+708,00 do km 1+203,00”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecbb7e28-c789-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030265/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 „Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych- DG 107471L w msc. Wilczanka, gmina Żyrzyn na odc. od km 0+708,00 do km 1+203,00”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140720/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.271.B.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 209933,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji obejmuje m. in.:
− Wykonanie poszerzeń istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 15cm na śr. szerokości 1,0m w celu regulacji przebiegu drogi oraz obustronnie o szerokości 1,25m na mijankach;
− Wykonanie na istn. jezdni podbudowy wyrównawczo-wzmacniającej z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 12cm na szerokości 3,8m (5,3m na mijankach).;
− Wykonanie na projektowanym odcinku nawierzchni asfaltowej jezdni szer. 3,5m (5,0m na mijankach) poprzez wykonanie na wykonanej podbudowie z kruszywa łamanego:
• warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W KR1/2 gr. 4cm;
• warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S KR1/2 gr. 3cm;
− Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5mm gr. 12cm na szerokości 0,75m wzdłuż krawędzi jezdni.

Stan projektowany
Początek opracowania drogi znajduje sią w km 0+708,00 tj. na końcu istniejącej nawierzchni
asfaltowej, zaś koniec w km 1+203,00 tj. wierzchołek W2.
Projektowana droga przebiega po śladzie istniejącej drogi. Przebieg drogi określono na
planie sytuacyjnym wierzchołkami W1-W6.
Na całym projektowanym odcinku zaprojektowano drogę z jezdnia asfaltowa o szerokości
3,5m ( 5,0m na 2 mijankach) i przekroju szlakowym z obustronnymi poboczami z kruszywa
łamanego o szerokości 0,75m.
Na projektowanym odcinku nie występują łuki poziome..

Parametry techniczne drogi wewnętrznej:
− Długość odcinka drogi: 495 mb
− Przekrój jezdni: szlakowy
− Szerokość jezdni: 3,5m (5,0 m na mijankach)
− Mijanki : 2 szt. w km 0+020,50 oraz w km 0+500,00
− Pobocze : obustronne z kruszywa o szer. 0,75m
− Chodniki: brak
− Prędkość projektowa Vp=30km/h
− Odwodnienie: powierzchniowe w kierunku poboczy i przyległych terenów

Rozwiązania konstrukcyjne:
a.) Jezdnia asfaltowa
− warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR 1/2
wg PN-EN-13108-1 - gr. 3 cm
− warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16WKR 1/2
wg PN-EN-13108-1 - gr. 4 cm
− proj. podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabiliz. mech – śr. gr. 12cm
− istniejąca droga z kruszywa łamanego gr. 15cm
b.) Pobocze z kruszywa łamanego
− uzupełnienie kruszywem łamanym 0/31,5mm gr. 12cm na szer. 0,75m
c.) Poszerzenia
− Na mijankach oraz na drodze należy wykonać poszerzenie istniejącej podbudowy poprzez wykonanie poszerzenia z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 15cm na śr. szerokości 1,0m w celu regulacji przebiegu drogi oraz obustronnie o szerokości 1,25m na mijankach.

Odwodnienie
Droga posiada przekrój szlakowy z jezdnią asfaltową o szerokości 3,5m i spadku daszkowym 2%. Pobocza z kruszywa o szerokości 0,75m posiadają spadek 8%. Droga gminna posiada odwodnienie powierzchniowe w kierunku poboczy ziemnych, które występują obustronnie wzdłuż całej drogi. Wzdłuż drogi nie występują rowy przydrożne.
1. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową, oraz specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 13 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
3) pomocniczo przedmiar robót.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonywać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
5. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
6. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
7. Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 13 do niniejszej specyfikacji.

8. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283953,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442373,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283953,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRKOP Ireneusz Ruszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161069845

7.3.3) Ulica: Brusów 58A

7.3.4) Miejscowość: Ryki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283953,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.